Comments of Customers (Read All Comments)

Audi
Şiddetle tavsiye ederim arkadaşlar Bn yıllardır remaps la çalışıyorum 10 larca araç yazdırdım hiç bir problem yaşamaksızın 100bin km yi rahatlıkla devirdim ve kendim motor ustasıyım sonuçlardan oldukça memnunum Audi A4 2.0 TDi - 143Hp @185 Hp
09.02.2019 ( Read More )
Renault
Araç son derece atak ve sürüş keyfi son derece iyi oldu teşekkürler Ümit, teşekkürler Remaps Renault Talisman 1.5 DCi - 110Hp @135 Hp
18.10.2017 ( Read More )
Landrover
Aracımın yokuşta çekişi ve hızlanması gayet iyi duruma geldi. Düşük vites de gaza bastığımda araç gayet güzel toparlıyor kendini. İvmelenme gayet iyi. Taahhüt edilen her şey gerçekleşti diyebilirim. İşlem sırasında ilgilenen personel gayet misafirperverdiler. Remaps Ailesi ve Ümit Bey’e teşekkür ediyorum. Landrover Freelander 2.0 TD4 - 112Hp @140 Hp
04.05.2019 ( Read More )
Citroën
Aracım 2014 model citröen picasso. Yaklaşık bir ay önce yakın bir arkadaşımın tavsiyesi ile remaps ta yazılım yüklettim. 110 dan 145 e yükseldi. Uzun yolda, ve yüksek vitesler arasında çekiiş gücü performansı çok yükseldi. Bu aracın tek handikapıda böylece aşılmış oldu. Şehir içi yakıt tüketimi ortalaması 6.7 lt den 6.4 lt ye düştü. Remapsa ve tavsiye eden kardeşim Atilla ya teşekkürler. Citroën C4 1.6 HDI - 112Hp @140 Hp
22.10.2016 ( Read More )
Volkswagen
TR de teksin Ümit abi amaroğun hakkını verdim teşekkür ederim Volkswagen Amarok 3.0 V6 TDI - 258Hp @320 Hp
11.11.2024 ( Read More )
Volkswagen
Fatıh C. Aracın performansı neredeyse bire bir arttı. Yakıt sarfiyatı sağladığı güce oranla gayet makul. Memnun kaldım. Yaptırma niyetinde olan herkese gönül rahatlığı ile tavsiye ederim. Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
23.07.2019 ( Read More )
BMW
herşey için çok teşekkürler BMW X5 3.0sd - 286Hp @340 Hp
31.08.2019 ( Read More )
Citroën
İsmail K. aracımın performansı artı ve yakıt hissedilir derecede düştü. özellikle düşük viteslerde aracın gücü harika ...tavsiye ederim. Citroën Nemo 1.3 HDi - 75Hp @95 Hp
05.09.2017 ( Read More )
Volkswagen
2018 VW Caddy 102hp aracıma yaptırdım. Amacım düşük devirlerde, herhangi bir sıkışma anında aracın ani hızlanmasını sağlamak ve yığılmasını önlemekti. Şu ana kadar çok memnunum. Yakıt tasarrufu konusunda ise olumlu bir katkıyı henüz ölçemedim ama performans gayet iyi. Ellerinize sağlık! Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
18.08.2020 ( Read More )
Ford
Aracim on numara oldu tesekjur ederim Ford Ranger 3.2 TDCi - 200Hp @230 Hp
28.01.2019 ( Read More )
Seat
5 aydır sorunsuz kullanıyorum herhangi bir problem yaşamadım. Daha önceden yazılımsız kullandığıma pişmanım. Gerçekten çok fark etti. Seat Leon 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
29.10.2024 ( Read More )
Mercedes
Çok ilgili ve samimiler kısa sürede işlemi bitirip hazır hale getirdiler. Sıkıntısız kullanıyorum performans yeterli yakıt 1lt kadar düştü. Herkese tavsiye ederim. Mercedes E / E Coupé 180 - 156Hp @175 Hp
26.10.2018 ( Read More )
Kia
Merhabalar öncelikle Remaps Maslak şubesinde Kia Rio 1.4 crdi 2016 aracıma yazılım işlemi yaptırdım.Kerem Bey sağolsun çok yardımcı oldu. Ortalama yılda 60 bin km yol yapan birisi olarak konuşuyorum. Arkadaşlar gerçekten çok farkını gördüm gaz tepkisi olsun yakıt tüketimi konusundan olsun her yönüyle artısı var. 1.6 tdi passatlar peşimden gelemiyor daha bişey söylememe gerek yok heralde teşekkürler Remaps... Kia Rio 1.4 CRDI - 90Hp @110 Hp
14.03.2018 ( Read More )
Volkswagen
