Comments of Customers (Read All Comments)

BMW
İki aracım var ikisininne beygir gücünü yükselttim bu firmada. Araçlarımın performansından kaldığım memnuniyet tarif edilemez sanki bir boğanın üstündeyim. Buda Bi kenara personel çok sempatik ve samimi bence işlerinde on numaralar BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
02.12.2016 ( Read More )
Audi
artılar; tecrübe, profesyonel hizmet, iletişim eksiler; bence yok işlem sonrası dyno 'da baktırdım. işlem öncesi 225 hp işlem sonrası corrected power 290,7 hp işlem sonrası engine power 271,8 hp Audi A6 3.0 V6 TDi - 225Hp @275 Hp
16.04.2018 ( Read More )
Porsche
Yılların vermiş olduğu Tecrübe ile Profesyonel Yazılım yapan Ümit ustaya ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM Porsche Cayenne 3.0 V6 TDI - 262Hp @300 Hp
05.11.2021 ( Read More )
BMW
Tek kelime ile mükemmel performans.ayrıca ümit bey müşteri memnuniyetine çok önem veren biri.herşey için çok teşekkürler. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
05.12.2022 ( Read More )
Citroën
Citroen C5 Aircross 1.5 hdi aracıma uygulama yapıldı. Yılda yaklaşık 30.000 km yol yapıyorum. Arabanın özellikle uzun yoldaki yokuşlarda yavaşlama ve geç hızlanma problemleri tamamen gitti. Şimdi gaza bastığımda yeterince tepki vereceğini biliyorum. Yakıt konusunda ise yazılım var deyip eskiden yapmadığınız hareketleri yapmazsanız yakıtta gerçekten düşüş oluyor :) Uygulama esnasında ilgi,bilgi ve alakalarından dolayı Ümit bey ve ekibine teşekkür ediyorum. Citroën C5 Aircross 1.5 BlueHDi - 130Hp @160 Hp
10.01.2024 ( Read More )
BMW
Aynı araç olduğuna inanamadım. 0-100km 10 saniye olan araç su an arkadaşlarımın panamera dizellerini geçiyor. Kusursuz hizmet için teşekkür ederim. G30 170-280 BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.12.2018 ( Read More )
Ford
Fesih A. İlk defa yazılım attırdım şu an için aracım dan memnunum herhangi bir sorunla karşılaşmadım ama çok yeni daha inşallah ileriki zamanlarda bişey olurmu bilmem umarım hiç sorun çıkmaz Ford Mondeo 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
26.09.2019 ( Read More )
Ford
Ben bütün araçlsrımda (rover,passat,subaru,ford,opel vs) remaps ile calistim. Ümit Doğan ve ekibi son derece bilgili ve tecrübeli. Tüm araçlarimda beklentilerimin üzrrinde sonuç aldım. Yazılım/chip uygulaması yaptıracak araç sahiplerine tavsiyem şu ki; araçlarınız da olnası gereken performans artışı ve yakıt tasarrufu oranlar8nını profosyonel remaps ekibine bırakıp güvenle uzun yıllar binin,derim..Sözünün ve yaptığı işin arkasında duran Ümit Doğan ve tüm remaps ekibine yürekten teşekkür ederim...iyi ki varsınız.... Ford Focus 1.6 TDCi - 95Hp @120 Hp
21.06.2017 ( Read More )
BMW
Gercekten isinin ehli. Süpersin Ümit Dogan. Bundan sonra hep sendeyim... BMW 1-Serisi 120d - 184Hp @220 Hp
11.08.2015 ( Read More )
Mercedes
Remaps Ümit DOĞAN abim ve ekibi bu işte gerçekten profesyonel yazılımın bağımlılık yaptığına şahit olacağınız adres en az 7 adet aracıma yazılım yaptırdım ve hepsi birbirinden başarılı sıfır aracımda bile hiç düşünmeden ilk yaptırdığım şey yazılım oldu. herşey için teşekkürler. Mercedes GL GL350 CDI Bluetec - 258Hp @300 Hp
19.04.2017 ( Read More )
Audi
Merhaba aracimiz mükemmel derecede daha hizli ve daha düşük yakit tüketimine sahip oldu teşekkürler Remaps Audi A8 3.0 V6 TDI - 250Hp @310 Hp
26.07.2017 ( Read More )
Audi
Ümit beye ve ekip arkadaşlarına ilgi alakalarından dolayı çok teşekkür ederim işlerini çok profesyonelce yaptılar güler yüzleriyle gönlümüzü fethettiler her şey için teşekkür ederim Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDi - 110Hp @145 Hp
05.12.2022 ( Read More )
BMW
Bu işin uzmanı ümit bey F30 316iye yaptırdım helali hoş olsun hepsine. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Subaru
Performans oldukça tatmin edici . Subaru Outback 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
