2 tane aracıma yazılım yaptırdım biri 520 i idi o 170 hp aracım 245 hp oldu içinden canavar çıktı şimdi audi a6 2.0 tdi kullanicisiyim 177 hp den 210 hp oldu gerçekten iki aractanda memnunum ama bmw si olan herkes remamps a gitmeli hayırlı calismalarAudi A6 2.0 TDi - 177Hp @210 Hp17.08.2020( Read More )
Daha önce diğer araçlarımada yazılım yaptırmış birisi olarak en memnun kaldığım yazılım firması.Remapsa çok teşekkür ederim çok memnunum aracımdan tavsiye ederimBMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp09.11.2020( Read More )
Ödeme sistemi ve yazılım olarak güven veren bir firmasınız. Kerem Bey çok ilgili alakalıydı. Elinden geldiği kadar samimi ve dürüst yaklaşımıyla yardımcı olduğuna İnanıyorum. Başarılarınızın devamını dilerim. Hayırlı işler, saygılar. Erbil ArslanRenault Clio 1.5 DCi - 90Hp @115 Hp11.03.2018( Read More )
Aracım Seat İbiza 1.2 tsi Fr 105 hp. Yazılımdan sonra aracım 130 hp civarı oldu. Çekişi, gaza basınca arkaya yaslaması gayet tatmin edici. DSG Vites geçişlerine kadar araçta rahatlama var. Remaps ve Ümit DOĞAN kalitesi tartışılmaz bile.. yazılım yaptırmaya kararsız kalan arkadaşlar remaps'a uğrayın sadece ☺️☺️Seat Ibiza 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp10.05.2017( Read More )
Araştırarak ve forumlardaki yorumları inceleyerek Remapste karar kıldım. Kurumsal, ilgili ve güvenlik sınırları içinde yazılım uygulayan bir kurum. Aracımın önceki haliyle arasında çok ciddi fark var, kaderi değişti diyebilirim. Ahmet Bey ve Kerem Beye tekrardan çok teşekkür ediyorum..Mercedes B B180 - 122Hp @175 Hp22.03.2019( Read More )
Murat Ö.Son derece konuksever bir işletme ortamında aldığım profesyonel bir uygulama sonrası zaten sıradışı durumdaki performans ve yakıt verilerim olağanüstü bir hal aldı… Teşekkürler Remaps ve kardeşim SBC… Tekrardan görüşmek ümidiyle BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp04.11.2021( Read More )
Yapılan işlemden gayet memnun kaldım. Zaten bu ilk deneyimim değildi yaklaşık bütün arabalarım ümit abimin alinden geçmiştir. Gayet memnunum herkeze sağlıkla tavsiye ederim..Audi Q7 3.0 TDi - 245Hp @295 Hp22.03.2016( Read More )
Yapılan işlemden de fiyatındanda memnunun aracıma işlem yapılalı 1 sene oldu sorunsuz şekilde kullanmaya devam ediyorum ilgi ve alakalarından dolayı remaps a teşekkür ederimVolkswagen Crafter 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp22.11.2023( Read More )
Mehmet Muhsin Y.İkinci defa remaps yükledim,bu ikinci yüklemem (aynı arac değil) farklı araclarıma yükledim.şunu öğrendim kalite asla resadüf değildir,bir cok yazılımı inceleyerek remaps yazılıma katar verdim ve en doğru kararı verdiğim icin cok mutluyum.parayı sokaktan toplamıyorum o yüzden harcadığım şey buna değmeli.remaps bunu fazlası ile hak ediyor.teşekkürler …Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp04.11.2021( Read More )
Yazılım sonrası gaz gecikmesi azaldı. Çekişi arttı. Çok Memnunum. Önceki aracımda da remapsde yazılım yaptırmıştım ve yine çok iyiydiAudi A4 1.4 TFSI - 150Hp @170 Hp05.02.2020( Read More )
İlgilerinden ve işlemlerinden çok memnun kaldık aynı zamanda yönlendirmeleri ve yol testleri sayesinde aracımda yıllardır alamadığım performansı aldım. Teşekkür ederim.BMW 4-Serisi 428i - 245Hp @310 Hp08.02.2019( Read More )
Yaptırmadan önce bi önyargım vardı f30 motorunun sıcak çalısmasından dolayı ama bütün bu önyargımı remaps kırdı içiniz rahat bi şekilde yaptırabilirsiniz 3.16i aracım alt devirleri hızlanmada sorun yaşadığım için yaptırdım ve şuan 170ps olan f30 geçicek duruma geldi çok daha az gaza basarak araba daha rahat bi şekilde ilerliyor çok memnum kaldım teşekkürler remapsBMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp29.05.2019( Read More )
Ahmet H.İlgi alaka çok iyi her sorduğum soruya doğru ve güzel cevaplar aldım tavsiye ederim Kayseri şubesi Özdemir Tokgöze ilgi. ve alakası için teşekkür ederim Opel Astra 1.4T - 140Hp @170 Hp18.12.2020( Read More )
Süper. Sakin kullanımda 1800 devirde 100-110 km hıza yükselirken sadece lastik sesini duyuyorsunuz. Güç mü istiyorsunuz, gaz pedalı emrinizde. İsteyene ekonomi isteyene ilave performans. Elinize sağlık.BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp05.06.2018( Read More )
Ümit Doğan ve remaps ekibine teşekkür ederim
Yazılım uygulaması yaptırdığım üçüncü aracım
İşinde uzman yazılım tek adresi aracına değer
Veren arkadaşlara yazılım kesinlikle tavsiye ediyorum.Seat Leon 1.6 TDI - 90Hp @145 Hp08.05.2019( Read More )