Comments of Customers (Read All Comments)

BMW
BMW 4 serisi aracıma yazılım attık. Performansın yanı sıra yakıt tüketimi azaldı. Tavsiye ederim BMW 4-Serisi 418i - 136Hp @165 Hp
17.02.2022 ( Read More )
Audi
Gayet guleryuzlu ve çok ilgililer hersey için tsk ederim Audi A6 40 TDI (2.0D) - 204Hp @235 Hp
09.01.2024 ( Read More )
BMW
Sn. Ümit Doğan 'ın profesyonelliği aracımın yanına geldiğinde belli oldu. Rölanti sesinden emme manifoltunda çatlak olduğunu anladı. Boru turbo girişinden kırılmış. Yazılım da yapınca aracım kendini buldu. Hızlı ve sorunsuz. Tavsiye ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
12.03.2018 ( Read More )
Renault
Renault Latitude 2.0 aracima yaptirdim bir yila yakin bir zamandir kullaniyorum memnunum.bariz artis oldu Renault Latitude 2.0 DCi - 175Hp @210 Hp
20.01.2020 ( Read More )
Ford
Aracım ford mondeo 2.0 koruma aracı olarak kullanılıyorum. Harika performans. Ford Mondeo 2.0TDCi - 115Hp @185 Hp
27.03.2018 ( Read More )
BMW
Çok basarılı araba performans ve Yakıt olarak cok iyi oldu elinize saglık BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
22.06.2015 ( Read More )
Fiat
Şehiriçinde çok daha rahat ve vites geçişlerinde çok daha akıcı oldu. Şehirdışındaysa o gücü hissetmek çok güzel üstelik yakıt tasarrufu da cabası. Fiat 500X 1.6 MultiJet - 120Hp @155 Hp
17.08.2020 ( Read More )
BMW
Araçımın güçlendi ayrıca yakıt düştü hem güç hem yakıt düşüklügü daha ne olsun herkese tavsiye ederim..teşekkürler BMW 5-Serisi 530d - 211Hp @260 Hp
24.10.2017 ( Read More )
Volkswagen
Eyüp K. Çok düzgün güleryüzlü samimi işini yapan insanlar stage 2 yazilim yaptirmistim benim aracim basınç tutamadı parça tedarigi maliyetli olduğu için karsilayamadim ve yazılımı iade ettim parami kurusu kurşuna teslim ettiler yaptıklarının arkasindalar maddi durumu toparlayip parçayı aldıktan sonra ugrayacagim tek yer diyorum. Volkswagen Scirocco 1.4 TSi - 122Hp @160 Hp
09.01.2020 ( Read More )
Volkswagen
Nihat B. Teşekkürler araç rampalarda artık zorlanmıyor Volkswagen Transporter/Multivan 1.9 TDI - 105Hp @140 Hp
06.08.2021 ( Read More )
BMW
Aracın resmen kaderi değişiyor. İnanılmaz keyifli oluyor. Diğer firmalar gibi 3 liralık yazılım paketini kopyala yapıştır yapmıyorlar. Her aracın kondüsyonuna göre, stabil bir şekilde yazılım uyguluyorlar. Müşteri ilişkilerinde de çok iyiler. Tavsiye ederim. ( Not : Buradaki yorumları okurken "Kendileri mi yazıyorlar acaba ?" diye düşünüyordum. Şu an ise aracıma yazılım yaptırıp buraya yorum yazıyor olmam, yorumların hepsinin gerçekçiliğini ortaya koyuyor ) BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp
25.02.2019 ( Read More )
Audi
Merhaba aracimiz mükemmel derecede daha hizli ve daha düşük yakit tüketimine sahip oldu teşekkürler Remaps Audi A8 3.0 V6 TDI - 250Hp @310 Hp
26.07.2017 ( Read More )
Fiat
Miraç E. Yazılım gerçekten çok fark etti. Alt devirler canlandı devirlenme isteği ve çekiş farkedilir ölçüde arttı rahat ivmeleniyor artık. Erdem beye ve remaps ekibine ilgilerinden ve işlerindeki hassasiyetinden dolayı teşekkür ederim. Düşünenlere tavsiyemdir aracınızın gücünü farkedeceksiniz. Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
03.09.2019 ( Read More )
Mercedes
Cok basarılı teşekkürler remaps Mercedes E / E Coupé 180 - 156Hp @175 Hp
12.12.2015 ( Read More )
Volkswagen
