Ford Chip Tuning
Power ( hp )
Torque ( nm )
Original
115 hp
280 nm
After Chip Tuning
115 hp
+ %29
280 nm
+ %25
Difference
0
0
Fuel Saving
Fuel saving values may change due to usage and air conditions..
Detailed Description
Ford Focus model dizel aracınızın ürettiği 115hp / 280nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 148hp / 350nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 33hp / + 70nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.

Ford Focus Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Power Gain - Performance Graphic
The customers who applied our Chip Tuning application for Ford brand vehicles All Comments
Ford Chip Tuning
Mukemmel bi cekis gucune sahibim ve yakit cok daha iyi oldu. Ama biraz daha hizlandirmamiz lazim die dusunuyorum :) Ford Focus 1.6 TDCi - 109Hp @136 Hp
22.06.2015
Ford Chip Tuning
Isinde profesyonel, yaptigi tum islerde basarili garantisi hizmeti ayri bi konu zaten bugune kadar yaptirdim tum islemlerde aldigim memnuniyet ise cabasi Ford Focus ST - 225Hp @280 Hp
09.07.2015
Ford Chip Tuning
2008 focus tdci 110 luk aracıma daha önce farklı yerlerde yaptırdığım yazılımları yaptığım test sürüşünden sonra iptal ettirdim araç patiye kalıyodu kalkışta ama remaps la yazılım cidden bambaşka kalkışta pati yok araç 3000 devirden sonra çıldırıyo taki 5500 devire kadar sürekli ivmelenme halinde siz ne isterseniz neyi kıs neyi aç derseniz ümit doğan tamamen isteklerinize yönelik giriyo değerleri ecuya... arkadaşlar bu işin üstadı remaps ümit doğandır gözünüz kapalı aracı emanet edin zaten siz istesenizde aracın kaldıramayacağını yapmaz... m******* filan hikaye prof yazılım remaps dır... artık focusla yollar bambaşka teşekkürler REMAPS... Ford Focus 1.6 TDCi - 109Hp @136 Hp
21.03.2017

Comments of Customers (Read All Comments)

