Mercedes Chip Tuning
Power ( hp )
Torque ( nm )
Original
224 hp
510 nm
After Chip Tuning
224 hp
+ %16
510 nm
+ %18
Difference
0
0
Fuel Saving
Fuel saving values may change due to usage and air conditions..
Detailed Description
Mercedes GL model dizel aracınızın ürettiği 224hp / 510nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 260hp / 600nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 36hp / + 90nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.

Mercedes GL Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Power Gain - Performance Graphic
The customers who applied our Chip Tuning application for Mercedes brand vehicles All Comments
Mercedes Chip Tuning
Remaps Ümit DOĞAN abim ve ekibi bu işte gerçekten profesyonel yazılımın bağımlılık yaptığına şahit olacağınız adres en az 7 adet aracıma yazılım yaptırdım ve hepsi birbirinden başarılı sıfır aracımda bile hiç düşünmeden ilk yaptırdığım şey yazılım oldu. herşey için teşekkürler. Mercedes GL GL350 CDI Bluetec - 258Hp @300 Hp
19.04.2017
Mercedes Chip Tuning
Araba hakettiği beygir ve tork’a ulaştı resmen Remaps İstanbul Bayisi Ahmet bey’e teşekkürler Mercedes GL GL350 CDI Bluetec - 258Hp @300 Hp
17.02.2022
Mercedes Chip Tuning
Cok basarılı teşekkürler remaps Mercedes E / E Coupé 180 - 156Hp @175 Hp
12.12.2015

Comments of Customers (Read All Comments)

Opel
Yaklaşık iki haftalık bir kullanımdan sonra şunu söyleyebilirim. Hız isteyene hız, güç isteyene güç. Hantal 1.3 TDCI yok artık. Memnun muyum ? Hayır daha ötesi.. Mutluyum.. Ümit Hoca bilgili ve ilgili, Halil İbrahim hoşsohbet ve bilgili. Daha ne olsun ! Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
01.05.2018 ( Read More )
Volkswagen
Remaps gerçekten işini kalite yapıp takip ediyor Volkswagen Golf 1.4 TSI (CMBA-CPVA) - 122Hp @150 Hp
11.12.2015 ( Read More )
BMW
Uygulama sonrası araç tamamen değişmiş ve 240 hp net güç alınmıştır. Ümit bey ve ekibine tesekkur ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
04.04.2016 ( Read More )
Porsche
Kesinlikle Ümit Doğan'dan şaşmayınız süper ötesi işler yaptığını o Zaman anlıcaksınız.eline sağlık ümit doğan teşekkür ederim. Porsche Cayenne 3.0 V6 TDI - 262Hp @300 Hp
04.04.2016 ( Read More )
Opel
Opel astra sedan 2012 model 90 HP 200 tork kuvvetindeki 111. Yıla özel aracıma yaptığınız yazılım işleminden çok memnunum. Yokuş kalkış ve hızlanmalarda performans gaz tepkimesi hissedilir düzeyde artmıştır. Yakıtı Antalya’ya giderken ölçtüm toplam 1430 km yolu yaklaşık 350 tl yakıt ile yaptım. Herşey için teşekkür ederim... Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
16.10.2018 ( Read More )
Citroën
1600 Motor dizel otomatik araçların hepsinde olan sıkıntı 110-115 beygir olmasından kaynaklı hantal kalmaları. Sırf bu sebepten sıfır aldığım aracımı ilana koyup satacakken şans eseri Ümit beyi buldum. Aracımı alır almaz getirip yaptırmadığıma bin pişmanım. C5 şimdi araba oldu. Özellikle uzun yolda müthiş performansın yanında yakıttan tasarruf sağlaması insanın dahada hoşuna gidiyor. Ümit bey işinin ehli beyefendi bir kişi. Aracımı teslim ettiğimde içinize sinmezse, hoşunuza gitmeyen en ufak bir şey olursa açıklama yapmanıza gerek yok aracınızı anında fabrika ayarlarına döndürüp paranızı iade ederim dedi. Böyle bir tavır karşısında bundan sonraki aracım ne olursa olsun ilk uğrayacağım yer Remaps Ümit beydir. Elinize sağlık çok teşekkür ederim. Citroën C5 1.6 e-Hdi - 112Hp @140 Hp
