Comments of Customers (Read All Comments)

Volkswagen
Çok güvenli bir şirket ve servis on numara ! Arabamdan aldım performansından cok memnun kaldim ve haftaya amarok da yapdiracağım emeklerine Salik olsun Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
13.08.2020 ( Read More )
Volkswagen
Bu yapılan 3. aracım ellerinize sağlık.. Allah başarınızı daim eylesin... Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
27.04.2016 ( Read More )
Volkswagen
Mustafa N. Çok memnunum hem gıdışi hemde yakıtyla ben daha önce e****** yapdırmısdım bu kadar memnum degıldım Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
11.12.2017 ( Read More )
Volkswagen
Araç rampalarda zorlanıyordu. Gölbaşı rampasında denedim, sanki düz yolda gidermiş gibi hızlandı, 3000 devirde 140 km/saat hızla hiç zorlanmadan çıkabildi. Keşke daha önce yaptırsaydım. Ümit beye çok teşekkür ediyorum Volkswagen Golf 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
27.01.2017 ( Read More )
Volkswagen
Adını vermeyeceğim bir firmada yazılım yapıldıktan sonra pekde memnun değildim ancak Ümit Doğan aracın orjinaline çevirip sonrada kendi yazılımını atınca aracıma aşık oldum Ümit Doğan benim gözümde bu ülkenin en iyisidir teşekkürler Ümit Doğan Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 130Hp @170 Hp
08.09.2016 ( Read More )
Volkswagen
Ömer Sultan G. Beklediğimden kat kat daha üstün bir performans elde ettim işini hakkıyla yapan en ince detayına kadar koşuşturan kişiliklerin hastasıyım ilginiz alakanız ve yaptığınız işten ötürü teşekkür ederim Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
05.12.2022 ( Read More )
Seat
Aracımın performansı ciddi şekilde arttı.özellikle 2000 deviri geçip turbonun açılmasından sonraki koltuğa yapıştırma hazzı müthiş. İlgi,alaka,sohbet,güler yüz.. Ahmet Bey ve Kerem Bey'in ilgi alakası için çok teşekkür ediyorum. Mutlaka her araca remaps el atmalı. Seat Ibiza 1.2 TSI - 90Hp @130 Hp
27.08.2018 ( Read More )
Ford
Taner V. Benim arabam 75 lik connetti 2005 modeldi hic cekmiyodu yaptirdigim uygulamada 2011 model 90 lik gibi oldu cok memnunum Ford Tourneo Custom/Connect 1.8 TDCI - 75Hp @95 Hp
26.12.2017 ( Read More )
BMW
Harikasınız aracım değişiyti Porsche gibi oldu çok eğlenceli teşekkür ederim BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
29.10.2024 ( Read More )
BMW
Süper bi yazılım denemekte fayda var arkadaşlar BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
29.05.2019 ( Read More )
Citroën
İhsan Ş. Citroen c5 aracıma stage1 yapıldı yakıt tasarrufu bariz şekilde oldu araç çok agır oldugundan kalkışlarda çok hantaldı şuan gayet iyi vites geçişlerini hissettirmez hale geldi ayrıca performans artışı baya guzel oldu Kayseri Repams Özdemir beye çok teşekkür ederim. Citroën C5 1.6 e-Hdi - 112Hp @140 Hp
28.12.2024 ( Read More )
Ford
Ertuğrul A. Aracımı gerekmedikçe 2k rpm üstünde kullanmamaya dikkat eden bir sürücü olarak remaps yazılımından sonra 1.8k rpm bandında kullanmaya başladığımı farkettim Rampa çıkışlarında ivmemin düşmesinden şikayetçiyken bu konuda beni tatmin eden remaps’a teşekkür ediyorum Ayrıca trafikteki selektör tacizlerine 1.5k rpm bandındayken anlık cevap verip gelen araç sürücüsüne beklemediği performansı göstermek ayrı bir haz veriyor. Ford Tourneo/Courier 1.6 TDCI - 95Hp @120 Hp
