Comments of Customers (Read All Comments)

BMW
bmw 320d kullanmak keyifliydi ama artık çok eğlenceli oldu. Neden daha önce yazılım yaptırmadım bilemiyorum. Araba muhteşem hızlanıyor. Teşekkür Ümit Doğan Remaps BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp
24.03.2017 ( Read More )
BMW
Ümit abime tşkr ediyorm. Araca kendini aktarmış adeta.Maşallah Güven ve kalite Remaps tr BMW 1-Serisi 118i - 170Hp @240 Hp
23.07.2016 ( Read More )
Volkswagen
Öncelikle remaps ailesine ilgi ve alakasından çok memnun olduğumu belirtmek isterim aracın performansına gelince inanın gayet isabetli bir karar vermişim Volkswagen Touareg 2.5 TDi R5 - 163Hp @204 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Porsche
Kaliteli,hizli ve güvenilir hizmetin tek adresi. Hersey icin tesekkur ediyorum. Porsche Panamera 3.0 TDi - 240Hp @300 Hp
12.09.2017 ( Read More )
Volkswagen
Oğuzhan O. Hem performans olsun, hem yakıt tasarrufu olsun mükemmel. Aracım gerçekten çok rahatladı. İyi ki remaps ı tercih etmişim tekrar teşekkürler Remaps Volkswagen Golf 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp
09.02.2018 ( Read More )
Seat
Emrah K. 2010 Seat Leon 1.4 TSI 122 lik aracıma yaptırmış olduğum yazılım gayet iyi oldu, daha sonrasında tekrar açtırmak istedim, hiç sorgu sualsiz yaptılar ve daha da iyi oldu ve yakıt konusunda baya gözle görülür fark var. Ümit Doğan ve Samsun Remaps'e teşekkürü borç bilirim. Seat Leon 1.4 TSi - 125Hp @145 Hp
11.01.2017 ( Read More )
Volkswagen
Güler yüz garantili iş yapılan işin arkasında duran bi firma remaps bundan sonraki arabalarıma düşünmeden işlem yaptıracağım tek firma Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @200 Hp
27.08.2018 ( Read More )
Volkswagen
Herkese iyi günler iyi sürüşler Remaps ümit bey işinin ehli Voswagen Amarok 3,00 204 bg aracımı yazılımla 300 bg e yükseltti muhteşem aynı zamanda yakıt ekonomisi sağladı 9,5 litre uzun yolda 7,5 litre teşekkürler Volkswagen Amarok 3.0 V6 TDI - 204Hp @270 Hp
24.12.2023 ( Read More )
Volkswagen
Aracıma yaptırdığım yazılımdan sonra yaklaşık 7500 km yaptım ve şuan çok memnunum istendiği zaman güç istendiği zamanda yakıt ekonomisi olarak her iki kriter de tatmin edici Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Peugeot
Ümit Beye ve değerli arkadaşlara teşekkür ederim. Emeğe saygı Peugeot 2008 1.5 BlueHDI - 130Hp @160 Hp
05.12.2022 ( Read More )
Landrover
Araca İstanbul maslakta işlem yapıldı. İlgi ve alaka çok güzel ve Aracda bu kadar performans beklemıyordum.. çok başarılı.. Landrover Range Rover 4.4 SDV8 - 339Hp @390 Hp
17.06.2017 ( Read More )
Audi
Çok memnun kaldım teşekkür ediyorum Audi A4 2.0 TDi - 136Hp @185 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Mitsubishi
Ümit y. Remaps Trabzon Alper Akkoç Beye çok teşekkürler..kendisi gerçekten işini severek yapan alanında uzman bir arkadaş.Yazılım konusunda önyargılarım vardı tüm bu olumsuz yargılarımı sildi aracımın performansı inanılmaz arttı yakıt da düştü. Mitsubishi Pajero 3.2 DiD - 170Hp @200 Hp
29.12.2018 ( Read More )
Volkswagen
2017 yılında 1.4 tsi golf aracıma remaps yapmıştım, yaklaşık 150 bin km sorunsuz bir şekilde kullanmış ve çok memnun kalmıştım. Şimdi 1.5 etsi golf aracıma yaptırdım.. Gayet güzel oldu... Volkswagen Golf 2.0 TSI R - 320Hp @380 Hp
03.03.2025 ( Read More )
Mercedes
Profesyonellik ve özveri ile çok çalışıp , kopyacılık yapmadan tamamen kendine özgü kalite ile işlem yapan , Ümit bey ve çalışma arkadaşlarına canı gönülden teşekkür ederim. Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 160Hp @180 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Ford
Mustafa Ş. 2012 model 1.6 tdci 115 hp focus marka aracıma yazılım atılmıştır aracın orjinal haline bakarak hem yakıt tasarrufu hem de performansı artmıştır Ford Focus 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
18.12.2020 ( Read More )
Peugeot
