Mini Chip Tuning
Power ( hp )
Torque ( nm )
Original
75 hp
180 nm
After Chip Tuning
75 hp
+ %27
180 nm
+ %39
Difference
0
0
Fuel Saving
Fuel saving values may change due to usage and air conditions..
Detailed Description
Mini One / One D / Minimalist model benzinli aracınızın ürettiği 75hp / 180nm motor gücünü, Türkiye normlarında hazırladığımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 95hp / 250nm ’lik performansa ulaşmasını sağlamaktayız. Kazanılan +20hp / + 70nm güç artışı sonrasında aracınızın egzoz emisyon değerleri kesinlikle değişmemekte ve duman atmamaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı açısından motor mekaniğine extra yük bindirmeden ve yakıt verimliliğini göz önünde bulundurarak yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimizle ön plana çıkıyoruz.

Mini One / One D / Minimalist Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Power Gain - Performance Graphic
The customers who applied our Chip Tuning application for Mini brand vehicles All Comments
Mini Chip Tuning
Aracım çok değişti çok memnun kaldım Mini Cooper 1.5 D - 116Hp @150 Hp
16.04.2019

Comments of Customers (Read All Comments)

Volkswagen
Aracım 1.4 Tsi CTH Koldu 160hp lik bir Scirocco diğer roccolardan farkı remaps yazlımlı olması Kesinlikle çok memnun kaldım yolda yapılan test verilerine göre yazmaları falan harika bi sistem var. Çok hızlılar işim tam 30 dakika kadar sürdü. Ve insan alışınca stage2 de istemiyor değil yani. Ümit abiye ayrıca güler yüzü ve müşteri memnuniyetine önem verdiği için... Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @200 Hp
09.03.2021 ( Read More )
Opel
Saf memnuniyet...Allah başarınızı daim etsin. Sevgilerle Opel Insignia 2.0 CDTI - 195Hp @225 Hp
11.12.2015 ( Read More )
BMW
Tek kelime ile anlatmak gerekirse mükemmel. Ümit bey’e ve ekibine teşekkürler… BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Nissan
Aracımın motorunda artık bir aslan var özellikle araç sollamak o kadar zevkli tarifi mümkün değil. Teşekkürler remaps Nissan X-Trail 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
28.07.2018 ( Read More )
Volkswagen
yazılım sonrası aracım az yakıp çok performans vermeye başladı . Bu işi türkiyede en iyi ve sağlıklı yapan tek firma. aldıkları parayı sonuna kadar hakkediyorlar 150hp passatım 200 hp oldu aşırı zevkli hale geldi şiddetle tavsiye ederim .ilgilerinden dolayı teşekkür ederim Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp
18.08.2020 ( Read More )
Jeep
Aracım 2003, 2.7 crd Grand Cherokee. 288.000 de. Yazılımdan sonra performans ve yakıtta hissedilir iyileşme var. Gaz pedalına dokununca hemen hareketlendiği için araca yüklenmeden yeterli hızlanma var. Tasarruf burada başlıyor... Gaza basınca ise oldukça güçlü tork hissediliyor, vites geçişleri hissedilmeden yüksek hıza ulaşılıyor. Motor devri limitli sınırlarda kaldığından hararet vb problem yaşamadım. Öneririrm... Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD - 163Hp @200 Hp
24.02.2016 ( Read More )
Ford
2015 model 63.000 km 3.2 Ford Ranger aracıma yaptırdım ve şu an çok farklı bir makine kullanıyorum. Daha önce yaptırmadığıma gerçekten pişmanım. Teşekkürler Ümit Doğan Ford Ranger 3.2 TDCi - 200Hp @230 Hp
22.07.2019 ( Read More )
Opel
Mehmet Ali Y. Sonuç mükemmel alper akkoç ve remaps tesekkurler Opel Insignia 2.0 CDTI - 160Hp @200 Hp
20.02.2019 ( Read More )
Volkswagen
Kaputun altına yaratık gizlemişler resmen fabrikada, remaps ile canlandırdık onu tekrar :D Kurumda ilgi, alaka, hizmet ve iletişim muazzam. Yazılım yaptırmada endişesi olanlar gidip çay kahve için ofislerde, fikriniz değişecektir. Ama tek bir sıkıntım var, lastikler yetmiyor artık :P Bide Benim arabam 6c1 neden 6R yazdın admin :) İstatistiksel olarak yazılım yapılalı 3 hafta oldu 1800km yol yaptım, ortalamam 7.2lt Ankara - İstanbul(avrupa) performanslı git gel 950 km ortalama 7.9 lt ( Cankurtarandan 160-170 le tırmandı araç, eskiden 120 de tıkanırdı ) Sehiriçi kullanım son depomda 604km de 6.4 ortalama tüketim sergiledi. Güç artışına kıyasla tüketimde gayet makul, herkese tavsiye ederim. Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
31.05.2018 ( Read More )
BMW
Çok araştırmam sonucu gittim. Ona rağmen korkularım vardı ama sonuçtan çok memnunum. Asıl remaps ailesine çok teşekkür ederim her şeyden önce müşteri memnuniyetine önem verdikleri için. BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
01.05.2018 ( Read More )
BMW
Herşey yolunda, alt-üst devirlerde gerekli performansı sıkıntısız bir şekilde hissettik ve kullanıyoruz. Özellikle yakıt değerleride çok düştü. Diğer yazılım firmalarının F10 çalışmaları ile deneme fırsatım oldu, öndeyim. BMW 5-Serisi 520i - 184Hp @260 Hp
27.02.2018 ( Read More )
BMW
