Comments of Customers (Read All Comments)

Volkswagen
araç bayiden çıkar çıkmaz remaps a gidiyor çok memnunum teşekkürler remeaps Volkswagen Amarok 2.0 TDI CR - 180Hp @205 Hp
11.12.2015 ( Read More )
Audi
Kadir P. Çok ilgili bir firma araçta büyük değişim gözlenmektedir Audi A4 2.0 TDi - 143Hp @185 Hp
05.06.2018 ( Read More )
BMW
performansından memnun olmadığım 4.18 grancuope aracım henüz 200 km olmadan soluğu ümit'in yanında aldım.şimdi herşey çok güzel araç istediğim performansta. bmw neden bunu bu şekilde piyasaya sürmüyor anlamış değilim.yakıt da 1 lt civarında düşüş var (8,8 lt) teşekkürler remaps.. BMW 4 GC-Serisi 418i - 136Hp @170 Hp
23.03.2016 ( Read More )
Volkswagen
Ahmet T. Her şey süper çok teşekkür ederim.aracım asfalta kafa atıyor resmen yakıt tasarrufu ile ilgili revizyon da ilerleryen günlerde belli olacaktır diye umuyorum.erdem bey ve ekibine ayrıca teşekkür ederim Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 102Hp @175 Hp
22.06.2019 ( Read More )
Renault
Çok memnum kaldım arabam kendine geldi Renault Megane 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
18.12.2020 ( Read More )
BMW
Arkadaşlar F10 5.25d aracıma yazılım yaptık, performansta hissedilir bir artış var, şimdilik hiç bir problem yaşamadım. Özetle ; ellerine sağlık çok başarılı oldu!!! BMW 5-Serisi 525i - (2010-2011) - 218Hp @265 Hp
11.12.2015 ( Read More )
BMW
Güler yüz ,profesyonel ekip ,iş ahlakı ve en önemlisi müşteri memnuniyetinin ön planda olduğu Remaps ailesine teşekkür ederim, ayrıca arabamdaki uygulana ile nerdeyse 2 litrelik bir yakıt tasarrufu oldu 100 km de , performance özelliğine söyleyecek bir şey bulamıyorum ..elinize sağlık.. BMW 5-Serisi 520i - 163Hp @180 Hp
21.12.2019 ( Read More )
Toyota
Okan S. Aracımla ilgili sorunum yakıt tüketimi idi işleme giderken 160 km de ortalama 10lt yakarak yol aldım.Aynı yolu dönerken tüketim 8.1lt oldu hava şartları 4derece civarıydı ,Tüketim sorunu halloldu şu an karma tüketimim 9.2lt havalar ısınınca bir miktar daha düşeceğini sanıyorum.Toyota hilux 2.8 revo kullanan herkesin size uğraması gerekiyor. Teşekkürler Remaps Toyota Hilux 3.0 D4D - 125Hp @155 Hp
06.01.2018 ( Read More )
Mitsubishi
Mithat A. Yakıtta kesinlikle tasarruf oldu çekiş on numara kesinlikle taraflı konuşmuyorum aracını seven vakit geçmeden yaptırsın Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
17.02.2022 ( Read More )
Volkswagen
2016 Passat 4 motion aracımın 240 beygirlik gücünü 300 beygire çıkartarak milleti yollarda üzmeme sebep olmaya ne hakkın var ümit abi hiç kusura bakmayın bu konuda mütevazi olunmaz ümit abi bu işin en iyisi işinin hakkını vermek buna denir. Remaps=kalite Volkswagen Passat 2.0 TDI CR Bi Turbo - 240Hp @290 Hp
19.10.2017 ( Read More )
SsangYong
Yasin S. İlgi ve alaka güZeldi arac performansı tabi farrk etti ama yakıtta tasarruf olmadı SsangYong New Rodius 2.0 e-XDi - 155Hp @200 Hp
11.11.2018 ( Read More )
Mercedes
Sohbet muhabbet ile gerçekleşen bir yazılım işlemimiz oldu. 6 aydan fazladır kullanıyorum çok memnunum. Sorun ile karşılaşmadım. Yakıt için sakin kullanımda düşüş oldu. Seri kullanımda hem keyifli hemde eski seri kullanımdan daha az yakıyor. 114 CDI Otomatik vito. Mercedes Vito 114 CDI (2100cc) (Euro6) - 136Hp @220 Hp
15.03.2021 ( Read More )
BMW
520i aracımı 240 hp vs 340nm tork'a uygulama sayesinde yükselttim. 1 senedir kullanıyorum ve oldukça tatmin olduğumu söyleyebilirim. Genel olarak hizmetten memnun kaldım. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
25.06.2017 ( Read More )
Nissan
Suat Ö. yakit konusunda ciddi bir azalis oldu diyemem ama arabanin akiciligi ve performansi artti. 2015 nissan qashqai Nissan Qashqai 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
