Aracım 1.4 Tsi CTH Koldu 160hp lik bir Scirocco diğer roccolardan farkı remaps yazlımlı olması Kesinlikle çok memnun kaldım yolda yapılan test verilerine göre yazmaları falan harika bi sistem var. Çok hızlılar işim tam 30 dakika kadar sürdü. Ve insan alışınca stage2 de istemiyor değil yani. Ümit abiye ayrıca güler yüzü ve müşteri memnuniyetine önem verdiği için...Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @200 Hp09.03.2021( Read More )
Bir yakınımızın tavsiyesi ile aracıma remapsta chip tuning yaptırdım. Yapilan iş çok kaliteli. Aracimin performansında ciddi şekilde artış oldu. Remapsi herkese tavsiye ederim.Ford Focus 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp07.03.2018( Read More )
Samimi, dürüst, mühendislik yaklaşımlarıyla aracınız için güvenilir firma. Ümit bey firmasını dünya standartlarının üzerine taşımış. Chip tuningde çok başarılılar. Üstelik Audi ve Porsche’de kullanılan, gerçek yol simülasyonu yapan Maha dinamometre’de doğru güç ölçümü yapıyorlar. Yaptırdığım araçlarda çok memnun kaldım. Teşekkür aderim. Audi A6 3.0 V6 TDi - 233Hp @275 Hp14.11.2020( Read More )
Arabanın kaderi değişti çok profesyonel bir firma kesinlikle bu alanda 1 numara. Ümit ne yaptığını çok iyi biliyor arabaları çok iyi tanıyor. Herkese şiddetle tavsiye ederim.Seat Leon 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp23.05.2017( Read More )
Aracın resmen kaderi değişiyor. İnanılmaz keyifli oluyor. Diğer firmalar gibi 3 liralık yazılım paketini kopyala yapıştır yapmıyorlar. Her aracın kondüsyonuna göre, stabil bir şekilde yazılım uyguluyorlar. Müşteri ilişkilerinde de çok iyiler. Tavsiye ederim. ( Not : Buradaki yorumları okurken "Kendileri mi yazıyorlar acaba ?" diye düşünüyordum. Şu an ise aracıma yazılım yaptırıp buraya yorum yazıyor olmam, yorumların hepsinin gerçekçiliğini ortaya koyuyor )BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp25.02.2019( Read More )
Yaşar Çelik E.Clio 4 aracıma yazılım yaptırdım. Daha önceden yazılımsız kullandığım aracımı Kayseride ki elektrik elektronik mühendisi olduğunu öğrendiğim Özdemir beye emanet ettim. Mühendis olması benim tüm kuşkularımı yıktı. Gerçekleştirilen işlemden sonra keşke daha önce yaptırsaydım dedim. Remaps bu işte gerçekten kalitenin yeri olduğunu deneyimleyince anlıyorsunuz. Remaps alilesine ve Özdemir beye ilgi alakası için çok teşekkür ediyorum. Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp07.03.2022( Read More )
Bu benim Remaps e getirdiğim 4. Aracım başka markalar pişmanlıktır denedim gördüm yazılım denince en doğru adres remaps teşekkür ederim bir aracımı daha canlandırdğınız için iyi çalışmalar Ford Tourneo/Courier 1.6 TDCI - 95Hp @120 Hp05.02.2020( Read More )
Araç rampalarda zorlanıyordu. Gölbaşı rampasında denedim, sanki düz yolda gidermiş gibi hızlandı, 3000 devirde 140 km/saat hızla hiç zorlanmadan çıkabildi. Keşke daha önce yaptırsaydım. Ümit beye çok teşekkür ediyorumVolkswagen Golf 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp27.01.2017( Read More )
2014 ford transit costum 2.2 125 hp olan aracım şimdilerde 180 hp ilk zamanlar gitmek istemedim ama ön yargilarimi kirdim ve gittim zaten mevcut yazilimi kopyaladiklari için herhangibi olumsuzlukta eski yazilimini yukluyorlar inanin keyfini sürüyorum düz dik aşagı dik yukari hic fark etmiyor herkeze tavsiye ederimFord Tourneo Custom/Connect 2.2 TDCi - 125Hp @180 Hp06.01.2020( Read More )
Ahmet A.2. Kez remaps kalitesi ve memnuniyetİ yaşıyorum.Daha önce 30.000 km de leon fr aracıma yaptırmıştım 122.000km ye kadar sorunsuz binip araç değişikliği için satmıştım. Şimdi 252000km de 1.6 tdi manuel passat için yazılım yaptırmak km den dolayı ne kadarda düşündürse yaptırdım çok aşırı memnun kaldım yaklaşık 5000km oldu araba tamamen değişti her hangi problem yok teşekkürler Ümit abiVolkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp30.03.2020( Read More )
Burhan G.2011 Fiat Bravo 1.4 T-Jet aracıma Antalya şubesinde, stage 1 yazılım yaptırdım. Koray abi, çok ilgili, samimi ve profesyonel çalışıyor. Beygir ve tork değerleri websitesindeki veri ve devir/güç grafiğiyle birebir aynı. Türkiye’nin en profesyonel araç yazılım firması bence. Güvenle yaptırabilirsiniz. Çok memnun kaldım.Fiat Bravo 1.4 Tjet - 120Hp @165 Hp17.08.2020( Read More )
İyi günler
2011 model 1,5 D Renault Latitude kullanıyorum. Remapsda aldığım hizmet neticesinde aracımda duyduğum tüm sıkıntılarından kurtuldum, Aracımı değiştirmekden vazgeçtim. Teşekkür ederim...Renault Latitude 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp07.05.2018( Read More )