Comments of Customers (Read All Comments)

Isuzu
Bispa G. Slm arac cekis yapmıyor du 10 numara oldu remaps sayesinde tesekkur ederim. ....kdz ereğli zonguldak baskent oto yüksel ustanin ellerine sağlık saygilar Isuzu D-max / Rodeo 3.0 D - 163Hp @190 Hp
07.05.2018 ( Read More )
Volkswagen
Gerçekten işini dört dörtlük yapan İnsanlar başta ümit beye ve ekibine çok teşekkür ederim aracım hem canlandı hemde süper bir güce sahip oldu kesinlikle pişman olmazsınız Ankaranın tek adresi remaps kesinlikle şiddetle tavsiye ediyorum herkese hayırlı işler bol kazançlar ümit bey Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
22.12.2019 ( Read More )
BMW
Uzun yolda yakit 4 litreye kadar dusuyor hem yakit hem performans olarak cok memnunum tesekkurler BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
22.06.2015 ( Read More )
Skoda
Levent P. Arabam durmuyor bilmem anlatabildimmi ? Skoda Superb 2.0 CR TDi - 170Hp @205 Hp
10.05.2018 ( Read More )
Honda
Kadir B. Performans artisi hemen hissediliyor,yakit tüketimi de azaldi . Bursa daki arkadaslar cok yardimci oldu. Salih Beye teşekkürler. Aynen böyle devam edin... Herkeze tavsiye ederim Honda FR-V 2.2 CTDi - 140Hp @185 Hp
28.07.2018 ( Read More )
Audi
Kesinlikle cok memnun kaldim. Aracta hic bir sikinti cikmadi performansta mukemmel oldu. Musteri memnuniyetinde de superler. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Remapse cok tesekkur ederim. Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
11.12.2015 ( Read More )
Audi
Bu işlerde ümit doğanı tek geçerim Audi A4 2.0 TDi - 143Hp @185 Hp
10.02.2019 ( Read More )
Volkswagen
Kesinlikte performans artışı var. Tahmin etmem gerekirse %30 veya üzeri değişim olmuştur diyebilirim. Ayrıca ilk işlemden bir süre sonra, başa bir sebepten servise gitmem gerekmiş ve tekrar fabrika ayarlarına döndürmüşlerdi. İkinci defa geldiğimde para almadan tekrar yükleme yaptılar. Esnaflık da var. Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
15.10.2018 ( Read More )
Mercedes
Yapılan işlemden sonra arabamın performansı çok iyi oldu arabam hantallıktan kurtuldu sürüş keyfi arttı REMAPS ekibine teşekkür ederim Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 160Hp @180 Hp
08.05.2018 ( Read More )
Mercedes
Halit B. Remaps tan çok memnun kaldım. İşlerini profosyonel yapıyorlar . Arabaya resmen can geldi. Remaps Zonguldak ereğli ye ve yüksel ustanın ilgilisine teşekür ediyorum. Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
17.02.2018 ( Read More )
Citroën
1600 Motor dizel otomatik araçların hepsinde olan sıkıntı 110-115 beygir olmasından kaynaklı hantal kalmaları. Sırf bu sebepten sıfır aldığım aracımı ilana koyup satacakken şans eseri Ümit beyi buldum. Aracımı alır almaz getirip yaptırmadığıma bin pişmanım. C5 şimdi araba oldu. Özellikle uzun yolda müthiş performansın yanında yakıttan tasarruf sağlaması insanın dahada hoşuna gidiyor. Ümit bey işinin ehli beyefendi bir kişi. Aracımı teslim ettiğimde içinize sinmezse, hoşunuza gitmeyen en ufak bir şey olursa açıklama yapmanıza gerek yok aracınızı anında fabrika ayarlarına döndürüp paranızı iade ederim dedi. Böyle bir tavır karşısında bundan sonraki aracım ne olursa olsun ilk uğrayacağım yer Remaps Ümit beydir. Elinize sağlık çok teşekkür ederim. Citroën C5 1.6 e-Hdi - 112Hp @140 Hp
12.12.2015 ( Read More )
Volkswagen
Ersan G. Merhabalar ben yapmış olduğunuz yazılımlardan çok memnun kalıyorum şimdiye kadar 6 adet aracıma yazilim yaptırdım Ve çok memnun kaldım performans süper en son volkswagen cady anlatılmaz yaşanır tebrikler Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
20.04.2017 ( Read More )
Kia
Merhabalar öncelikle Remaps Maslak şubesinde Kia Rio 1.4 crdi 2016 aracıma yazılım işlemi yaptırdım.Kerem Bey sağolsun çok yardımcı oldu. Ortalama yılda 60 bin km yol yapan birisi olarak konuşuyorum. Arkadaşlar gerçekten çok farkını gördüm gaz tepkisi olsun yakıt tüketimi konusundan olsun her yönüyle artısı var. 1.6 tdi passatlar peşimden gelemiyor daha bişey söylememe gerek yok heralde teşekkürler Remaps... Kia Rio 1.4 CRDI - 90Hp @110 Hp