12.12.2015 ( Read More )
Volkswagen
Olgun B. Süper Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @150 Hp
16.10.2018 ( Read More )
Opel
Ümit Doğan ve ekibi harika bu işin bence tek adresi aracıma olan güvenimi pekiştirdiler herkeze şiddetle tavsiye ederim ben çok memnun kaldım yakıt sarfiyatım düştü herşey mükemmel teşekkürler Remaps ailesi Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
17.08.2020 ( Read More )
BMW
performansından memnun olmadığım 4.18 grancuope aracım henüz 200 km olmadan soluğu ümit'in yanında aldım.şimdi herşey çok güzel araç istediğim performansta. bmw neden bunu bu şekilde piyasaya sürmüyor anlamış değilim.yakıt da 1 lt civarında düşüş var (8,8 lt) teşekkürler remaps.. BMW 4 GC-Serisi 418i - 136Hp @170 Hp
23.03.2016 ( Read More )
Volvo
Öncellikle tüm remaps ailesine teşekkür ediyorum. İstanbul șubesine ayri teşekkür ederim yeni dükkanlarina gecmelerine ragmen o sogukda benimle ilgilendikleri icin Ahmet Beye ve Kerem Beye teşekkür ederim. Yaklaşık1 aydir aracin performansini minimum ve maxlmum olacak sekilde denedim ve guc artisiyla birlikte bana sunulan tork artis avantajinin ciliz bir kediyi nasil aslana dönüştürdüklerini görmek inanilmaz bir olay. Volvo 1.6 d2 motoru olan herkesin kesinlikle yaptirmasini tavsiye ederim. Motorun degisimi sizi eminimki mutlu edecektir. Ümit Bey ve ekibine tekrardan teșekkür ederim. Volvo V40 / V40 CC 1.6 D2 - 115Hp @140 Hp
13.02.2018 ( Read More )
Volkswagen
Herkese tavsiye ediyorum. Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
27.08.2018 ( Read More )
Volkswagen
vw passat aracıma yazılım attırdım verim çok iyi oldu yakıttada düşme oldu memnun kaldım zaten bu işi sadece remaps ümit doğan teşekkürler hayırlı işler dilerim Volkswagen Passat 1.9 TDi - 130Hp @165 Hp
22.03.2016 ( Read More )
Citroën
Aracın performansı artarken yakıtın azalması mükemmel. Aynı yakıt tüketimi bile olsa verdiği keyif çok güzel. Her kuruşuna değer. Citroën C-elysée 1.6 HDI - 92Hp @120 Hp
27.06.2018 ( Read More )
Audi
Yapılan işlemden gayet memnun kaldım. Zaten bu ilk deneyimim değildi yaklaşık bütün arabalarım ümit abimin alinden geçmiştir. Gayet memnunum herkeze sağlıkla tavsiye ederim.. Audi Q7 3.0 TDi - 245Hp @295 Hp
22.03.2016 ( Read More )
Volkswagen
Korkarak gelmistim tereddutum cok tu lakin hepsi yersiz mis aracim baska bisey sanki canavar oldu normal kullanimda hersey yazilim oncesi ile ayni ama soyle biraz basayim dedigimde muthis bir tork bir patlama hissettiriyor passat ta da ayni motor 160 bg var baska araclarda da ama caddy de 102 ps.. caddy nin 2.0 tdi Motoruna fabrikadan yapilan haksiz 102 ps guc artik gercek beygirinde cercekten tum samimiyetimle tesekkur ederim emeginize saglik Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
15.11.2019 ( Read More )
Citroën
İsmail T. Aracımın kalkışı çekişi gidişi performansı ciddi derecede arttı Erdem bey e ayrıca teşekkür ederim cok ilgili bilgili her konu da yardımcı oldu teşekkürler Remaps sayenizde aracım rahatladı ;) Citroën C5 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp
15.05.2019 ( Read More )
Volkswagen
