Comments of Customers (Read All Comments)

Volkswagen
Golf7 tdi dsg aracima yazilim uyguladilar 105hp deb 151hp guce cikti aracim, yakit bariz bir sekilde azaldi ve arac rahatladi. Ancak kimse ilk hafta yakit ekonimisi beklemesin cunku basmadan duramiyorsunuz :) Ozellikler ara hizlanmalarda (5. Vites 80km ile giderken) gaza basinca arabanin koltuga yapistirmasi paha bicilemez. Yalniz ilk gun arabanin bu guce alismask gerekiyor fazla zorlamayin derim ben mekanik aksamlar icin, ertesi gun farki cok net goreceksiniz. Vites gecisleri haric daha 2.000 devire gelemedim, 130km hiza ciktim hala 1.800 de devirdeydi arac. Tesekkur ediyorum. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
18.02.2016 ( Read More )
Mercedes
Arabam 2014 C180 w205 kasa gerçekten arabaya inanamadım özellikle düşük devirlerdeki tork muhteşem arabanın süratlenmeside Harika olmuş kullanmaya doyamıyorum emeği geçen herkese çok tşkler kılıç Mercedes C C 180 - 156Hp @175 Hp
20.08.2019 ( Read More )
Volkswagen
Sorunsuz kaliteli hizmetin adresi Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp
12.02.2018 ( Read More )
Volkswagen
Hüseyin Y. Ümit bey'e teşekkürlerimi iletiyorum.ilgi,alaka ve tecrübesinden faydalanmak guzeldi.araçla ilgilenen yüksel usta seninde eline koluna sağlık muhabbet guzeldi.tekrar görüşmek üzere diyor.yazilım düşünenlere firmayı tavsiye ediyorum.. Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @220 Hp
20.03.2018 ( Read More )
Volkswagen
Farkı hissetmenin tek adresi demekten başka bir yorum yapılamaz.Kesinlikle tavsiye ederim Volkswagen Golf 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
20.06.2017 ( Read More )
Volkswagen
Teşekkür ederim, aracımın performansı çok güzel oldu yakıtını ölçme fırsatım olmadı fakat performans çok yukarı çıktı çok memnunum teşekkürler. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 115Hp @145 Hp
16.04.2018 ( Read More )
Ford
COK BASARİLİ TESEKKUR EDERİM REMAPS SA Ford Transit Connect 1.8 TDCi - 90Hp @115 Hp
28.07.2018 ( Read More )
Renault
6 aracıma yazılım yaptırdım Çok memnun kaldım Ümit Doğan beye ilgi Ve alakalarından dolayı çok teşekkür ederim.. Renault Latitude 2.0 DCi - 175Hp @210 Hp
11.12.2015 ( Read More )
Mercedes
Osman Batur O. Aracımda makul ölçülerde tatmin edici bir şekilde performans artışı oldu.Önemli olan orjinaline uygun olması.Bu yüzden Remaps’ı tercih ettim.Yaklaşık 1 senedir kullanıyorum ve sıkıntı yaşamadım.Tüm Remaps ailesine sonsuz teşekkürler. Mercedes C C 180 (1.8T) - 156Hp @190 Hp
12.12.2022 ( Read More )
Opel
Ümit abi ve ekibine ilgilerinden dolayı teşekkür ederim başka adreslerde macera aramaya gerek yok Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
21.01.2024 ( Read More )
Volkswagen
Merhaba, bugüne kadar araç değil kağnı kullanıyormusum meğerse,aracımın performansından ve yakıt tasarrufundan çok memnunum,aracımla ilgilenirken ayrıca da bizimle olan ilginiz ve alakanızda aşırı derecede takdire şahan,kendimi en yakın dostlarımın arasında hissettirdiğiniz için de çok teşekkür ederim, herkese acele etmesini tavsiye ederim ki,benim gibi geç kaldığınız için pişman olmayın,hoşcakalın.. Volkswagen Golf 1.6 TDi - 90Hp @150 Hp
13.05.2017 ( Read More )
Audi
Çok mükemmel menmunum yakıtta düştü çekiş süper tavsıye ederım pıyasada sıradan bu işlerı yapanlar var dıkkat edın aracınıza zarar vermeyın iyi günler Audi A6 3.0 V6 TDi - 225Hp @275 Hp
15.11.2019 ( Read More )
Skoda
Remaps ailesine sonsuz teşekkür ederim aracım ve benimle bu kadar ilgilendikleri için Aracımın performansını üst seviyeye sorunsuz taşıdıkları için hizmet mükemmel :) teşekkürler Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
22.10.2016 ( Read More )
Citroën
Öncelikle yapmış oldukları ilgi ve alakalarından dolayı Ümit beye ve ekibine çok teşekkür ederim Hizmetlerinden çok memnun kaldım.Citroen C5 aracımı çok seviyorum ve severekte biniyorum.Yanlız araç kalkışta hantaldı ve kalkışlarda bayilacakmış gibi oluyordu ve yazılımla bu duzeldi .Hatta sürekli gittiğim bir yol da köprü altindan çıkış dik rampa oraya geldiğim zaman manuel vitese alıyordum.Şimdi direk çıkıyorum manuele almadan.Birde seyirhalinde giderken ileride dönüş yapmak için frene bastığım zaman araba vites düşürürken arabayı ileri geri sallama yapıyordu küt küt diye vuruyordu ve yazılımla buda duzelmiş oldu.Remapsa çok teşekkür ederim. Başarılarının devamını dilerim. Citroën C5 1.6 e-Hdi - 112Hp @140 Hp
