2102 Model Golf Marka Aracıma CHIP TUNING uygulaması yapıldı, Gerçekten inanılmaz performans artışı oldu. Ancak yakıt konusunda istediğin ekonomiyi elde edemedim. Her şeye rağmen .REMAPS ekibine çok teşekkür ediyorum. Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp15.10.2018( Read More )
G30 520i aracım için performans yazılımı yapıldı. Sonuçtan çok memnun kaldım. Ümit Bey aracımın bujilerini yenilemeden yazılım yapmayacağını belirtti, yeni buji aldık. Memnuniyet için tüm teknik detayları hassasiyetle kontrol eden, işlem sonrası test sürüşü ve ölçümler yapan konusunda uzman bir firma. Herkese tavsiye ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp22.11.2023( Read More )
Levent Ş.Remaps dan Sonra Aracımın Performansından son derece memnun kaldım. Remaps Kayseri deki Uzman Ekibin ilgi ve alakasın dan son derece memnun kaldım. Aracımı güven içerisin de kendilerine gözüm kapalı teslim ettin. Aynı hassasiyet te ve pırıl pırıl teslim aldım. Teşekkürler Remaps Kayseri. Teşekkürler Remaps, Adınız güvenilir eller de. Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 160Hp @180 Hp07.01.2021( Read More )
Ford Ranger bmw 5.20 ve nissan xtrail araçlarıma bir ay içinde yazılım yaptırdım . Hepsinden çok memnunum . Performans ve yakıt olarak çok farkettiler. Teşekkürler remaps ailesiBMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp09.02.2019( Read More )
Remaps Ümit DOĞAN abim ve ekibi bu işte gerçekten profesyonel yazılımın bağımlılık yaptığına şahit olacağınız adres en az 7 adet aracıma yazılım yaptırdım ve hepsi birbirinden başarılı sıfır aracımda bile hiç düşünmeden ilk yaptırdığım şey yazılım oldu. herşey için teşekkürler.Mercedes GL GL350 CDI Bluetec - 258Hp @300 Hp19.04.2017( Read More )
Adem D.Merhabalar, yazılım güncellemesinden genel olarak memnunum performans ciddi oranda arttı diyebilirim araç özellikle yüksek viteslerde kolay kolay bayılmıyor yakıt ortalamam şehir içinde yaklaşık %10 gibi arttı (4,5 olan ortalama 5 lt) fakat performans artışına göre önemsenecek bir durum değil bence, uzun yolda bu fark çok daha azallıyor, problem olarak ilk zamanlar özellikle 5. Viteste 1700-2000 devir aralığında araçta silkeleme problemi yaşadım enjektör temizleyici kullandıktan sonra düzeldi fakat araçlar 10 yaş ve üzeri olduğundan Egr balfini de temizletmek gerekiyor diye düşünüyorumOpel Astra 1.3 CDTI - 90Hp @110 Hp22.11.2023( Read More )
Ümit beyi tanıdığıma gerçekten çok seviniyorum gayet mütevazi bir insan işi konusunda son derece hassas ve ilgili piyasada bulunan yazılımcılarla alakası olmayan biri aracıma uygulattırrdığım yazılım sayesinde aracımın gerçekten karekteri değişti yakıt performans süper oldu başarılarının devamını diliyorum.Opel Insignia 2.0 CDTI - 110Hp @190 Hp06.12.2022( Read More )
Ford Ranger 2012 2.2 aracıma yaptırdım ve memnun kaldım. gücün ve torkun artması sayesinde gaza daha az basarak ilk depoda tahminen % 10 a yakın yakıt tasarrufu sağladım . Tork artışı çok fark ediliyor 1700 - 1800 devirde yaptığı çekişi 1500 devirde yapmaya başladı .
gaza daha az basarak tasarruf yapın derim . elinize sağlık Remaps, SaygılarımlaFord Ranger 2.2 TDCi - 150Hp @180 Hp27.01.2017( Read More )
Aracım %100 gerek performans olsun gerek yakıt olsun çok büyük etkisi oldu Şuan Gerçekten aracın gücü ortaya çıktı yakıtta hiç beklemediğim düşüşler oldu Ümit Doğan Ve ekibine çok teşekkür ederim Çok profesyonel bir ekip Yaklaşık 5.000km oldu çok memnunum Araç 2.0 tadı vermeye başladı Hyundai i 30 1.6 CRDi - 128Hp @160 Hp19.04.2020( Read More )
Aracımın performansı ciddi anlamda arttı. Ara hızlanma ve gaz pedalındaki yumuşaklık gitti bunların yanında yalıt tüketimi farkedilir düzeyde azaldı. Teşekkürler.Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp08.06.2018( Read More )
2015 mercedes cls ye yazılım yapıldı. Bambaşka süper bir araç oldu. Daha önce 520i ,z4 , 320i,418i ye yaptırdım hepsinde sonuç muhteşem. Şyiki remaps var. İyiki ümit var. Elinize sağlıkMercedes CLS CLS 350 CDI - 265Hp @300 Hp09.11.2020( Read More )
Ibrahim A.Mükemmel arkadaş araba yeniden bambaşka bir güce sahip oldu.Araştırmaya gerek yok hemen yaptırmanızı ve bu heyecanı, zevki yaşamanızı tavsiye ederim.Gaza yükleneyim boğulur toparlayamaz böyle bir şey yok araba aniden şahlanıyor.TEŞEKKÜRLER REMAPS!!!!.Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp07.03.2018( Read More )