BMW
Mehmet A. Çok guzel oldu elinize saglik BMW 3-Serisi 335i - N55 Twinscroll - 306Hp @385 Hp
16.09.2017 ( Read More )
Audi
Normal kullanımda yakıt tüketimimiz azaldı, performans istediğimizde de kesinlikle tatmin eder düzeye geldi, elinize sağlık.. Audi A4 1.8 TFSi - 120Hp @210 Hp
30.11.2017 ( Read More )
BMW
Mert D. G20 320i aracımın alt devirlerdeki hızlanmasından memnun değildim. Motor bloğunun ve Turbonun neredeyse 2 lt. Motorla birebir aynı olduğunu öğrendim ve aracıma kaliteli bir markada yazılım yaptırmaya karar verdim. Araştırmalarım sonucu bana en mantıklı gelen marka Remaps oldu. Şimdiye kadar çok memnunum. Alt devirlerde tatmin etmeye başladı ama üst hızlar ve üst devirler daha da bir canlandı. Teşekkürler Remaps Antalya. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
31.08.2021 ( Read More )
BMW
Bu işin uzmanı ümit bey F30 316iye yaptırdım helali hoş olsun hepsine. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Skoda
Remaps'te 2.ayrı aracımı yaptırdım. Remaps'in Adana'dan müşterisiyim. Ümit beye, çalışma prensibi, iş ahlağı, dürüstlüğü ve şahsı olarak güvenerek müşterisi oldum. Çok da memnunum. Kendisine özel teşekkürlerimi sunuyorum. Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
17.02.2022 ( Read More )
Volkswagen
Teşekkür ederim, aracımın performansı çok güzel oldu yakıtını ölçme fırsatım olmadı fakat performans çok yukarı çıktı çok memnunum teşekkürler. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 115Hp @145 Hp
16.04.2018 ( Read More )
Audi
Ali R. Arkadaşım Eline Saglık Yazılım Harika Oldu İşlerinde Başarılar Dilerim Gürüşmek Üzere Hoşcakal Audi A4 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp
19.02.2017 ( Read More )
BMW
Aracı aldığım gün arkadaşımın tavsiyesi ile yazılım yapıldı. X1 2014 aracım 143 HP den 245 HP ye yükseldi. Gaz tepkimesi , max hız ve çekiş muazzam derecede yükseldi. Tüm Remaps ailesine teşekkür ederim. BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
06.01.2020 ( Read More )
Audi
Yapilan islem ve verilen hizmetten son derece memnun kaldim. Remaps ailesine ve Umit beye cok tskler. Ayrica gücü aracinizda hissedin.. Audi Q7 3.0 TDI CR - 218Hp @320 Hp
28.07.2018 ( Read More )
BMW
Çok başarılı Teşekkür ederim BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
14.12.2015 ( Read More )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Read More )
BMW
Nihat Ö. Yazılımla alakalı bir sıkıntı yaşamadım durum iyi BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @210 Hp
07.05.2018 ( Read More )
Audi
Ümit Ustam ve ekibine teşekkür ediyorum gayet güzel ve performanslı herkese tavsiye ederim. Audi A4 2.0 TDI - 120Hp @185 Hp
25.12.2024 ( Read More )
BMW
Gerçekten inanılmaz performans artışı oldu, Remaps ekibine herşey için çok teşekkürler. BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
04.09.2018 ( Read More )
Audi
A7 3.0 tdi 245 hp aracıma stage 1 yazılım yaptık. İnanılmaz memnun kaldım. Yakıtı olsun gidiişi vites geçişieri harika oldu. Çok teşekkür ederim herşey için Audi A7 3.0 V6 TDi - 211Hp @320 Hp
05.12.2022 ( Read More )
Volkswagen
kurumsal firma. Aklınızda ki soruları tereddutsuz yanıtlıyorlar. işlemleriniz özenle yapılıyor. Kesinlikle tavsiye ederim. Volkswagen Amarok 2.0 TDI CR - 180Hp @205 Hp
12.12.2015 ( Read More )
Citroën
Öncelikle yapmış oldukları ilgi ve alakalarından dolayı Ümit beye ve ekibine çok teşekkür ederim Hizmetlerinden çok memnun kaldım.Citroen C5 aracımı çok seviyorum ve severekte biniyorum.Yanlız araç kalkışta hantaldı ve kalkışlarda bayilacakmış gibi oluyordu ve yazılımla bu duzeldi .Hatta sürekli gittiğim bir yol da köprü altindan çıkış dik rampa oraya geldiğim zaman manuel vitese alıyordum.Şimdi direk çıkıyorum manuele almadan.Birde seyirhalinde giderken ileride dönüş yapmak için frene bastığım zaman araba vites düşürürken arabayı ileri geri sallama yapıyordu küt küt diye vuruyordu ve yazılımla buda duzelmiş oldu.Remapsa çok teşekkür ederim. Başarılarının devamını dilerim. Citroën C5 1.6 e-Hdi - 112Hp @140 Hp
08.05.2019 ( Read More )
Volkswagen
Ahmet Y. 105 beygirlik. 2917 model vw caddy marka aracın.şu an 183 beygir oldu roket gibi kullanıyorum.rwmaps a çok teşekkür ederim artık.yollarin kralı benim iyiki.varsin remaps Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
05.02.2020 ( Read More )
BMW
Aynı araç olduğuna inanamadım. 0-100km 10 saniye olan araç su an arkadaşlarımın panamera dizellerini geçiyor. Kusursuz hizmet için teşekkür ederim. G30 170-280 BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.12.2018 ( Read More )
Volkswagen
Musa T. Anlatmaya gerek yok maşallah adamlar işinin erbabı 2 otomobilime vede 3 adet tırlarıma yazılım attırdım çok memnun kaldım Allah razı olsun remaps Volkswagen Touareg 3.0 TDi - 225Hp @270 Hp
18.12.2020 ( Read More )
BMW
Ümit Doğan tıpkı redbull gibi :) uçuruyorsun ellerine sağlık BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
17.06.2016 ( Read More )
BMW
Çok iyi çok kalite ve yoğun ilgi ve Tecrübe remapsa teşekkürler BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @220 Hp
22.06.2015 ( Read More )
BMW
235 hp bir canavar yarattiginiz icin emegi gecen herkeze tesekkur ederim. Turkiyede teksiniz... BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @220 Hp
22.03.2016 ( Read More )
Volkswagen
Abdullah E. Teşekkür ederim şu anda olumlu ve tatmin edici remaps ailesine teşekkür ederim Volkswagen Golf 1.6 TDI - 90Hp @145 Hp
10.01.2020 ( Read More )
Porsche
Çok memnun kaldım Porsche Panamera 4S diesel - 422Hp @530 Hp
17.02.2022 ( Read More )
Hyundai
2007 model Hyundai getz 1.5 vgt dizel aracim 88 hp iken yapilan yazilimdan sonra aracim hic abartmiyotum bmw 325 stoklari 200 km hiza kadar parcaliyordum ben paramin hakkini aldim tesekkurler Remaps Hyundai Getz 1.5 CRDI - 88Hp @104 Hp
11.12.2015 ( Read More )
Audi
Bu konuda tam profösyönel arkadaşlar onlara teşekkür ediyorum bana arabadan zevk alma hissini tattırdılar gönül rahatlıgıyla herkese tavsiye ederim Audi A4 1.8 TFSi - 120Hp @210 Hp
12.02.2016 ( Read More )
Mercedes
Yazılım öncesi ve sonrası 2011 Vito 113 CDI aracımı dinamoya çıkartmadım. Ancak özellikle 1800 devir civarından itibaren her viteste 2200 kg'lik aracın kesintisiz hızlanması insana güven ve ayri bir sürüş zevki veriyor. Ayrıca yazılım sonrası yapılan egzost-emisyon testi değerleri de iyi çıktı. Oğuzhan beye ve Ümit beye teşekkürler. Ellerine sağlık. Tavsiye ediyor muyum. TABİİ Kİ. Mercedes Vito 113 CDI - 136Hp @200 Hp
18.06.2017 ( Read More )
Volkswagen
Ali Arif B. Uygulamadan son derece memnun kaldım. Aracımda bayılmalar yok oldu. Çekiş gücü çok iyi. Tork inanılmaz. Çok fena geri atıyor. Benim caddy oldu aslan. Ama biraz daha hizlandirsak daha iyi olur :) Serkan kardeşime teşekkür ederim. Volkswagen Caddy 1.6 TDi - 102Hp @140 Hp
09.03.2022 ( Read More )
Skoda
Aracımın hızlanması fazlasıyla iyileşti. Yüksek hızlarda ölen dizel motor artık oldukça hevesli bir şekilde hızlanmaya devam ediyor. Yaptırdığım günden beri olması gereken buymuş hissine sahibim. Yakıt tüketimim de %5 civarı bir düşüş olduğunu da belirtmeliyim. Ankara remaps çalışanlarına ve Ümit Bey'e ilgi alakaları için teşekkür ederim. Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
08.05.2018 ( Read More )