Burhan S. Merhaba benim. SiZden 2. Kez yaZılım yaptırmamdır ilki golf arabmaydı şimdi passat aldım ve hemen yaptırsım çünkü inanın çok farkındalık yaratıyor hem perforöans hemse yakıtta ben trabzonda yaşıyorum herkese tavsiye ederim Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
26.08.2019 ( Read More )
Audi
Çok memnun kaldım kesinlikle tavsiye ederim Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
18.12.2020 ( Read More )
BMW
İlgi, alaka, bilgi, müşteri memnuniyeti son derece başarılı. Gözünüzü kapatıp güvenebilirsiniz. BMW 4-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Read More )
Audi
Artık aracımı tanıyamıyorum. 2013 Q3 2.0tdı aracım artık daha güçlü daha agresif. Ahmet abime teşekkür ediyorum. Sıra da fren diskleri ve kaliperler var olmazsa olmaz. Çünkü durmakta zorlanıyorum Audi Q3 2.0 TDI CR - 177Hp @210 Hp
06.01.2021 ( Read More )
Citroën
Aracıma kattığınız performans ve değer için çok teşekkür ederim. Siz bu işi biliyorsunuz. Sağlıkla kalın lütfen. Citroën DS5 1.6 BlueHDi - 120Hp @150 Hp
17.08.2020 ( Read More )
Volkswagen
Faruk M. aracımda inanılmaz bir performans artışı oldu tavsiye ederim Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 102Hp @175 Hp
15.03.2018 ( Read More )
BMW
Rasim S. Yaptıralı 1.5 ay kullanalı 15 hün oldu Performans olarak harika ama yakıt olarak daha birsey anlamadım tavsiye ederim BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
22.03.2017 ( Read More )
Volkswagen
Güler yüz garantili iş yapılan işin arkasında duran bi firma remaps bundan sonraki arabalarıma düşünmeden işlem yaptıracağım tek firma Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @200 Hp
27.08.2018 ( Read More )
Mercedes
Üstün hizmet güleryüz bilgili hepsi bir arada daha ne olsun Mercedes X Class 250D - 190Hp @220 Hp
11.03.2019 ( Read More )
Mercedes
cok memnun kaldım.. aracın ivmelenmesi mükemmel ötesi top speed limitor kaldırıldı mükemmel iş cıkardın remaps başka araç alırsam yine geliceğim tek yer remaps Mercedes A A180 - 122Hp @175 Hp
27.08.2018 ( Read More )
Volkswagen
Araç mükemmel oldu ümit beye teşekkur ederim.cok memnun kaldım eskisinden daha hızlı daha ekonomik Volkswagen Passat 2.0 TDi CR - 136Hp @185 Hp
03.12.2016 ( Read More )
Audi
Ismail B. Aracıma zarar gelmesin fakat performansı artsın diyenler için tek doğru adres ben a180 yazdırdım a6 yazdırdım 301 yazdırdım focus yazdırdım passat yazdırdım en ufak sıkıntı yaşamadım diyeceğim sadece aklınızda tereddüt olmadan gidebilirsiniz Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
23.11.2023 ( Read More )
BMW
Yaptırmadan önce bi önyargım vardı f30 motorunun sıcak çalısmasından dolayı ama bütün bu önyargımı remaps kırdı içiniz rahat bi şekilde yaptırabilirsiniz 3.16i aracım alt devirleri hızlanmada sorun yaşadığım için yaptırdım ve şuan 170ps olan f30 geçicek duruma geldi çok daha az gaza basarak araba daha rahat bi şekilde ilerliyor çok memnum kaldım teşekkürler remaps BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
29.05.2019 ( Read More )
Audi
Çok memnunum hem performansı beklentimin üzerinde oldu ve yakıt olarak eski haline nazaran az yakıyo.teşekkürler Audi A4 1.8 TFSI - 120Hp @210 Hp
11.08.2015 ( Read More )
Volkswagen
Remapsla tanıştığım için çok memnunum sahibi ümit beye çok teşekkür ediyorum Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
09.03.2021 ( Read More )
Seat
Çok memnun olarak kullanıyorum, ilgilenen arkadaşlara öneririm Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
17.08.2020 ( Read More )
Opel
Ümit bey işini profesyonelce yapan bir kişi.Müşteri memnuniyeti ve ilgi üst seviyede.Teşekkürler Remaps.. Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
27.04.2016 ( Read More )