Herkese iyi günler iyi sürüşler Remaps ümit bey işinin ehli Voswagen Amarok 3,00 204 bg aracımı yazılımla 300 bg e yükseltti muhteşem aynı zamanda yakıt ekonomisi sağladı 9,5 litre uzun yolda 7,5 litre teşekkürler Volkswagen Amarok 3.0 V6 TDI - 204Hp @270 Hp
24.12.2023 ( Read More )
BMW
Aracım çok daha performanslı ve verimli bir hale geldi teşekkürler Remaps BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp
17.09.2017 ( Read More )
Jeep
Tek kelime ile ifade etmek gerekirse Bu işin Nirvana sı Remaps çok teşekkür ederim. Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD - 250Hp @285 Hp
07.05.2018 ( Read More )
Skoda
Şaban K. Aracım süperb daha atak olduğunu hissettim Alper kardeşim çok teşekkür ediyorum Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
09.03.2021 ( Read More )
BMW
Düşünmeden Yaptırın ! BMW 4-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp
04.05.2019 ( Read More )
BMW
G20 yazılımında tek geçerim. İnanılmaz bir performans. Kesinlikle tavsiye ederim. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
22.04.2021 ( Read More )
BMW
2015 model F10 atacıma Stage 1 yazılım yüklendi. 1,5 aydır sorunsuz kullanmaktayım. O kadar uyumlu ve tatminkar oldu ki aracımı değiştirmekten vazgeçtim. Teşekkürler Ümit Bey’e ve çalışkan ekibine. Son derece uzman bir iş çıkardılar… BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
04.11.2021 ( Read More )
Skoda
2 aydır kullanıyorum, memnunum. Yine olsa yine yaparım. :) Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
25.07.2019 ( Read More )
BMW
Aracıma Remaps’ta yazılım yapıldıktan sonra sorunsuz bir şekilde performansında artış oldu. Tesekkurler. BMW 4-Serisi 418i - 136Hp @165 Hp
11.12.2017 ( Read More )
Opel
Aracıma güvenipte yazılım yaptıracağım tek yer şuana kadar dört aracıma yazılım uygulandı ve çok memnunum. Ümit bey e çok tşk ilgi ve alakaları için. Yapılan işin arkasında olması çok iyi Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
10.08.2016 ( Read More )
Chevrolet
Cem G. Gayet memnun kaldık Alper bey çok ilgili bütün arkadaşlarıma tavsiye edeceğim problemim çözüldü herşey için teşekkürler :) Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
27.03.2018 ( Read More )
Kia
Araç kaynaklı onca sorun ve beklenmedik duruma rağmen ilgi alaka ve emek üst düzey, işinde bu kadar uzman ekip bulunmaz. Kia Cee'd GT 1.6 T-GDI - 204Hp @230 Hp
15.08.2017 ( Read More )
Jeep
Murat V. Yapılan işlemden olsun müşteri ilişkisi olsun her şey mükemmel profesyonel firma. Çalışmalarınızda başarılar diliyorum Jeep Cherokee 2.8 CRD - 200Hp @235 Hp
12.12.2022 ( Read More )
BMW
Ibrahim S. 1.5 aydır kullanıyorum, herhangi bir sıkıntı yok. Performans süper oldu, ki önemli olan yakıttı şehiriçi full klimalı 42 krş yakıyor tavsiye ederim herkese BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
24.07.2017 ( Read More )
BMW
Aracımdan Çok Memnun Kaldım Tam istediğim gibi bir işlem oldu herkese tavsiye ediyorum kaliteli işlem için REMAPS BMW 5-Serisi 525d - 163Hp @195 Hp
11.12.2015 ( Read More )
BMW
Oncelikle ilgi ve alakniz icin tesekkur ederim..yazilim sonrasi aracin performansi cok degisti...gaza hafif dokundugumda bile arac, hemen kendini one atiyor..ozellikle sollamalarda cok ciddi bir performans artisi oldu..suana kadar bir skinti yasamadim.cok memnunum. Tekrar eder, iyi calismalar dilerim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
02.11.2018 ( Read More )