Power ( hp )
Torque ( nm )
Original
163 hp
400 nm
After Chip Tuning
163 hp
+ %23
400 nm
+ %20
Difference
0
0
Fuel Saving
Detailed Description
Isuzu D-max / Rodeo model dizel aracınızın ürettiği 163hp / 400nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 200hp / 480nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 37hp / + 80nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.

Isuzu D-max / Rodeo Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Power Gain - Performance Graphic
The customers who applied our Chip Tuning application for Isuzu brand vehicles All Comments
Isuzu Chip Tuning
Hüseyin Ş. Zonguldak Ereğli şubesinde aracıma yaptırdığım işlemden çok memnun kaldım. Özellikle şube yetkilisi Yüksel Özel beyin ilgisi çok iyiydi. Türkiye'ye böyle bir firma kazandırdığınız için teşekkür ediyorum. Herkese tavsiye ederim Isuzu D-max / Rodeo 2.5 TD - 163Hp @200 Hp
12.03.2018
Isuzu Chip Tuning
Mustafa Ş. Aracım kabuk değiştirdi resmen, Ümit beye çok teşekkür ederim Isuzu D-max / Rodeo 2.5 TD - 163Hp @200 Hp
27.08.2018
Isuzu Chip Tuning
Level K. Herhangi bir sıkıntı yok verilen servisten çok memnunuz Isuzu D-max / Rodeo 2.5 TD - 163Hp @200 Hp
29.05.2019
Our Quality Policy
  • Special sofware for every vehicleSpecial sofware for every vehicle
  • Detailed Log After Chip TuningDetailed Log After Chip Tuning
  • 3 Years / 100.000 Km Guarantee3 Years / 100.000 Km Guarantee
  • 15 Days Refund Guarantee15 Days Refund Guarantee
  • Personalized ApplicationsPersonalized Applications
  • 19 Years of Experience19 Years of Experience
REMAPS Dealers Choose City
Branch Map
VIDEOS All Videos

Comments of Customers (Read All Comments)