16.10.2018 ( Read More )
Kia
Yakup G. Arkadaşlar, geçen hafta aracıma Remaps ta attırdığım yazılım sonrası, aracımın hızlanması ve performansı değişti. Ayrıca yakıt ekonomiside sunduğunu hissettim Yapılan işin güvenliliğinden dolayısı Alper Neyse teşekkür ederim. Kia Rio 1.4 CRDI - 90Hp @125 Hp
19.04.2018 ( Read More )
Peugeot
Aracımdaki vites geçişlerinde oluşan yığılmalarda gözle görülür bir fark oldu. Beygir artışından bahsetmiyorum bile, teşekkürler Peugeot 508 1.6 eHDi - 115Hp @140 Hp
08.12.2016 ( Read More )
Opel
Tavsiye ederim.Arabanın sürerken verdiği zevki x2 x3 katına çıkarıyor. Opel Astra 1.3 CDTI - 90Hp @110 Hp
16.03.2019 ( Read More )
BMW
Yaşar D. Antalya Remaps Tarafından Aracıma Stage 1 uygulaması yapıldı ve arac yapılır yapılmaz Antalya / İstanbul 730 km yol yaptım test için ortalama olarak yakıt 10 lt /100 km ler ortala hız olarak da 110km/h gidiş yol bilgisayarinin bahşettiği . Özellikle gerekli olduğunda (ani hızlanma gerenksinimleri sollamalar ) tepkimeler hissedilir gelişti hızlanmada aynı şekilde Normal mod da atiklik cok farketdi haliyle eklenen hp ve tork kendini ilk test sürüşünde de zaten hissedilir biçimde değişiklik oldu. Sport mod atikliği de aynı orantıda yükseldi tabiki şunuda belirtimekte fayda var eşime kati suretle Eco mod dan haric kullanma dedim arkadan itiş nedeniyle. Öncelikle Az yaktımı Normal diye bilirim araca hem Hp hemde Tork ekleniyor ve gaz pedalı durduğu gibi sabit durmuyor zaten eğer benzinli araç alınıyorsa ve gerekli performans isteniliyor ise yaktığı yakıt çok etken değil ama yapılan işlem normal kullanımda yükselttimi hayır düşürdümü derseniz tatmin edici olmaya bilir sizi belki ben 2 litre fazla yaksa 1 litre eksik yaksa sorun etmediğimden dolayı eğer performans isteniliyorsa elbetdeki artı değerler olacak ve bu artılara bağlı eksi değerlerde. Tolga Bey'in ve Namına yaraşır Müslüm Bey in ilgileri alakaları ve yapılan işlem ile ilgili tam ve detaylı bilgi vermeleri ve en önemlisi BMW N20B16 Motor ile ilgili Müslüm Bey'in Beni gerçekten aydınlatması özellikle BMW Almanya ile iletişime geçerek söylediklerini sormuş ve doğrulatmış bulunuyorum. Profesyönel ekipman düzenli çalışma ortamları ve müdahele edilen ekipman ile ilgili bilgi ve deneyimleri konusunda da kendilerine Teşekkür ediyorum. Not : Aracımın ECU suna direk müdahale ODB kablosu ile yapılamadığından Söküm işlemi yapıldı biraz tedirgin olmadım değil ancak ECU yükleme ortamı temizligi ve düzenine hayran kaldım gerek ECU Kapak açma anında ki profesyönellik benim tedirginliğimi çok fazlası ile geçirdi. Müslüm Beye ayrıca Teşekkür :) BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
10.09.2017 ( Read More )
BMW
Mükemmeliyeti arıyorsanız,doğru adrestesiniz. 3ü geçiyorum 5ler gelsin BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
15.01.2018 ( Read More )
BMW
Maslak remaps ahmet bey ve kerem bey e ilgi ve alakalarından dolayı çok teşekkür ediyorum ekonomi ve performans olarak bmw 320 ied aracımı bambaşka bir hale getirdiler kesinlikle tavsiye ediyorum deneyin pişman olmazsınız BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
