Mercedes Chip Tuning
Power ( hp )
Torque ( nm )
Original
224 hp
510 nm
After Chip Tuning
224 hp
+ %16
510 nm
+ %18
Difference
0
0
Fuel Saving
Fuel saving values may change due to usage and air conditions..
Detailed Description
Mercedes CLS model dizel aracınızın ürettiği 224hp / 510nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 260hp / 600nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 36hp / + 90nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.

Mercedes CLS Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Power Gain - Performance Graphic
The customers who applied our Chip Tuning application for Mercedes brand vehicles All Comments
Mercedes Chip Tuning
Sanki ilk defa mercedes'e bindigimi hissettim Mercedes CLS CLS 350 CDI - 265Hp @300 Hp
23.05.2016
Mercedes Chip Tuning
Tek kelimeyle teşekkür ederim araçım mükemmel oldu ellerinize sağlık. Mercedes CLS CLS 350 CDI - 265Hp @300 Hp
21.11.2018
Mercedes Chip Tuning
2015 mercedes cls ye yazılım yapıldı. Bambaşka süper bir araç oldu. Daha önce 520i ,z4 , 320i,418i ye yaptırdım hepsinde sonuç muhteşem. Şyiki remaps var. İyiki ümit var. Elinize sağlık Mercedes CLS CLS 350 CDI - 265Hp @300 Hp
09.11.2020

Comments of Customers (Read All Comments)

