Comments of Customers (Read All Comments)

Citroën
İlk defa aracıma yazılım yaptırdım. Yakıt tasarrufu amacıyla yaptırmıştım ancak performansının bu kadar değişeceğini tahmin etmemiştim. şehirdışı uzun yolda cruz ile 90km hızla 3.8lt/100km yakan aracım (3 yetişkin+klima), yazılımdan sonra 3.6lt/100km yaktı (5 yetişkin+1 çocuk+klima) yaktı. şehiriçinde de %7-8 fark olacağını düşünüyorum. henüz pedala alışamadım :) Teşekkürler Ümit Bey. Citroën C4 1.6 HDI - 112Hp @140 Hp
10.05.2016 ( Read More )
BMW
Merhabalar kesinlikle süper ilgili Ümit beye teşekkür ediyorum... Bilgi, tecrübe ve güvenin biraraya geldiği sonucta da dogal olarak memnuniyet ve garanti bulabileceginiz yegane adres. Teşekkürler BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
13.02.2018 ( Read More )
BMW
Çok güzel çok memnun kaldım aracım 520i çekiş süper oldu her şey için teşekkür ederim yer uçağı oldu BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
09.01.2024 ( Read More )
Opel
Tavsiye ederim.Arabanın sürerken verdiği zevki x2 x3 katına çıkarıyor. Opel Astra 1.3 CDTI - 90Hp @110 Hp
16.03.2019 ( Read More )
BMW
İbrahim D. Yapılan uygulama beklentiminde üzerinde oldu. RemapsBursa İlker ve Salih beye ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ediyorum. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
12.03.2019 ( Read More )
Peugeot
Aracın hissedilen vites geçişleri ciddi anlamda azaldı. Yokuşlarda 2. Viteste mi kalsam 1. Vitese mi geçsem karmaşası kalmadı. Düzlükte ivmelenmeyi anlatmaya dahi gerek yok yaşamak lazım. Torku hissediyorsunuz! Peugeot 508 1.6 HDi - 112Hp @140 Hp
09.02.2018 ( Read More )
Volkswagen
Coşkun T. Süper bi olay pişmanlık duymayacağınız çaptan ne desem az deneyen memnun Volkswagen Caddy 1.6 TDi - 102Hp @140 Hp
03.01.2019 ( Read More )
Volkswagen
Aracim cok guzel keyifli tam istedigim sekilde oldu. Umit abinin ve ekibinin eline saglik. Tesekkurler Volkswagen Arteon 2.0 TDI Bi Turbo - 240Hp @290 Hp
04.11.2021 ( Read More )
Renault
İşinde en iyi olmak için fazla fazla yatırım yapmışlar. Yazılımdan bir süre sonra “şu devir aralığında daha az yaksa” diye gittim. Hemen yeni yazılım yaparak talebimi karşıladılar. Paket program kullanmayıp kendi yazılımlarını yapmalarının getirisi. Uzun kullanımdan sonra daha detaylı yazmak istiyorum. Renault Talisman 1.6 DCi - 160Hp @180 Hp
18.09.2020 ( Read More )
Renault
Aracım Remaps tr de ki yazılımdan sonra yakıt olarak ve performans olarak aşırı haz vermeye başladı kesinlikle tavsiye ediyorum Renault Clio 1.5 DCi - 86Hp @106 Hp
13.12.2015 ( Read More )
BMW
Aracımdan Çok Memnun Kaldım Tam istediğim gibi bir işlem oldu herkese tavsiye ediyorum kaliteli işlem için REMAPS BMW 5-Serisi 525d - 163Hp @195 Hp
11.12.2015 ( Read More )
BMW
Ford Ranger bmw 5.20 ve nissan xtrail araçlarıma bir ay içinde yazılım yaptırdım . Hepsinden çok memnunum . Performans ve yakıt olarak çok farkettiler. Teşekkürler remaps ailesi BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
09.02.2019 ( Read More )
Volkswagen
Ellerine sağlık cok guzel oldu aracımı seviyorum performans harıka Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @200 Hp
23.07.2016 ( Read More )
Ford
Aracin ozellikle alt devirleri ve gaz tepkisi canlandi, son hiz olarak +15km iyilesme var. 250 goruyor. 120-160 arasi hizlanma icin belki bir dokunus daha gerekebilir. Biraz alisma donemi zaman gecsin belki tekrar danışırım. Umit Dogan bu isin piri. Kendisinde 3. kez aracima yazilim Yaptirdim. Cok Memnunum. Tesekkurler REMAPS Ford Mondeo 2.0TDCi - 140Hp @185 Hp
21.12.2019 ( Read More )
Volkswagen
Mükemmel...Çok memnunum bundan sonra her aracımda Ümit Bey in yanındayım...Tüm çevreme şiddetle öneriyorum...Ekibine de ayrıca teşekkür ediyorum.... Volkswagen Amarok 2.0 TDI CR - 180Hp @205 Hp
24.01.2018 ( Read More )
Audi
