Aracıma yazılım yapıldığı ilk andan itibaren aracımda bir rahatlama olduğunu hissettim performans anlamında ise gerçekten büyüleyici bir değişiklik vardı. Remaps ailesine sonsuz teşekkür ederim. SaygılarımlaVolkswagen Scirocco 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp26.08.2017( Read More )
520i aracımı 240 hp vs 340nm tork'a uygulama sayesinde yükselttim. 1 senedir kullanıyorum ve oldukça tatmin olduğumu söyleyebilirim. Genel olarak hizmetten memnun kaldım.BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp25.06.2017( Read More )
Aracım 128 hp 4 ileri otomatik şanzuman dizel hyundai accent blue ümit abinin yazılımı sonrası dynıda aldığımız güç 155 hp ve gayet tatmin edici bir güç elde ettik emeğine sağlık abim Hyundai Accent 1.6 CRDI - 110Hp @160 Hp20.06.2017( Read More )
F30 3.16i 136 beygirken şu anda 4.28i ile neredeyse kıyaslanabilecek performansa sahip ayrıca yakıtta 1 lt. azalma var. bugüne kadar da herhangi bir sorunla karşılaşmadım. ( MAŞALLAH) :)BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp13.12.2015( Read More )
Ferhat G.2015 polo aracıma yüklenen stage 1 yazılımın performansı çok iyi, aracını seven tüm polo sahiplerine öneriyorum, sürüş keyfiniz ciddi anlamda yükseliyor, Bursa Remaps dan İsmail ustanın işlemi detaylı bir şekilde anlatması ve önem arz eden konuları ayrıca belirtmesi profesyonel bir kullanıcı olarak memnuniyetimi bir kat daha arttırdı, emeği geçen herkese teşekkürlerimle..Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp16.01.2018( Read More )
Öncelikle yazılım yaptırmadan ömce çok düşündüm aracıma zarar verirmi ilerde bi problem yaşarmıyım diye ama bu işte en iyi olan remapsa yaptırdım bmw 116d ve 520i araçlarımıza ve oldukça memnunuz kesinlikle iki aracında kaderi değişti ümit doğan ve ekibine teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp30.03.2020( Read More )
Yapılan işlem sonrası aracımın Performansı gözle görülür bir şekilde değişmiştir çok seri bir şekilde hızlanmaktadır çok memnunum Ümit bey ve ekibine teşekkür ederim. Yapılan işlem çok kaliteli ve başarılıdır.BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp21.06.2017( Read More )
Bir arabanın hakkını veren ve kendini daha güvende hisseden ve bir arabadan nasıl zevk almanı sağlayan bir yazılım . Hep dediğim gibi bugün bir traktör alıyor olsam dahi remaps tan yazılım yaptırırım.Tekrar dan bizlere böle bir hizmetten faydalanma şansımız olduğu için sizlere teşekkür ederim.Chrysler 300C 3.0 CRD - 218Hp @275 Hp23.05.2016( Read More )
Yakıt tüketimi net %12 azaldı, performans olarak da özellikle yokuş ve rampalarda cok ciddi fark etti, misavirper ve profesyonel bir firma. Mutlaka gidip ziyaret edin.Ford Kuga/Escape 1.5 TDCi - 120Hp @140 Hp20.08.2019( Read More )
Cemil K.2015 model Temsa prestij otobusum var araç rampa görünce hic gitmiyordu araç format atılınca benim aracim gitti yerine başka bi araç geldi gibi oldu tesekkurler emekleriniz için çok memnununMitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp20.02.2019( Read More )
Güleryüz, ilgi alaka ve profesyonellik ne ararsanız burada. Gözünüz kapalı aracınızı teslim edebileceğiniz yegane garaj.Çok teşekkürler Ümit DOĞAN ve ekibi. BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp15.09.2017( Read More )
Müşteri ilişkileri bakımından cok memnun kaldım.İyi ki yazılım yaptırmısım koklü ve güvenilir bir firma olarak remaps ailesine teşekkürlerimi iletiyorum.Artık yollar daha zevkliBMW 3-Serisi 318d - 150Hp @190 Hp24.01.2018( Read More )
G20 Aracıma yazılım yaptırdım 280 Hp güç aldım 20.000 km’dir kullanıyorum oldukça memnunum.Hiçbir sorun yaşamadım.Ümit abi harika bir insan her zaman her koşulda yardımcı oluyor BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp09.12.2023( Read More )
Oldukça ilgili, nazik ve bilgili bir ekip hizmet veriyor. Ümit Doğan bu işi kesinlikle çok iyi biliyor. Kendilerine çok teşekkür ederim. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp25.12.2024( Read More )
Aracimi aldigimda x firma tarafindan sacma sapan yazilim yazilmisti arac yolda esp isigi yakip
Gaz kesiyordu firmayla gorusup gelip gidip yazilim degistirdiler is cigrindan cikti internetten baktim repams buldum ve maslak subesini aradim yazilimsal oldugu getirmemi istediler aracimi goturdum ilgilendiler sagolsunlar herseyi duzeldi herseyden cok memnunum bundan sonra
Hep remapstayim ellerine kollarina saglik Mercedes A 180 - 122Hp @175 Hp04.11.2021( Read More )
On numara işçilik çok
Herkese tavsiye ederim çok güzel bir firma kaliteli işçilik ben çok memnunum. Emeği geçen herkese teşekkür ederim.
Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp09.03.2021( Read More )