08.05.2019 ( Read More )
Ford
Er Sel Y. Aracımın performansı çok güzel oldu Zonguldak remaps ın ellerine sağlık teşekür ediyorum Ford Galaxy 2.0 TDCi - 140Hp @175 Hp
28.07.2018 ( Read More )
Audi
Harika insanlar, işlem profesyonel. Araç desen bi başka oldu. Bu güzel ekibe titiz çalışmalarından dolayı teşekkür ediyorum Audi A4 2.0 TDI - 150Hp @195 Hp
21.11.2018 ( Read More )
Citroën
1600 Motor dizel otomatik araçların hepsinde olan sıkıntı 110-115 beygir olmasından kaynaklı hantal kalmaları. Sırf bu sebepten sıfır aldığım aracımı ilana koyup satacakken şans eseri Ümit beyi buldum. Aracımı alır almaz getirip yaptırmadığıma bin pişmanım. C5 şimdi araba oldu. Özellikle uzun yolda müthiş performansın yanında yakıttan tasarruf sağlaması insanın dahada hoşuna gidiyor. Ümit bey işinin ehli beyefendi bir kişi. Aracımı teslim ettiğimde içinize sinmezse, hoşunuza gitmeyen en ufak bir şey olursa açıklama yapmanıza gerek yok aracınızı anında fabrika ayarlarına döndürüp paranızı iade ederim dedi. Böyle bir tavır karşısında bundan sonraki aracım ne olursa olsun ilk uğrayacağım yer Remaps Ümit beydir. Elinize sağlık çok teşekkür ederim. Citroën C5 1.6 e-Hdi - 112Hp @140 Hp
12.12.2015 ( Read More )
BMW
2. F30'a yaptırdım. Söze gerek yok sonuç çok iyi. BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
23.07.2016 ( Read More )
Renault
Almıs oldugum hızmet ve guler yuz ılgılerı ıcın cok tesekkur ederım aracıma yapılan ıslem den cok ama cok memlunum profosyonel calısmalarından dolayı cok tesekkur ederım cok guzel oldu aracım tavsıye ederım aracınızı gozunuz kapalı teslım edebılırsınız ahmet bey ve kerem beye tok tesekkur ederım Renault Megane 1.5 DCI EDC - 110Hp @130 Hp
09.11.2020 ( Read More )
BMW
Yapılan uygulama beklentilerimi fazlasıyla karşıladı. Henüz yaptıralı 4000 km oldu ancak herhangi bir olumsuzluk yaşamadım. Ümit bey ve ekibine teşekkür ederim. Herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. BMW X5 x/sDrive 25d - 218Hp @270 Hp
20.08.2017 ( Read More )
Volkswagen
Mükemmel...Çok memnunum bundan sonra her aracımda Ümit Bey in yanındayım...Tüm çevreme şiddetle öneriyorum...Ekibine de ayrıca teşekkür ediyorum.... Volkswagen Amarok 2.0 TDI CR - 180Hp @205 Hp
24.01.2018 ( Read More )
Volkswagen
Ben 1 6 motor almıştım Ümit Doğan 20 motor yaptı kralsın Ümit Doğan Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
21.06.2017 ( Read More )
BMW
Evet Profesyonel uygulama.Enaz fabrika kadar başarılı.Güleryüzlü ve işine hakim ekip.Rakamlara gelince Almanya daki fiyatlar çok çok daha pahalı.Teşekkür ederim BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
16.10.2018 ( Read More )
Toyota
Ayşe Z. Sıkıntısız şekilde kullanıyoruz. Teşekkürler Alper AKKOÇ Toyota Corolla 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp
27.08.2018 ( Read More )
Audi
Yurt disinda yasadigim icin bir sikinti cikarsa cok endiselendim ve Ümit bey saolsun butun endiselerimin yersiz oldugunu gösterdi. Islem sonrasi aracimin performansinin bu kadar farkedecegini bilmiyordum. Özellikle kalkis ve 150-160 km hizlarda resmen koltuga yapistiriyor. Harika bir hizmet ve musteri iliskileri super. Her turlu konforu saglamakla beraber cok icten arkadaslar ve samimiler. Ankara garajda özellikle Ahmet bey ve ekibine ilgilerinden dolayi sonsuz tesekkurler. Bundan sonra Remapstan baska bir yere gitmem. Audi A6 3.0 V6 TDi Quattro - 218Hp @320 Hp
20.01.2021 ( Read More )
BMW
Fehmi S. Aldığımız hizmetten ziyadesiyle memnun olduğumuz bir firma isteklerimizin ihtiyackarimizin aracımıza eksiksiz uygulandığı yer BMW 5 GT-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
19.02.2022 ( Read More )
BMW
Sayın Arkadaşlar Hayırlı Ramazanlar dilerim. Aracım sanki bir paten gibi şıkır şıkır oldu. Onuda boşver ilgi alaka mükemmeldi. Performans ve ilgi alaka birleşince sonuç çok güzel oldu. BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
06.06.2018 ( Read More )
Opel
Cenk Ç. Çok memnunum elinize sağlık Opel Corsa 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
21.08.2020 ( Read More )
Mitsubishi
Başar O. Kalitenin tek adresi diyebilirim Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
22.04.2021 ( Read More )
Skoda
Aracımın performansı hissedilir derecede arttı performanslı kullanım dışında yakıt tüketiminde büyük oranda düştü.Yaptırmayı düşünen herkese tavsiye ederim Skoda Fabia 1.2 TSI - 90Hp @130 Hp
18.10.2017 ( Read More )