Volkswagen
Korkarak gelmistim tereddutum cok tu lakin hepsi yersiz mis aracim baska bisey sanki canavar oldu normal kullanimda hersey yazilim oncesi ile ayni ama soyle biraz basayim dedigimde muthis bir tork bir patlama hissettiriyor passat ta da ayni motor 160 bg var baska araclarda da ama caddy de 102 ps.. caddy nin 2.0 tdi Motoruna fabrikadan yapilan haksiz 102 ps guc artik gercek beygirinde cercekten tum samimiyetimle tesekkur ederim emeginize saglik Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
15.11.2019 ( Read More )
Opel
Ahmet H. İlgi alaka çok iyi her sorduğum soruya doğru ve güzel cevaplar aldım tavsiye ederim Kayseri şubesi Özdemir Tokgöze ilgi. ve alakası için teşekkür ederim Opel Astra 1.4T - 140Hp @170 Hp
18.12.2020 ( Read More )
Subaru
Tavsiye ederim. Subaru Forester 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
15.10.2018 ( Read More )
Volkswagen
Düzgün servisiniz, güler yüzlü ekibiniz ve profesyonel bilginiz için çok teşekkürler. Volkswagen Amarok 2.0 TDI CR - 180Hp @205 Hp
09.11.2020 ( Read More )
BMW
Çok memnun kaldım , ilgi alaka üst seviyede. Aracıma işlem yaptırdığım 20 gün oldu aracın performansınfan ve yakıt tasarrufundan gayet memnunum. Teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
22.04.2021 ( Read More )
BMW
Çok iyi çok kalite ve yoğun ilgi ve Tecrübe remapsa teşekkürler BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @220 Hp
22.06.2015 ( Read More )
Kia
Yazilimdan sonraki aracimin performansindan cok memnunum eski hantalligi kalmadi vites gecisleri hizlanmalar 2000 devir ustunde hissedilir oranda güç kesinlikle herkese tavsiye ederim. Kia Cee'd 1.6 CRDi - 128Hp @155 Hp
21.11.2018 ( Read More )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Read More )
BMW
Ümit Doğan varsa sıkıntı yoktur gönül rahatlığıyla istediğinizi yaptırabilirsiniz. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
27.08.2018 ( Read More )
Opel
Yazılımdan gayet memlunum ve harika ben boyle bir performans hic bir yazılım da almadım herkeze remaps öneriyorum yapan arkadaslara cok tesekkur ediyorum. Opel Corsa 1.7 DTI - 75Hp @115 Hp
17.08.2017 ( Read More )
BMW
Araçımın güçlendi ayrıca yakıt düştü hem güç hem yakıt düşüklügü daha ne olsun herkese tavsiye ederim..teşekkürler BMW 5-Serisi 530d - 211Hp @260 Hp
24.10.2017 ( Read More )
Ford
2014 ford transit costum 2.2 125 hp olan aracım şimdilerde 180 hp ilk zamanlar gitmek istemedim ama ön yargilarimi kirdim ve gittim zaten mevcut yazilimi kopyaladiklari için herhangibi olumsuzlukta eski yazilimini yukluyorlar inanin keyfini sürüyorum düz dik aşagı dik yukari hic fark etmiyor herkeze tavsiye ederim Ford Tourneo Custom/Connect 2.2 TDCi - 125Hp @180 Hp
06.01.2020 ( Read More )
BMW
Aracımı satmayı düşünüyordum yazılımdan sonra vazgeçtim ciddi bi artış oldu ellerinize sağlık şiddetle tavsiye ederim BMW 5-Serisi 530d - 245Hp @300 Hp
30.12.2017 ( Read More )
Opel
Altan K. Opel insignia 1.6 180 bg lik aracım yalıtım 1 lt kadar düştü şehir ici 8.4 yakıyor hızlanması daha cabuk oluyor ve daha seri ama 280 yapmasını beklemeyin : ) Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
01.05.2017 ( Read More )
Seat
Arabanın kaderi değişti çok profesyonel bir firma kesinlikle bu alanda 1 numara. Ümit ne yaptığını çok iyi biliyor arabaları çok iyi tanıyor. Herkese şiddetle tavsiye ederim. Seat Leon 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
23.05.2017 ( Read More )
BMW
Ümit doğan bey e çok teşekkür ediyorum gönül rahatlığıyla herkese önerebileceğim bir firma BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Volkswagen
Çok başarılı buldum gerçekten keyifli bir hale geldi üstelik yakıt olarakta düşüş sağladı çok memnunum Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
10.11.2017 ( Read More )
Mercedes
Mustafa A. Erzurum şubesi Serkan Bey çok ilgiliydi, çok yardımcı oldu, teşekkürler remaps. Mercedes Sprinter 216/316 CDI - 163Hp @200 Hp
07.12.2022 ( Read More )
Ford
Ben ticari araç sahibiyim bilenler iyi bilir yeni kasa ford transit ler problemli 2 aracımın 2 side Remaps yazılım ümit doğan ve ekibi tarafından yapıldı, araçlarıma yapılan uygulamadan verilen hizmetten kaliteden çok memnunum Remaps ailesine teşekkür ederim... Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
29.11.2018 ( Read More )
BMW
Aracıma kesinlikle kullanım zevki,yakıt olarak düşme sağladı Remapse çok teşekkür ederim.Herkese tavsiye ederim işinde çok başarılı BMW 5-Serisi 525d - 204Hp @300 Hp
05.12.2022 ( Read More )
Audi
Bu ikinci işlemim oldu. Önceki arabama da yapılmıştı. Memnun kaldığım için bu arabama da yaptırdım. Çok güzel bir iş oldu. Teşekkür ederim. Audi A4 2.0 TFSI - 211Hp @260 Hp
16.10.2018 ( Read More )
Fiat
Aracın çekişi ve yakıt tüketimi çok daha iyi oldu. Ümit usta bu işin profesörü. Çok teşekkür ediyorum. Daha iyi performans daha düşük yakıt tüketimi isteyen herkese tavsiye ederim. Fiat Doblo 1.3 JTD - 69Hp @85 Hp
02.12.2016 ( Read More )
Renault
Ümit doğan abi oldukdan sonra her türlü güvenebilirsiniz bu zamana kadar ümit abiyle tanışmadığıma pişmanım keşke önceden tanısaydım Renault Clio 1.5 DCi - 90Hp @115 Hp
22.03.2016 ( Read More )
BMW
Uzun araştırmalarım sonucu Remaps ile tanıştım. Uygulama sonrasında aracımı tanıyamadım.Remaps sayesinde aracımı zevkle ve keyf ile kullanıyorum. Uygulama esnasındaki ikramlarınız, yakın tavrınız ve mütevazı yapınız icin ayrıca teşekkür ederim. BMW 3-Serisi 318d - 150Hp @190 Hp
06.01.2020 ( Read More )
Volkswagen
Aracıma yazılım yapıldığı ilk andan itibaren aracımda bir rahatlama olduğunu hissettim performans anlamında ise gerçekten büyüleyici bir değişiklik vardı. Remaps ailesine sonsuz teşekkür ederim. Saygılarımla Volkswagen Scirocco 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
26.08.2017 ( Read More )
Volkswagen
Bundan önce VW servisi tarafından dizel skandalı kapsamında yazılım güncellemesi yapılmış ve aracın tüm motor değerlerine ayar çekilmişti. Kanımca haksızlık olan bu durum giderilmiş oldu. Aracımın daha çevreci hale geldiğini de belirtmek istiyorum. Allah razı olsun. Volkswagen Tiguan 2.0 TDI CR - 140Hp @185 Hp
21.02.2017 ( Read More )
BMW
Ümit Bey ve ekibinin ilgisi ve profesyonel yaklaşımları ile güvenle aracımı teslim ettim. Performans artışından, sorunsuz geçen süre ve servis ziyaretlerinden çok memnun kaldım. Güvenle tavsiye ediyorum. BMW 7-Serisi 730d - 211Hp @300 Hp
05.12.2022 ( Read More )
Chrysler
İlk önce bmw x1 1.6i araacıma uygulama yaptırdıktan sonra ,bmw 520d f10, renault fluance dizel , linea dizel , chrysler sebring dizel, Araçlarıma yazılım yüklettim hepside sorunsuz ve Yüksek hacimli bir çok aracı geride bırakıyor , sıfır aldığım 10.000lm de chip yaptırdığım bmw x1 aracım 75.000km ve hiç bir sorun çıkartmadı zira bmw 520d şuan 167.000km de turbosu hala fabrikadan çıkış turbosu kesinlikle tavsiye ederim Chrysler Sebring 2.0crd - 136Hp @175 Hp
28.07.2018 ( Read More )
Audi
Önce biraz tedirgindim ama ekip gerçekten profesyonel ve çok ilgililer. Yapılan işlemde gayet başarılıydı. Aklıma sonradan takılan merak ettiğim konularda da gayet ilgililerdi. Teşekkğr ederim Audi A5 2.0 TDI - 190Hp @220 Hp
07.12.2022 ( Read More )
Opel
Tavsiye ederim.Arabanın sürerken verdiği zevki x2 x3 katına çıkarıyor. Opel Astra 1.3 CDTI - 90Hp @110 Hp
16.03.2019 ( Read More )