14.03.2018 ( Read More )
BMW
Daha önce diğer araçlarımada yazılım yaptırmış birisi olarak en memnun kaldığım yazılım firması.Remapsa çok teşekkür ederim çok memnunum aracımdan tavsiye ederim BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Mercedes
Aracimi aldigimda x firma tarafindan sacma sapan yazilim yazilmisti arac yolda esp isigi yakip Gaz kesiyordu firmayla gorusup gelip gidip yazilim degistirdiler is cigrindan cikti internetten baktim repams buldum ve maslak subesini aradim yazilimsal oldugu getirmemi istediler aracimi goturdum ilgilendiler sagolsunlar herseyi duzeldi herseyden cok memnunum bundan sonra Hep remapstayim ellerine kollarina saglik Mercedes A 180 - 122Hp @175 Hp
04.11.2021 ( Read More )
BMW
Aracin cekisi torku kisiye verdigi hissiyat onemli olcude artarken sakin kullanimda ise o derece yakit dusuyor BMW 5-Serisi 525d - 204Hp @300 Hp
07.01.2021 ( Read More )
BMW
Emeğinize sağlık aracımdan çok memnunum. BMW 5-Serisi 530i - 231Hp @250 Hp
23.02.2016 ( Read More )
Skoda
Cafer B. Mükemmel güç , güler yüzlü hizmet ve ilgi . Hersey icin teşekkürler TRABZON / REMAPS Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
09.03.2021 ( Read More )
Audi
Ismail B. Aracıma zarar gelmesin fakat performansı artsın diyenler için tek doğru adres ben a180 yazdırdım a6 yazdırdım 301 yazdırdım focus yazdırdım passat yazdırdım en ufak sıkıntı yaşamadım diyeceğim sadece aklınızda tereddüt olmadan gidebilirsiniz Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
23.11.2023 ( Read More )
Volkswagen
Elinize sağlık gayet güzel bir iş oldu başarılarınızın devamını dilerim. Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
08.06.2016 ( Read More )
Porsche
Çok memnunum harika Porsche Panamera 3.0 TDi - 240Hp @300 Hp
04.11.2021 ( Read More )
Audi
Ümit beyin şahsi ilgi ve alakasından cok memnun kaldım. Aracimda yazılım yada araçtan kaynaklı bir sorundan dolayı uygulamayı yapmaktan vazgeçtik. kul yapısı sorun olabilir. Ama ümit bey hakikaten dürüst ve ilgili yeni arac alirsam yine deneyeceğim Audi A4 2.0 TFSI - 211Hp @260 Hp
10.11.2020 ( Read More )
Citroën
3.cü yazılım ysptırdığım arabam oldu hepside remapsta bu alanda en iyisi temizi ve dürüstü arabalarımın hepsindede gücü standart kullanımda tasaruffu son hızdada sanki başka bir aracı kullanıyor oldum Vede bütün bu lüksü hiç sorunsuz her an muattap olan igili asla yan çimeyen bir şekilde ne diyeyim HELAL OLSUN Citroën C4 1.6 HDI - 92Hp @115 Hp
09.02.2019 ( Read More )
Toyota
Ali U. Gayet başarılı ilgi ve alakası eksik olmayan bir firma. Yazılım mükemmel çok memnunun sanırım geç bile kalmışsız yaptırmakta. Ellerine emeklerine sağlık Toyota Auris 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp
08.03.2018 ( Read More )
Volkswagen
Çok başarılı. Volkswagen Amarok 2.0 TDI CR - 180Hp @205 Hp
16.09.2017 ( Read More )
Jeep
son derece pürüzsüz bir performans artışı hissettik, emeği geçen arkadaşlara teşekkür ederim, aldıkları paranın hakkını verdikleri için... Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD - 241Hp @280 Hp
18.02.2017 ( Read More )
Fiat
Mithat Ö. Gayet güzel ve basarılı bir firma gözünüz arkada kalmasın . Ayrıca zonguldak remaps yüksel ustaya ilgisinden dolayı teşekkür ederim Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
05.06.2018 ( Read More )
BMW
Gerçek kaliteli hizmeti aldığım için memnunum Ümit bey ve ekibi hem yetkin hem deneyimli… 530i xdrive BMW 5-Serisi 530i - 252Hp @315 Hp
04.11.2021 ( Read More )
Opel
Kaliteli güvenilir hizmetin tek adresi yapılan işlem ve hizmet gerçekten takdire Şahan verdiğiniz paranın karşılığını sonuna kadar alabileceğiniz bir işletme ilgi ve alakaları için çok teşekkür ediyorum hayırlı sağlıklı başarılı günler dilerim Opel Astra 1.4T - 140Hp @170 Hp
30.03.2020 ( Read More )
BMW
2015 model F10 atacıma Stage 1 yazılım yüklendi. 1,5 aydır sorunsuz kullanmaktayım. O kadar uyumlu ve tatminkar oldu ki aracımı değiştirmekten vazgeçtim. Teşekkürler Ümit Bey’e ve çalışkan ekibine. Son derece uzman bir iş çıkardılar… BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
04.11.2021 ( Read More )