Çok memnun kaldığımı söyleyebilirim. Özellikle 3.4.5 viteslerde ki ivmelenmesi beni şaşırttı diyebilirim sanki başka bir araç kıllanıyorum zannediyorum. Bu tür uygulamalar beklentiye göre farklılık gösterebilir ama ben beklediğimi buldum tavsiye ederim. Peugeot 508 1.6 eHDi - 115Hp @140 Hp
17.06.2017 ( Read More )
Hyundai
2007 model Hyundai getz 1.5 vgt dizel aracim 88 hp iken yapilan yazilimdan sonra aracim hic abartmiyotum bmw 325 stoklari 200 km hiza kadar parcaliyordum ben paramin hakkini aldim tesekkurler Remaps Hyundai Getz 1.5 CRDI - 88Hp @104 Hp
11.12.2015 ( Read More )
BMW
Çok memnun kaldım , ilgi alaka üst seviyede. Aracıma işlem yaptırdığım 20 gün oldu aracın performansınfan ve yakıt tasarrufundan gayet memnunum. Teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
22.04.2021 ( Read More )
BMW
Salih Bilal Ç. Tek kelimeyle harika...Anlatılmaz yaşanır. Teşekkürler Remaps BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @240 Hp
16.10.2018 ( Read More )
BMW
EcoPro modunda 100km de 8.5lt ortalama tüketim varken stage1 sonrası 6.7lt ye düştü buna rağmen sürüş keyfi Comfort moda yükseldi gibi hissettiriyor. artık araba uzun yolda daha keyifli, sollamalar daha güvenli, üstelik de daha az yakıt tüketerek. gayet başarılı buldum. BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
26.05.2016 ( Read More )
BMW
Düşünmeden Yaptırın ! BMW 4-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp
04.05.2019 ( Read More )
Skoda
İlker Yasin A. Aracın eski hantal halinden eser kalmadı yazılım şart :) Alper abiyede gece 22:00'da bizim için evinden çıkıp geldiğinden dolayı ayrıca teşekkürler. Skoda Superb 1.4 TSi - 125Hp @145 Hp
26.10.2018 ( Read More )
Kia
Daha önceden 3.20 D aracıma yaptırmıştım, müthiş olmuştu. Şimdi Sportage 4x4 e yaptırdım. İnanılmaz bir araç oldu. Teşekkürler Ümit Doğan. Kia Sportage 2.0 CRDI - 184Hp @200 Hp
19.02.2016 ( Read More )
Ford
İlgi, alaka, verdikleri bilgiler ve işlerinde gösterdikleri özen son derece iyiydi. Yaptırmadan önce kafamda bir sürü soru işareti vardı. Acaba verdiğim paraya değecek miydi? Ama gerçekten değdi. Arabam bir başka oldu, kullanımı çok daha keyifli hale geldi. Elinize, emeğinize sağlık... Ford C-Max 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
29.12.2015 ( Read More )
Landrover
Aracımın yokuşta çekişi ve hızlanması gayet iyi duruma geldi. Düşük vites de gaza bastığımda araç gayet güzel toparlıyor kendini. İvmelenme gayet iyi. Taahhüt edilen her şey gerçekleşti diyebilirim. İşlem sırasında ilgilenen personel gayet misafirperverdiler. Remaps Ailesi ve Ümit Bey’e teşekkür ediyorum. Landrover Freelander 2.0 TD4 - 112Hp @140 Hp
04.05.2019 ( Read More )
Citroën
Hem yakıt düştü hem aracımin performansı arttı özellikle yokuş larda çok sıkıntı yaşıyordum şimdi ise o sorun ortadan kalktı uzun yolda araç yüklü olmasına rağmen yakıt değerleri pozitif yönde değişti emeğinize sağlık Citroën C4 1.6 HDI - 92Hp @115 Hp
21.06.2017 ( Read More )
Audi
Aracım üzerindeki hantallığı attı ve hiçbir sıkıntı olmadan sürüşümün keyfine bakıyorum Audi A4 2.0 TDI - 190Hp @220 Hp
15.08.2017 ( Read More )
BMW
Araba tek kelimeyle inanılmaz gidiyor ,hiçbir sorun yasamadan kullanıyorum ,teşekkür ederim .. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
24.05.2016 ( Read More )
Volkswagen
Kaputun altına yaratık gizlemişler resmen fabrikada, remaps ile canlandırdık onu tekrar :D Kurumda ilgi, alaka, hizmet ve iletişim muazzam. Yazılım yaptırmada endişesi olanlar gidip çay kahve için ofislerde, fikriniz değişecektir. Ama tek bir sıkıntım var, lastikler yetmiyor artık :P Bide Benim arabam 6c1 neden 6R yazdın admin :) İstatistiksel olarak yazılım yapılalı 3 hafta oldu 1800km yol yaptım, ortalamam 7.2lt Ankara - İstanbul(avrupa) performanslı git gel 950 km ortalama 7.9 lt ( Cankurtarandan 160-170 le tırmandı araç, eskiden 120 de tıkanırdı ) Sehiriçi kullanım son depomda 604km de 6.4 ortalama tüketim sergiledi. Güç artışına kıyasla tüketimde gayet makul, herkese tavsiye ederim. Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
31.05.2018 ( Read More )