Audi A4 2.0 tfsi aracimi yaptirdim cok memnun kaldim. Yaptigi yazilimin arkasinda Umit dogan icin para 2. planda, En onem verdiklleri şey musteri memnuniyeti. Audi A4 2.0 TFSi - 211Hp @275 Hp
24.01.2016 ( Read More )
Opel
Adem D. Merhabalar, yazılım güncellemesinden genel olarak memnunum performans ciddi oranda arttı diyebilirim araç özellikle yüksek viteslerde kolay kolay bayılmıyor yakıt ortalamam şehir içinde yaklaşık %10 gibi arttı (4,5 olan ortalama 5 lt) fakat performans artışına göre önemsenecek bir durum değil bence, uzun yolda bu fark çok daha azallıyor, problem olarak ilk zamanlar özellikle 5. Viteste 1700-2000 devir aralığında araçta silkeleme problemi yaşadım enjektör temizleyici kullandıktan sonra düzeldi fakat araçlar 10 yaş ve üzeri olduğundan Egr balfini de temizletmek gerekiyor diye düşünüyorum Opel Astra 1.3 CDTI - 90Hp @110 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Renault
Mehmet B. Diyecek hiçbir şey bulamıyorum çok aşırı fark ediyor Ben memnunum Renault Megane 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
07.08.2021 ( Read More )
Audi
Aracımda sürekli adblue arızası oluşmaktaydı Remaps sayesinde bu sıkıntıdan kurtuldum tüm emeği geçen Remaps ümit doğan ve çalışanlarına teşekkür ederim saygılarımla Audi A6 3.0 V6 TDi - 211Hp @320 Hp
07.12.2022 ( Read More )
Volkswagen
Teşekkür ederim, aracımın performansı çok güzel oldu yakıtını ölçme fırsatım olmadı fakat performans çok yukarı çıktı çok memnunum teşekkürler. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 115Hp @145 Hp
16.04.2018 ( Read More )
Mercedes
Herşey çok güzeldi arkadaşların ellerine sağlık Mercedes E / E Coupé 250 - 211Hp @250 Hp
20.08.2020 ( Read More )
Opel
Metin G. Bursa remaps yetkilileri Salih ve İlker bey e yakın ilgileri için çok tesekkur ederım. İlk önce atılan yazılım sonrası arabanın içinden canavar cıktı. Fakat yakıt bıraz arttı gıbı geldı. Daha sonra iletişime gecip soyledım bu kez yakıt tasarrufu icin yenıden yazılım yaptılar araba cok rahat topluyor. Yakıt kendi yazılımına gore daha iyi denemeden yazmak istemedim. Elinize saglık kullanıcı için gözünüz arkada kalmadan işlem yaptırabılırsınız. Opel Grandland X 1.6 BlueHDI - 120Hp @145 Hp
11.06.2019 ( Read More )
BMW
BMW 4 serisi aracıma yazılım attık. Performansın yanı sıra yakıt tüketimi azaldı. Tavsiye ederim BMW 4-Serisi 418i - 136Hp @165 Hp
17.02.2022 ( Read More )
Volkswagen
memnuniyet 100%. Tavsiye ederim Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
15.01.2018 ( Read More )
Nissan
Öncelikle güleryüz ve her sorunun anında yanıtlanması güven vericiydi.Aracın performansına inanamadım ne söylendiyse öyle oldu,teşekkler remaps Nissan X-Trail 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
04.05.2019 ( Read More )
Volkswagen
Aracıma yaptırdığım yazılımdan sonra yaklaşık 7500 km yaptım ve şuan çok memnunum istendiği zaman güç istendiği zamanda yakıt ekonomisi olarak her iki kriter de tatmin edici Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Opel
Benim aracım zaten yer uçağı idi savaş jeti oldu daha yeni 3-5 ay geçsin deneyimlerimi tekrar paylaşırım Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
29.03.2019 ( Read More )
Skoda
1.6 tdi aracim 2.0 larla ayni performansa ulaştı yakıt ise eskisinden kesinlikle fazla değil normal kullanımda düşüyor bile. Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
08.09.2016 ( Read More )
Opel
Yazılımdan gayet memlunum ve harika ben boyle bir performans hic bir yazılım da almadım herkeze remaps öneriyorum yapan arkadaslara cok tesekkur ediyorum. Opel Corsa 1.7 DTI - 75Hp @115 Hp
17.08.2017 ( Read More )
Mercedes
Fatih N. Yapılan işlemden çok memnun kaldım Remaps Bursa ailesine ilgi ve alakaları için çok teşekkür ederim Mercedes E / E Coupé E 250 CDI - 204Hp @240 Hp
16.10.2018 ( Read More )