23.07.2019 ( Read More )
BMW
Öncelikle ümit abiye burdan çok teşekkürlerimi iletmek istiyorum Adam işinin sonuna kadar arkasında ne zaman arasam hiçbir şekilde geri çevirmeden bizleri kabul ediyor Yazılım konusunda çok memnunum ellerine emeğine sağlık bütün ekibin Her şey çok başarılı ve sistemli ilerliyor Kalitenin tek adresi BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
29.10.2024 ( Read More )
Volkswagen
Ümit Doğan bu işin Pir’i. Hiç düşünmeyin, hemen Remaps’a… Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
29.10.2024 ( Read More )
Porsche
Çok memnun kaldım Porsche Panamera 4S diesel - 422Hp @530 Hp
17.02.2022 ( Read More )
BMW
Araca yazılım atmakta kararsızdım zararı olur diye endişelerim vardı remaps beni bu konuda bilgilendirirdi ve şuan aracım hem yakıt tasarrufu sağlıyor hemde çekişi çok iyi teşekkür ediyorum BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
17.02.2022 ( Read More )
BMW
Profesyonel ve insan ilişkileri kaliteli bir ekip.Araçlara yapılan uygulamalar başarılı BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
29.10.2024 ( Read More )
Volkswagen
Musa T. Anlatmaya gerek yok maşallah adamlar işinin erbabı 2 otomobilime vede 3 adet tırlarıma yazılım attırdım çok memnun kaldım Allah razı olsun remaps Volkswagen Touareg 3.0 TDi - 225Hp @270 Hp
18.12.2020 ( Read More )
BMW
Araba 4. Vitesde patiye düşermi ? Yazılımdan sonra düşüyo ama biraz dikkatli kullanmak lazım araç efsane uzuyo , son hız 266 yı gördüm , BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
10.11.2017 ( Read More )
Peugeot
Ömer Ç. Teşekkürler remaps, şu an bi sıkıntı yok.Aracım gayet iyi performansda, Bu arada türkiyede ilk defa peuget 301 1.6 hdi 2018 e yazılım yapıldı.Şiddetle tavsiye ederim Peugeot 301 1.6 HDI - 92Hp @122 Hp
22.07.2019 ( Read More )
Fiat
Burhan G. 2011 Fiat Bravo 1.4 T-Jet aracıma Antalya şubesinde, stage 1 yazılım yaptırdım. Koray abi, çok ilgili, samimi ve profesyonel çalışıyor. Beygir ve tork değerleri websitesindeki veri ve devir/güç grafiğiyle birebir aynı. Türkiye’nin en profesyonel araç yazılım firması bence. Güvenle yaptırabilirsiniz. Çok memnun kaldım. Fiat Bravo 1.4 Tjet - 120Hp @165 Hp
17.08.2020 ( Read More )
Fiat
Çivicioğlu M. Devamlı yanan arıza lambasından kurtulduk çok şükür elinize sağlık. Fiat Doblo 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
18.02.2019 ( Read More )
Volkswagen
Ömer A. Hissedilir sekilde performas artisi oldu Daha alt devirler kalabiliyorsunuz tavsiye edebilirim Volkswagen Golf 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
27.08.2018 ( Read More )
Fiat
Yıllardır Ümit Doğan abimle çalışıyorum hangi arabam olursa olsun hiç şüphesiz geliyorum ve eşime dostuma da şüphesiz tavsiye ederim ilgi alaka olsun yapılan yazılımlarda olsun bugüne kadar en ufak sorun yaşamadım ve en ufak bi durum olsa bile gerekli yardımı fazlasıyla aldım eğer başınız ağrımadan sorunsuz bi güç performance istiyorsanız Türkiye'de tek adres Remaps demek mümkün . Teşekkürler Remaps Fiat Fiorino 1.3 JTD - 95Hp @115 Hp
11.01.2017 ( Read More )
BMW
Aracım çok daha performanslı ve verimli bir hale geldi teşekkürler Remaps BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp
17.09.2017 ( Read More )
Mercedes
İşlerinin ehli kişiler gerçekten beni büyük masraftan kurtardılar ve arabamda hiç sorun kalmadı ümit ustama ayrıca teşekkür ediyorum Mercedes Vito 111 CDI (1600cc) - 114Hp @140 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Isuzu
Düzenli olarak hergün yokuş görüyodum vede aracımın yakıtı gayet fazlaydı ama remaps la tanışıp yazılım atıldıktan sonra gayet rahat kullanımı oldu aracın ve yakıtı yüzde 40 verimli oldu Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
22.06.2017 ( Read More )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Read More )