18.08.2018 ( Read More )
BMW
Çok memnunum aracım çok değişti yakıt tüketimi düştü diyemem ama düşük devirde sakin kullanımda 6 litre ortalamayı yakalıyorum BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
08.01.2021 ( Read More )
Audi
140 PS’den 170 PS’e mükemmel bir geçiş yaptım. Çok teşekkür ederim. 1.4 tsi motorlu VW gurubu araçlara tavsiye ederim. Audi A3 / A3 Sedan 1.4 TFSI (CHPA-CPTA) - 140Hp @170 Hp
15.11.2019 ( Read More )
BMW
Aracimin hantalligi artik yok cok memnun kaldim herkese oneririm BMW 2-Serisi 218i - 136Hp @170 Hp
09.02.2019 ( Read More )
BMW
İlgiden çok memnun kaldık ama yeni yazılım olduğu icin tam olarak incelemedik BMW 2-Serisi Grand/Active Tourer 216d - 116Hp @150 Hp
14.12.2018 ( Read More )
Nissan
Mustafa E. Yüksel ustama ilgi ve alakasindan dolayı çok teşekkür ederim. Aracında inanılmaz derece çekiş farkını hissettim.ayrica yakıt tüketimi 5.3 lt kadar düştü. Teşekkür ederim. Nissan Juke 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
01.12.2017 ( Read More )
Ford
Emeği geçen herkese teşekkürler..remaps kalitesiyle performans ve yakıt harika.. Ford Ranger 2.2 TDCi - 160Hp @190 Hp
03.04.2018 ( Read More )
BMW
Merhabalar kesinlikle süper ilgili Ümit beye teşekkür ediyorum... Bilgi, tecrübe ve güvenin biraraya geldiği sonucta da dogal olarak memnuniyet ve garanti bulabileceginiz yegane adres. Teşekkürler BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
13.02.2018 ( Read More )
Fiat
Linea 1.4 Tjet aracıma uygulama yaptırdım. Test sürüşünde araçtaki farklılık hemen hissedildi. Yakita iliskin durumu kullandikca gorecegimi düşünüyorum. Aracımın hava yastığı ikaz lambası yanmaya başladı arkadaşlar islem ile ilgili olmadığını belirttiler. Herşey icin teşekkürler. Linea Tjet icin tavsiye ederim. Fiat Linea 1.4 T-Jet - 120Hp @155 Hp
29.05.2019 ( Read More )
BMW
Erman E. Sayin Alper Akkoç ve ekibine ilgi alakalari icin teşekkür ederim. Araç standart halinden enaz 1 lt az yakiyor ve güc artışı ust duzeyde. Remaps kalitesini herzaman belli ediyor. BMW 5-Serisi 530d - 235Hp @280 Hp
07.12.2022 ( Read More )
Mercedes
Öncelikle ilgi ve alakanızdan dolayı çok teşekkür ediyorum.. Aracıma vermiş olduğunuz hizmetten çok memnun kaldım. Ankara istanbul arası 6. Vitesden hiç 5 e çekmeden. 130 km ile ve yakıt tüketimimde ise 1.5 lt gibi bir düşüşle yol aldım.. Ben bukadar sağlıklı bir güç verebileceğini düşünmüyordum.. Ankara Remaps Ümit Doğan kardeşimiz ve ekibine çok teşekkür ediyorum.. Yazılım hayatmış Mercedes Vito 113 CDI - 136Hp @200 Hp
23.12.2017 ( Read More )
Mitsubishi
Mert K. Arabama Yapılan Yazılımdan Oldukça Memnunum Şuana Kadar Hiçbir Sorun Yaşamadım Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
17.02.2022 ( Read More )
Chevrolet
Performans olarak farketti, yakıt için şuan net birşey diyemiyorum çünkü ona yönelik bir test yapmadım. Aradığım şey performansı o sebeple oldukça memnun kaldım onu belirtebilirim. Maslak Remaps'ten Ahmet abiye ve Kerem kardeşime teşekkür ederim. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
19.10.2019 ( Read More )