Aracım 2016 model fiorino yapılan yazılım işleminden gayet memnunum performans ve serilik olarak aracın gerçek gucu ortaya çıktı bu işte emeği geçen umit beye çok teşekkur ederim remaps ailesinedeFiat Fiorino 1.3 JTD - 75Hp @95 Hp11.02.2017( Read More )
Serkan T.Honda HR-V aracima yaptirdim dusundugumden daha oyi performans gordum. Sirket kurumsalligi olarak antalya calisani bilgilendirmeleri icin koray bey e cok tesekkur ederimHonda HR-V 1.6 i-DTEC - 120Hp @165 Hp22.04.2021( Read More )
Daha önce diğer araçlarımada yazılım yaptırmış birisi olarak en memnun kaldığım yazılım firması.Remapsa çok teşekkür ederim çok memnunum aracımdan tavsiye ederimBMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp09.11.2020( Read More )
Aracım performans olarak oldukça iyiydi daha ne kadar iyi olabilir diye düşünmüştük oysaki REMAPS Kalitesinin farkında değilmişiz :) Uygulama sonrası çok ciddi bir performans aldık araçta Gerçekten çok başarılı bir sistemleri var Kesinlikle Tavsiye Ederim :) BMW 5-Serisi 530d - 245Hp @310 Hp21.06.2017( Read More )
Tavsiye uzerine performans yazılımı icin yaklasik 3 hafta once maslak ofisine telefon açtım, aracin performansini artirmaya karar verdim, aracin ilk kalkis ve gecislerdeki performansi farkedilir duzeyde gelisme kaydedildi. Tesekkurler.Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp11.02.2017( Read More )
Tarık K.Aracım 2016 l200 ilk etapta sanayici olmama rağmen terettüt ediyordum ama kayseri bayisi özdemir kardeşim bu ışi gerçekten hakkı ile yapıyor arabadan gayet memnunum yaptıracak arkadaşlara tavsiye ederim. Mitsubishi L200 2.4 DiD - 154Hp @200 Hp17.02.2022( Read More )
Yunus Ş.Araçta gözle görülür şekilde hantallık gitti sanki yer uçağı oldu özellikle torkun artması rampada çok rahatlattı yakıt olarak şuan gazdan ayağımı çekemediğim için birşey diyemiyorum Nissan Qashqai 1.5 DCI - 110Hp @135 Hp17.02.2022( Read More )
Esen Kurtuluş Ü.Aracımın çekiş gücünden ve yakıt performansından hiç memnun değildim.Çok ama çok araştırdım.Sonunda işlerini profosyonelce yapan remapsla tanıştım.Performans yükseltildi.Aracım 90 beygirden 136 beygire yükseldi .Memnuniyetsizliğimde de ortadan kalktı şükür. Ereğli remaps yetkili servisi Yüksel beye çok ama çok tşkler.Yüksel beye gözünüz kapalı aracınızı teslim edebilirsiniz.Bu zamana kadar çok geç kalmışım bu işlemleri yaptırmamakta.Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp03.03.2018( Read More )
Yaptıkları iş konusunda deneyimli müşteri odaklı düzgün insanlar sahibide çalışanlarda. Yaptıkları uygulamadan çok memnun kaldım. Bundan sonrada ilk tercihim olacaktır. Volvo S80 2.4 D5 - 185Hp @220 Hp07.01.2020( Read More )