Mercedes Chip Tuning
Power ( hp )
Torque ( nm )
Original
456 hp
700 nm
After Chip Tuning
456 hp
+ %10
700 nm
+ %21
Difference
0
0
Fuel Saving
Fuel saving values may change due to usage and air conditions..
Detailed Description
Mercedes GLS model benzinli aracınızın ürettiği 456hp / 700nm motor gücünü, Türkiye normlarında hazırladığımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 500hp / 850nm ’lik performansa ulaşmasını sağlamaktayız. Kazanılan +44hp / + 150nm güç artışı sonrasında aracınızın egzoz emisyon değerleri kesinlikle değişmemekte ve duman atmamaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı açısından motor mekaniğine extra yük bindirmeden ve yakıt verimliliğini göz önünde bulundurarak yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimizle ön plana çıkıyoruz.

Mercedes GLS Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Power Gain - Performance Graphic
The customers who applied our Chip Tuning application for Mercedes brand vehicles All Comments
Mercedes Chip Tuning
Cok basarılı teşekkürler remaps Mercedes E / E Coupé 180 - 156Hp @175 Hp
12.12.2015
Mercedes Chip Tuning
Simdiye kadar cok yazilimli arac kullandım trabzon da cok yerde yazilim yaptirdim remaps ı kullanmak icin trabzondan ankara ya gidip guvenli bir sekilde remaps yazilim yaptirdim her konuda cok memnunum yakit tasarrufu, gidis kalkiş soguk motorun daha rahat calişmasi vb. Guvenli bir islem istiyorsan remaps herzaman yaninda. Tesekkurlerr.. Mercedes E / E Coupé E 220 CDI - 170Hp @190 Hp
22.03.2016
Mercedes Chip Tuning
Sanki ilk defa mercedes'e bindigimi hissettim Mercedes CLS CLS 350 CDI - 265Hp @300 Hp
23.05.2016

Comments of Customers (Read All Comments)