Ali I. Uygulamanızdan son derece memnunum golf7 aracıma yaptırdım hem performans ve hemde yakıtta olumlu sonuç aldım bursa salih beyin ilgi alaka ve bilgisindende son derece memnunum ve tanıdığım kişilere şiddetle tavsiye ediyorum Volkswagen Golf 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
27.09.2019 ( Read More )
Mercedes
Simdiye kadar cok yazilimli arac kullandım trabzon da cok yerde yazilim yaptirdim remaps ı kullanmak icin trabzondan ankara ya gidip guvenli bir sekilde remaps yazilim yaptirdim her konuda cok memnunum yakit tasarrufu, gidis kalkiş soguk motorun daha rahat calişmasi vb. Guvenli bir islem istiyorsan remaps herzaman yaninda. Tesekkurlerr.. Mercedes E / E Coupé E 220 CDI - 170Hp @190 Hp
22.03.2016 ( Read More )
BMW
Araç açıldı, yazılımı kabul etti. Gerçekten harika ve çok keyifli bir sürüş deneyişimi yaşıyorum. Herkese tavsiye ederim. Arabada hiçbir sıkıntı yok, remaps bu işi çok iyi biliyor. Güvenmek gerek BMW 4 GC-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp
17.08.2020 ( Read More )
BMW
118i ruhu kayboldu resmen alt devirleri üst devirleri inanılmaz değiş ti yakıt konusunda da gerçekten azalma oldu ellerine sağlık Ümit doğan remaps ailesine teşekkürler:) BMW 1-Serisi 118i - 136Hp @165 Hp
11.02.2017 ( Read More )
BMW
İlk 200 km’de aracımın kendi aracım olmadığını falan düşündüm sonra alıştım gerçekten G20 serisine fısıldayan firma. Remaps’a teşekkür ediyorum ellerinize sağlık... BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
14.02.2020 ( Read More )
BMW
Serhat D. Yapılan yazılımdan çok memnun kaldım. Aracımın performansı çok net bir şekilde artmış. Çok teşekkürler remaps ailesi BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
29.07.2018 ( Read More )
Fiat
Çivicioğlu M. Devamlı yanan arıza lambasından kurtulduk çok şükür elinize sağlık. Fiat Doblo 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
18.02.2019 ( Read More )
Volkswagen
Ellerinize sağlık, araç performansı gayet başarılı oldu, hızlanması ve sürüş keyfi mükemmel, 10 yıldır yaptığım gibi, Bir sonraki aracımı da size getireceğim Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
29.05.2019 ( Read More )
BMW
Aracimdaki degisim müthis keyif verdi. Ozellikle torktan kaynakli dusuk devirdeki ivmelenme bile muthis. BMW 2-Serisi 218i - 136Hp @165 Hp
30.12.2015 ( Read More )
Ford
Mukemmel bi cekis gucune sahibim ve yakit cok daha iyi oldu. Ama biraz daha hizlandirmamiz lazim die dusunuyorum :) Ford Focus 1.6 TDCi - 109Hp @136 Hp
22.06.2015 ( Read More )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Read More )
BMW
F90 M5 aracıma yazılım uygulaması yapıldı mükemmel performans ve yakıt tüketimi iğleştirildi ümit bey ve profesyonel ekibine çok teşekkür ederim. BMW M5 F90 M5 - 600Hp @680 Hp
25.12.2024 ( Read More )
Ford
Daha keyifli bir sürüş deneyimim oldu yakıt sarfiyatım nispeten düştü. Bundan sonra yazlımsız araca binmem teşekkürler REMAPS Ford Focus 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
09.03.2021 ( Read More )
Fiat
İbrahim A. Ürün ve hizmet kalitenizden ayrıca Kayseri yetkilisi olan arkadaşların ilgisinde dolayı çok memnun kaldım. Ve tüm çevreme aktarımını yapmaktayım. Tekrardan remaps ailesine teşekkür ederim Fiat Egea 1.3 MJT - 95Hp @120 Hp
10.11.2020 ( Read More )