Audi
Bu ikinci işlemim oldu. Önceki arabama da yapılmıştı. Memnun kaldığım için bu arabama da yaptırdım. Çok güzel bir iş oldu. Teşekkür ederim. Audi A4 2.0 TFSI - 211Hp @260 Hp
16.10.2018 ( Read More )
Peugeot
Kadir Furkan A. Daha önce başka firmaların yazılımlarınıda denedim ama gördümki kalite tesadüf deilmiş trabzon remaps alper akkoç abimize yazılımımızı yaptırdıgımızdan ötürü çok mutlu ve memnunuz teşekkürler REMAPS Peugeot 206 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp
29.05.2019 ( Read More )
Opel
Ethem Ş. 2016 model 3.0 TDI Audi A6 marka aracıma yaptırdığım chip tuning uygulamasından çok memnun kaldım. Ellerinize sağlık Opel Insignia 2.0 CDTI - 130Hp @190 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Volkswagen
Artık alışkanlık yarattı güce sahip olma.. 4 araç götürdüm yazılım artırmak için. Tabi farklı zamanlarda. Merdiven altı işyerleri ve elinde tablet olan sanayi çırakları ile karıştırmayın bayağı profesyonel bir ekip ve mekan.. ellerinize sağlık güç bende alışkanlık yaptı harbiden... artık araç alırken ümit beyi arayıp yazılıma uygunmu değilmi kaç beygir yükselir diye sormadan araç almıyorum.... Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
22.07.2019 ( Read More )
BMW
Merhabalar kesinlikle süper ilgili Ümit beye teşekkür ediyorum... Bilgi, tecrübe ve güvenin biraraya geldiği sonucta da dogal olarak memnuniyet ve garanti bulabileceginiz yegane adres. Teşekkürler BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
13.02.2018 ( Read More )
Volkswagen
Aracımızda yapılan işlemler sonrasında performans artışı ve yakıt ekonomisi bizi cok memnun etti ilgili bir işletme tavsiye ederim Volkswagen Crafter 2.0 TDi - 163Hp @205 Hp
19.08.2020 ( Read More )
BMW
Umit beyin yaklasimindan dolayi cok memnun kaldim.suan aracimin ad blue sistemi tam anlattigi gibi calismakta.iyicalismalar diliyorum ekibine. BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
09.12.2022 ( Read More )
Volkswagen
Teşekkür ederim, aracımın performansı çok güzel oldu yakıtını ölçme fırsatım olmadı fakat performans çok yukarı çıktı çok memnunum teşekkürler. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 115Hp @145 Hp
16.04.2018 ( Read More )
Peugeot
Tek kelimeyle "süper" . Bir işi ehline vermek gerekir derler ya kesinlikle doğru. Herşeyden once yapan ekip guven veriyor. Anliyorsunuz ki hic bir sekilde sikinti yaşamayacağim ve yasarsamda garanti altındayim. Dolayisiyla verdiginiz her kurusa deger. Performansdan bahsetmiyorum bile. 508 sahipleri icin kesinlikle tavsiye ederim. Vites gecislerindeki kararsizlik ortadan kalkiyor. Dusuk hizlardaki hantallik yok oluyor. Yakit konusunda sunu belirtmek lazim . Ilk gunlerde yakit tasarrufu mumkun degil cunku arac öyle guzel performans sergiliyor ki ister istemez basiyorsunuz gaza. Oyle oluncada yakiyor tabi ancak sonrasinda alisinca yakiti biraz daha dusuyor %5 10 gibi. Tesekkurler Remaps Peugeot 508 1.6 HDi - 112Hp @140 Hp
03.03.2018 ( Read More )
Hyundai
1 eylül tarihinde aracıma yaptırdım ve bende merak konusuydu Nasıl olacak diye uzun yolda farkı hemen hissettirdi yakıt konusunda sakin kullanımda memnun edici ama performans artışı tahrik edici faktör olduğundan basmamak elde değil velhasıl tahminlerimden daha iyi sonuçlar verdi Hyundai i 30 1.6 CRDi - 128Hp @160 Hp
08.09.2016 ( Read More )
Audi
Selçuk A. Q5 2.0 TFSI aracıma uyguladık sonuç bariz bir performans artışı ve şehir içi kullanımda 1 depoda ortalama 100 km civarı fazla yol yapmaya başladı, çok memnunum, teşekkür eder çalışmalarınızda başarılar dilerim. Audi Q5 2.0 TFSi - 211Hp @260 Hp
07.04.2018 ( Read More )
Mercedes
Yazılım öncesi ve sonrası 2011 Vito 113 CDI aracımı dinamoya çıkartmadım. Ancak özellikle 1800 devir civarından itibaren her viteste 2200 kg'lik aracın kesintisiz hızlanması insana güven ve ayri bir sürüş zevki veriyor. Ayrıca yazılım sonrası yapılan egzost-emisyon testi değerleri de iyi çıktı. Oğuzhan beye ve Ümit beye teşekkürler. Ellerine sağlık. Tavsiye ediyor muyum. TABİİ Kİ. Mercedes Vito 113 CDI - 136Hp @200 Hp
18.06.2017 ( Read More )
Renault
Anlatılmaz yaşanır derler ya işte tamda öyle Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
30.10.2017 ( Read More )
Renault
Yavuz Ç. Çok iyi karşılandık aracım tam istedigim gibi oldu herşey çok güzel tekrardan teşekkür ederim. Renault Clio 1.5 DCi - 90Hp @115 Hp
27.08.2019 ( Read More )
Mercedes
Muhammet Coşkun Y. Aracıma uygulamayı yaptırdıktan sonra araba bir vites arttı ve performansı mükemmel.Araca gaz basarken gücü hissediyorsun.Yakıtı bile ilk depoda düşüş gösterdi Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
28.06.2017 ( Read More )
BMW
3 aracımı burada yaptırdım, son aracımı alırken onların tavsiyesi üzerine arac secimi yaptım.Tek kelimeyle mukemmel, BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
02.12.2016 ( Read More )
Opel
Astra j 1.3 kullanıcısı olarak şiddetle tavsiye ediyorum remaps ailesine teşekkürler Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
29.11.2018 ( Read More )
Mercedes
Tamer Y. Slm öncelikle zonguldak kdz ereğli remapsa yuksel usta nin titizlikle çalıştığı icin tsk ederim aracimin cekisi on numara oldu herkese tavsiye ederim her yazilimciya guvenmeyin ......dogru adres icin remapsi tercih ediniz emeği geçen tum çalışanlara tsk ederim Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 160Hp @180 Hp
13.04.2018 ( Read More )
Volkswagen
Her şey için teşekkürler işlem harika çok memnun kaldık Volkswagen Jetta 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp
03.09.2019 ( Read More )
Volkswagen
Tavsiye uzerine performans yazılımı icin yaklasik 3 hafta once maslak ofisine telefon açtım, aracin performansini artirmaya karar verdim, aracin ilk kalkis ve gecislerdeki performansi farkedilir duzeyde gelisme kaydedildi. Tesekkurler. Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
11.02.2017 ( Read More )
Mercedes
Beklediğimin üstünde verim aldım bir daha araba alsam onuda yaptırırım emek harcayıp bu yazılımı yaratanlara teşekkürler Mercedes E / E Coupé 250 - 211Hp @250 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Seat
Ümit abimin ellerine saglik aracim acayip oldu 520 320 leri geride birakiyorum eline emegine saglik. Seat Leon 1.4 TSI ACT - 150Hp @170 Hp
16.10.2018 ( Read More )
Volkswagen
TÜRKİYEDE TEK DİYEBİLİRİM.....! Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 140Hp @175 Hp
18.08.2020 ( Read More )
BMW
Aracıma 100 bin km de Ümit DOĞAN tarafından yazılm yapılmıştır. Aracım 3000 performansındadır gidilecek tek adres Ümit DOĞAN dır. TEŞEKKÜRLER BMW 4-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp
09.11.2020 ( Read More )
BMW
F30 3.16i 136 beygirken şu anda 4.28i ile neredeyse kıyaslanabilecek performansa sahip ayrıca yakıtta 1 lt. azalma var. bugüne kadar da herhangi bir sorunla karşılaşmadım. ( MAŞALLAH) :) BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
13.12.2015 ( Read More )
BMW
Performans acisindan beklentimin oldukca ustunde oldu.Yeni arac aldigim da tekrar remaps de uygulama yaptiracagim.cok memnum kaldim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
16.10.2018 ( Read More )
Fiat
Şuana kadar yaptırdım hiçbir araçta sıkıntı yaşamadım herkese tavsiye ederim Fiat Egea 1.3 MJT - 95Hp @120 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Opel
Yaklaşık iki haftalık bir kullanımdan sonra şunu söyleyebilirim. Hız isteyene hız, güç isteyene güç. Hantal 1.3 TDCI yok artık. Memnun muyum ? Hayır daha ötesi.. Mutluyum.. Ümit Hoca bilgili ve ilgili, Halil İbrahim hoşsohbet ve bilgili. Daha ne olsun ! Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
01.05.2018 ( Read More )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Read More )
Audi
Merhaba, öncelikle esnaflık ve işletmeciliklerinden dolayı minnettarım. Kuruluşundan bu güne kadar kendi araçlarıma, eş dost araçlarına ve şimdi müşterilerimin araçlarına uygulamalar yaptırıyorum en ufak sorun yaşamadık. Araçlar güvende, sürücüler mutlu.. Ümit bey ve çalışma arkadaşlarına teşekkür eder, başarılarının devamını dilerim. Audi A6 3.0 V6 TDi - 272Hp @320 Hp
09.11.2020 ( Read More )