Volkswagen
Mümin T. Tek kelime ile mükemmel. Gitsem mi gitmesem mi diye düşünen aracım yazılım sonrasında sürekli atak halinde çoğu araca taş çıkartır vaziyette teşekkürler remaps ve Salih bey. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
04.05.2019 ( Read More )
BMW
Hiç bi sikinti yok çok memnunum BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
09.06.2016 ( Read More )
Volvo
3 farklı aracımında yazılım için remapsı tercih ettim. Çok memnunum. Teşekkürler remaps. Volvo S40 / V50 1.6D - 110Hp @140 Hp
17.08.2020 ( Read More )
Opel
Yazılımdan gayet memlunum ve harika ben boyle bir performans hic bir yazılım da almadım herkeze remaps öneriyorum yapan arkadaslara cok tesekkur ediyorum. Opel Corsa 1.7 DTI - 75Hp @115 Hp
17.08.2017 ( Read More )
Volkswagen
Fatıh C. Aracın performansı neredeyse bire bir arttı. Yakıt sarfiyatı sağladığı güce oranla gayet makul. Memnun kaldım. Yaptırma niyetinde olan herkese gönül rahatlığı ile tavsiye ederim. Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
23.07.2019 ( Read More )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Read More )
Volkswagen
Ali Arif B. Uygulamadan son derece memnun kaldım. Aracımda bayılmalar yok oldu. Çekiş gücü çok iyi. Tork inanılmaz. Çok fena geri atıyor. Benim caddy oldu aslan. Ama biraz daha hizlandirsak daha iyi olur :) Serkan kardeşime teşekkür ederim. Volkswagen Caddy 1.6 TDi - 102Hp @140 Hp
09.03.2022 ( Read More )
BMW
3 aracımı burada yaptırdım, son aracımı alırken onların tavsiyesi üzerine arac secimi yaptım.Tek kelimeyle mukemmel, BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
02.12.2016 ( Read More )
Opel
Adem D. Merhabalar, yazılım güncellemesinden genel olarak memnunum performans ciddi oranda arttı diyebilirim araç özellikle yüksek viteslerde kolay kolay bayılmıyor yakıt ortalamam şehir içinde yaklaşık %10 gibi arttı (4,5 olan ortalama 5 lt) fakat performans artışına göre önemsenecek bir durum değil bence, uzun yolda bu fark çok daha azallıyor, problem olarak ilk zamanlar özellikle 5. Viteste 1700-2000 devir aralığında araçta silkeleme problemi yaşadım enjektör temizleyici kullandıktan sonra düzeldi fakat araçlar 10 yaş ve üzeri olduğundan Egr balfini de temizletmek gerekiyor diye düşünüyorum Opel Astra 1.3 CDTI - 90Hp @110 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Mercedes
Tamer Y. Slm öncelikle zonguldak kdz ereğli remapsa yuksel usta nin titizlikle çalıştığı icin tsk ederim aracimin cekisi on numara oldu herkese tavsiye ederim her yazilimciya guvenmeyin ......dogru adres icin remapsi tercih ediniz emeği geçen tum çalışanlara tsk ederim Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 160Hp @180 Hp
13.04.2018 ( Read More )
Volkswagen
Yazılım sonrası araçın gidişi değişti. Yazılım yükleme esnasında bilgilendirmeler de üst düzey profesyonel seviyede. Aracın toleranslar içinde maksimum yazılım. Çok memnunum ve yakın zamanda ikinci aracıma da yazılım attıracağım. Herkese tavsiye ederim Volkswagen Golf 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
30.11.2018 ( Read More )
Renault
Mehmet B. Diyecek hiçbir şey bulamıyorum çok aşırı fark ediyor Ben memnunum Renault Megane 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
07.08.2021 ( Read More )
Jeep
Murat V. Yapılan işlemden olsun müşteri ilişkisi olsun her şey mükemmel profesyonel firma. Çalışmalarınızda başarılar diliyorum Jeep Cherokee 2.8 CRD - 200Hp @235 Hp
12.12.2022 ( Read More )
Audi
Ümit beye ve ekip arkadaşlarına ilgi alakalarından dolayı çok teşekkür ederim işlerini çok profesyonelce yaptılar güler yüzleriyle gönlümüzü fethettiler her şey için teşekkür ederim Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDi - 110Hp @145 Hp
05.12.2022 ( Read More )
Porsche
Kesinlikle Ümit Doğan'dan şaşmayınız süper ötesi işler yaptığını o Zaman anlıcaksınız.eline sağlık ümit doğan teşekkür ederim. Porsche Cayenne 3.0 V6 TDI - 262Hp @300 Hp
04.04.2016 ( Read More )
Seat
Aracımın performansı ciddi şekilde arttı.özellikle 2000 deviri geçip turbonun açılmasından sonraki koltuğa yapıştırma hazzı müthiş. İlgi,alaka,sohbet,güler yüz.. Ahmet Bey ve Kerem Bey'in ilgi alakası için çok teşekkür ediyorum. Mutlaka her araca remaps el atmalı. Seat Ibiza 1.2 TSI - 90Hp @130 Hp
27.08.2018 ( Read More )
Volkswagen
3 Bmw , 2 Wolkswagen Beetle , 1 jetta , 1 nissan qashqai Toplamda 7 adet aracımıza değişik zamanlarda uygulattık. Hiç birinde sorun yaşamadık. Mükemmel performans. Bu işin piri Ümit bey . Teşekkürler REMAPS Volkswagen New Beetle 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
22.10.2016 ( Read More )
Audi
Aracın performansında hatrı sayılır bir değişim oldu ... Audi A4 2.0 TDI - 143Hp @185 Hp
21.06.2017 ( Read More )
BMW
Daha önce alamadığım keyfi şu anda doyasıya alıyorum. Aracın hızlanması bir yana yakıtta da azalma oldu. Spor mode fena oldu ve kalkışlarda aşırı derece de keyif alıyorum. Şiddetle tavsiye ederim BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
18.05.2018 ( Read More )
BMW
Gayet güzel oldu İlgi ve alakanıza teşekkür ederim.Başka araclarımda var inşallah onlarada yaptırmayı dişünüyorum BMW 5-Serisi 520d - 163Hp @220 Hp
19.02.2017 ( Read More )
Renault
Araç son derece atak ve sürüş keyfi son derece iyi oldu teşekkürler Ümit, teşekkürler Remaps Renault Talisman 1.5 DCi - 110Hp @135 Hp
18.10.2017 ( Read More )
Skoda
Aracımın performansı hissedilir derecede arttı performanslı kullanım dışında yakıt tüketiminde büyük oranda düştü.Yaptırmayı düşünen herkese tavsiye ederim Skoda Fabia 1.2 TSI - 90Hp @130 Hp
18.10.2017 ( Read More )
SsangYong
Kerem K. Değişimin bu kadar bariz belli olacağını düşünmemiştim. Trabzon’da ki Alper AKKOÇ a teşekkür ederim. ARABamı zaten çok seviyordum daha da fazla seviyorum artık. SsangYong Actyon 2.0 XDi - 140Hp @170 Hp
18.10.2017 ( Read More )
Porsche
Bence çok başarılı Porsche Cayman 2.0T - 300Hp @350 Hp
17.08.2020 ( Read More )
BMW
Yeni araç almış gibi oldum 220hp çok keyifli teşekkürler Ümit abi :) BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
07.10.2016 ( Read More )
BMW
Memnun kaldım teşekkürler ilgilenen arkadaşlara BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
02.01.2019 ( Read More )
Mercedes
Cok basarılı teşekkürler remaps Mercedes E / E Coupé 180 - 156Hp @175 Hp
12.12.2015 ( Read More )
Opel
Ümit bey işini profesyonelce yapan bir kişi.Müşteri memnuniyeti ve ilgi üst seviyede.Teşekkürler Remaps.. Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
27.04.2016 ( Read More )
Seat
Çağrı E. Ümit Doğan bu işin zirvesidir. Önceki aracımı da kendisine emanet etmiştim. Yazılımdan sonrasında da abim gibi bir çok konuda kendisini rahatsız ettim. Bir kez bile geri çevirdiği olmadı. Ayrıca Bursa bayisi Salihe de ilgisi için teşekkür ederim. Şu anki aracımı stg2 ile 215 beygir 430 tork değerine getirdik. Dumansız ve stabil olarak kullanıyorum. Kesinlikle tavsiye ederim. Seat Leon 2.0 TDi (CR) - 170Hp @215 Hp
17.08.2020 ( Read More )
Audi
Aracimdaki performans artisi yani sira yakitimdaki dusmeden dolayi tesekkurler REMAPS bundan sonra ne arac alirsam alayim ilk isim remaps'a ugramak Audi A6 2.0 TDi - 140Hp @185 Hp
22.10.2016 ( Read More )