Aracımın performansı ciddi bir şekilde arttı. Önceki araçlarıma da bu uygulamayı yaptırdım ve hiç bir sorun yaşatmadan uzun süre kullandım. Ümit bey ve ekibine çok teşekkür etmek istiyorum.Peugeot 508 1.5 BlueHDI - 120Hp @160 Hp04.11.2021( Read More )
Bu ikinci işlemim oldu. Önceki arabama da yapılmıştı. Memnun kaldığım için bu arabama da yaptırdım. Çok güzel bir iş oldu. Teşekkür ederim. Audi A4 2.0 TFSI - 211Hp @260 Hp16.10.2018( Read More )
Serhat K.Ara hızlanmalar muazzam oldu. Ayrıca 2.0 hdi hissiyatı veriyor araç. İster sakin kullanın ister performanslı kullanın her türlü memnun ediyor. Son olarak yarı otomatik Vites geçişlerindeki hissiyat bariz şekilde azaldı ve sürüş zevki inanılmaz arttı. Şiddetle tavsiye ederim. Peugeot 508 1.6 HDi - 112Hp @140 Hp16.07.2021( Read More )
Aracımda daha önceden yapılmış yazılım vardı fark çok büyük serhan abim sayesinde sizin yazılımla tanıştım mükemmel ötesi oldu sonsuz teşekkürler BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp19.10.2019( Read More )
Arabam bi ayrı araba oldu süper ötesi mükemmel ötesi oldu. Kısa measafe de biraz yakıt arttu ama olsun performans ı süper oldu elinize saglık. Traktör üme de bakım yapıldı ama onu deneyemedim ellerini saglık cok süper oldu.. Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp22.03.2019( Read More )
Evet Profesyonel uygulama.Enaz fabrika kadar başarılı.Güleryüzlü ve işine hakim ekip.Rakamlara gelince Almanya daki fiyatlar çok çok daha pahalı.Teşekkür ederim BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp16.10.2018( Read More )
Ellerinize sağlık, araç performansı gayet başarılı oldu, hızlanması ve sürüş keyfi mükemmel, 10 yıldır yaptığım gibi, Bir sonraki aracımı da size getireceğimVolkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp29.05.2019( Read More )
İlgi ve alaka gayet iyi. Araçtaki gücü fazlasıyla hissedebiliyorum. Özellikle düşük devirlerdeki hantallık ortadan kalktı. Araç şuan çok daha atak bir durumda. İnanılması çok güçtü ilk başta 170hp nin 280hp olması ama yapmışlar kendilerini burdan tebrik ediyorum.BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp10.08.2018( Read More )
Daha önce diğer araçlarımada yazılım yaptırmış birisi olarak en memnun kaldığım yazılım firması.Remapsa çok teşekkür ederim çok memnunum aracımdan tavsiye ederimBMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp09.11.2020( Read More )
İlgilerinden ve işlemlerinden çok memnun kaldık aynı zamanda yönlendirmeleri ve yol testleri sayesinde aracımda yıllardır alamadığım performansı aldım. Teşekkür ederim.BMW 4-Serisi 428i - 245Hp @310 Hp08.02.2019( Read More )
Sakin kullanımda civarında yakıt tasarrufu sağladı. Yazılım sonrası performans ise oldukça iyi, oldukça memnunum. Zaten Remaps isim yapmasının sebebi kalite ve dürüstlük. Ümit beyin samimiyetle de müşteri sayısı artmaya devam edecektir. Teşekkürler vede hayırlı işler dilerim.BMW 3-Serisi 320d - 136Hp @165 Hp06.04.2016( Read More )
Ümit Doğana,Remaps ailesine çok teşekkür ederim.
İlgi alaka süper ve işlerini gerçekten iyi yapıyorlar.
Arabamı şimdi daha da seviyorum.Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp28.07.2018( Read More )