F10 kasa 5.20i aracıma stage1 yazılım yaptırdım. Hem çok yardımcılar hem de sorunsuz yaptılar. Tavsiye ederim BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
29.10.2024 ( Read More )
BMW
Yazılım mı takibi ki REMAPS teşekkürler ÜMİT DOĞAN :) BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
17.08.2020 ( Read More )
Volkswagen
2018 VW Caddy 102hp aracıma yaptırdım. Amacım düşük devirlerde, herhangi bir sıkışma anında aracın ani hızlanmasını sağlamak ve yığılmasını önlemekti. Şu ana kadar çok memnunum. Yakıt tasarrufu konusunda ise olumlu bir katkıyı henüz ölçemedim ama performans gayet iyi. Ellerinize sağlık! Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
18.08.2020 ( Read More )
BMW
Yavuz K. Aldığim araçlarin nerdeyse tamamina remaps yazilim yaptırdım çok memnunum ve bunu her firsatta dile getiriyorun yaptırmayı düşünen herkeze tavsiye ederim en son bmw x1 2014 1.6 aracıma yaptırdım henüz sürmedim ama +bir 100 bg fena olmamiştir diye düşünüyorum:) BMW X1 s18i - 136Hp @165 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Seat
Mustafa A. Makina ateş ediyor artık Seat Leon 1.2 TSI - 110Hp @130 Hp
27.08.2018 ( Read More )
Renault
Aracımın performansı ciddi anlamda arttı. Ara hızlanma ve gaz pedalındaki yumuşaklık gitti bunların yanında yalıt tüketimi farkedilir düzeyde azaldı. Teşekkürler. Renault Fluence 1.5DCi - 110Hp @135 Hp
08.06.2018 ( Read More )
Audi
Ümit bey ve İbrahim beye teşekkürler kurumsal ve güven verici bir firma memnun kaldım Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
11.11.2020 ( Read More )
BMW
Aracimdaki degisim müthis keyif verdi. Ozellikle torktan kaynakli dusuk devirdeki ivmelenme bile muthis. BMW 2-Serisi 218i - 136Hp @165 Hp
30.12.2015 ( Read More )
Landrover
Range Rover 3.0td6 performansta stock haliyle kıyas kabul etmez. Bu kadar fark edeceğini tahmin bile etmezdim. Landrover Range Rover 3.0 TD6 - 177Hp @204 Hp
23.05.2016 ( Read More )
Mercedes
Beklediğimin üstünde verim aldım bir daha araba alsam onuda yaptırırım emek harcayıp bu yazılımı yaratanlara teşekkürler Mercedes E / E Coupé 250 - 211Hp @250 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Volkswagen
İkinci kez aracıma yaptirdim. Genelde memnunum. Araçlarimi zorlamadigim için bir sıkıntı yaşamadım. İnşallah bundan sonrada yaşamam. Orjinal halinden bayağı fark ediyor. Özellikle rampa ve yüklü halde iken farkı daha iyi hissediyorsunuz. Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 102Hp @175 Hp
18.08.2020 ( Read More )
Alfa Romeo
Su ana kadar kendi 2 aracım olmak üzere arkadaslarımın da araclarını yaptırdım toplamda 6 olmuştur hiç bir olumsuzluk yasamadım kesinlikle müşteri memnuniyeti herşeyden önce önplanda tutulan kurumsal bir firma ahmet beyin tecrübesi kerembeyin sempatikligi güleryüzlülüğü yakışıklığı firma yüzü olarak super ve ikisininde pozitif enerji dolu olmasıyla birlikte muhteşem olmuş tebrik ederim iyi ekip iyi işler demek :)))) Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDM - 120Hp @145 Hp
16.11.2019 ( Read More )
BMW
Aynı araç olduğuna inanamadım. 0-100km 10 saniye olan araç su an arkadaşlarımın panamera dizellerini geçiyor. Kusursuz hizmet için teşekkür ederim. G30 170-280 BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.12.2018 ( Read More )
Ford
2020 model Ford curierime yazılım yaptırdım 70 ilk aracım 100 lük gibi oldu otobanda tokatlamadığım araba kalmadı Ümit beyin ellerine sağlık Ford Tourneo/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp
22.04.2021 ( Read More )
BMW
İlginiz için teşekkür ederim aracın performansından ve yakıt tüketiminden çok memnun kaldım BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
22.07.2019 ( Read More )
Skoda
Serkan Ü. Aracımın performansı, çekişi, maksimum hızı artarken bariz şekilde artarken; yakıt tüketimi azaldı. Aracımı kullanırken artık daha çok keyif alıyorum. Bu arada aracim 2015 model skoda superb 1.6 tdi. Düşünenlere tavsiye ederim korkulacak hiç birşey yok. Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
19.04.2017 ( Read More )
BMW
Yazilimdan sonra bambaska bir arac oldu. Sanki satip daha guclu modelini almisim gibi hissetmemi sagladi. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
20.06.2017 ( Read More )
Citroën
Cemil O. Tereddütlerim çok fazlaydı. Araçtaki performans değişimini sözlerle anlatmak çok zor. Kısaca aracım bambaşka bir araca dönüştü. Yakıtı çok kontrol etmedim, azaldı gibi kabaca. Ama genelde gaza hep tam bastığım için fark edemiyorum :)) Profesyonel ekipler ve yaklaşım için ayrıca teşekkür ederim. Citroën C4 1.6 Blue HDi - 120Hp @150 Hp
01.07.2018 ( Read More )
Fiat
Aracımın ayarlarını bilimsel kriterlere göre saatlerce hesaplamalar yaparak ve test ederek yapan işinin uzmanı Ümit Doğan beye çok teşekkür ederim. Fiat Doblo 2.0 Mjet - 135Hp @190 Hp
11.02.2016 ( Read More )