Arabamın çekişi hissedilir derecede arttı ümit abinin yaklaşımı ve tavırları çok samimi, araba müşteri farketmeden herkesle yakından ilgilenmesi çok hoşuma gitti. Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp05.12.2022( Read More )
Öncelikle yazılım yaptırmadan ömce çok düşündüm aracıma zarar verirmi ilerde bi problem yaşarmıyım diye ama bu işte en iyi olan remapsa yaptırdım bmw 116d ve 520i araçlarımıza ve oldukça memnunuz kesinlikle iki aracında kaderi değişti ümit doğan ve ekibine teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp30.03.2020( Read More )
Aracımda ciddi bir performans artışı oldu,gerçekten çok memnun kaldım.Amarok sahiplerine tavsiyem hemen yaptırın hem performans hem yakıt farkı göreceksiniz.Ayrıca Remaps bünyesinde bulunan bana tavsiye eden Serkan Kapısıza çok teşekkür ederim.Volkswagen Amarok 2.0 TDI CR - 122Hp @185 Hp17.03.2018( Read More )
Hakan Yasin Y.Aracımı Kayseri bayiisinde yaptırdım. Öncelikle işinin hakkını veren Özdemir Bey'e ilgi alaka ve bilgilendirmesi için çok teşekkür ederim. Bu tarz işlere çok karşı olan biriydim, aracımı yaptırdıktan sonra keşke daha önce yaptırsaydım diye düşündüm. Aracımın kalkış ve ara hızlanmaları efsane oldu. Bundan sonra ne turbosuz ne de yazılmısız arabaya binmeme kararı aldım. Çok sık araç değiştirilen biri olarak her aracıma yaptıracağım. Teşekkürler remaps, bu fiyata bu performans inanılmaz.Renault Fluence 1.5DCi - 110Hp @135 Hp09.11.2020( Read More )
Aracım 520i, 2022 model. 1 aydır kullanıyorum ve inanılmaz keyifli. Kurumsal bir yer olduğu için de tavsiye derim. 170 bg den 280 bg çıkmış oldu… BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp07.12.2022( Read More )
Aracıma yapılan, performans iyileştirme yazılımından çok memnunum, aracım ani performans isteklerime çok hızlı ve tatmin edici derecede cevap veriyor. Sakin kullanimda yakıt tuketimi gozle gorulur derecede düşüyor. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp03.08.2017( Read More )
Cesim A.Erzurum renaps Serkan bey
Yazılım için ayrı güleryüzü için ayrı misafirperverliği için ayrı samimiyeti için ayrı teşekkür ederiz
Çok daha iyi yerlerde görme dileği ile... BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @210 Hp07.03.2022( Read More )
İbrahim bey e ilgi alakasından dolayı çok teşekkür ederim.
Aracım. Resmen kükremeye başladı. Eski hantal halinden eser yok. Bir canavar gibi. Sol şertle istediiğim gibi mükemmel sonuç remaps ailesine çok teşekkür ediyorumBMW X5 x/sDrive 25d - 218Hp @270 Hp06.08.2021( Read More )