09.03.2021 ( Read More )
BMW
Tesekkurler Remaps BMW M5 F10 M5 - 560Hp @680 Hp
14.07.2015 ( Read More )
Seat
Müşteri odaklı, tam istediğim şekilde yapılan yazılımından inanılmaz memnunum yeni bir araç almış kadar fark var. Tekrar teşekkür ederim Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @155 Hp
08.06.2016 ( Read More )
Chevrolet
Çok memnun kaldım remaps calısanlarına teşekkürler.. Chevrolet Camaro 3.6 V6 - 323Hp @335 Hp
09.01.2020 ( Read More )
BMW
Kesinlikte tek yazılım attırmanız gereken yer BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
29.10.2024 ( Read More )
Volkswagen
Aracım cok daha hızlı ve ekonomık oldu herkese tavsıye ederim tesekkurler Volkswagen Golf 1.4 TSI (CHPA-CPTA) - 140Hp @170 Hp
08.09.2016 ( Read More )
Volkswagen
Son zamanlarda performansında düşüş hissettiğim ve giderek daha fazla yakıt yakan vw golf marka aracımı getirdim. Sıkıntım profosyonel bir şekilde çözüldü. Yazılım işi çok hassas bir iştir. Şahsi görüşüm binbir emekle almış olduğum aracımı gönül rahatlığıyla emanet ederim. Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
26.01.2017 ( Read More )
BMW
İlgi ve alaka gayet iyi. Araçtaki gücü fazlasıyla hissedebiliyorum. Özellikle düşük devirlerdeki hantallık ortadan kalktı. Araç şuan çok daha atak bir durumda. İnanılması çok güçtü ilk başta 170hp nin 280hp olması ama yapmışlar kendilerini burdan tebrik ediyorum. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
10.08.2018 ( Read More )
Renault
Gayet memnunum yapılan işlem ve ilgiden. Bir problem yaşamadım şimdiye kadar. Yapılan işlemi öneririm Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
28.07.2018 ( Read More )
Seat
Ahmet T. İstedegim performansı yakaladım zonguldak eregli bayisinde programyuklemesi yapıldı yuksel ustaya ve remaps a tesekkurler Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
06.06.2018 ( Read More )
Isuzu
Mustafa Ş. Aracım kabuk değiştirdi resmen, Ümit beye çok teşekkür ederim Isuzu D-max / Rodeo 2.5 TD - 163Hp @200 Hp
27.08.2018 ( Read More )
Hyundai
Yaklaşık 40 bin km oldu uygulamayı yapalı ve aracımdan çok memnunum. Ümit beyin yaptığı uygulama sonrasında aracımın performansı maksimum hale geldi, emsallerinden çok farklı bir araç şuanda 2 bin motor araçlar dahi gaza dokunduğumda yetişemez oldu ve bunca yol yapmama karşı hiç bir sorunla karşılaşmadım. İşinin ehli olan Ümit beye teşekkür ederim. Hyundai i 30 1.6 CRDi - 128Hp @160 Hp
20.06.2017 ( Read More )
Fiat
Mustafa T. Herşey için teşekkürler kaliteli hizmet zamanında teslim Fiat Doblo 1.3 Multijet - 90Hp @115 Hp
02.08.2018 ( Read More )
Volkswagen
Passat 2.0 tdi yazılım probleminin çözümlemesine yardımcı oldunuz. Gösterdiğiniz İlgiden v çok memnun kaldık gerçekten bu işin en iyisisiniz çok teşekkürler . Volkswagen Passat 2.0 TDi CR - 110Hp @185 Hp
16.03.2019 ( Read More )
Seat
Özcan K. 2014 model 1.6 dizel dsg 90bg seat toledo aracım şuan çok çok iyi durumda ve tatmin edici. Teşekkürler remaps.. Seat Toledo 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp
19.04.2017 ( Read More )
Mitsubishi
Tuncay T. Çok memnun kaldım aracım cok güzel oldu zonguldak remaps bayisine ve yüksel beye tesekür ederim. Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
01.06.2018 ( Read More )
BMW
2014 Model BMW 1.16i için uygulama yapıldı, araç yaklaşık olarak 225 Hp oldu, performans, hızlanma, vites geçişleri çok başarılı, yaklaşık 7 yıldır aldığım tüm araçlara uygulama yaptırıyorum, hepsinden de memnun kaldım. Ancak, bu son yapılan bir başka güzel oldu, ellerinize sağlık. BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
16.12.2015 ( Read More )