Comments of Customers (Read All Comments)

Volkswagen
Merhaba, fazlasıyla memnunum herhangi bir sorun da yaşamadım. 150 bin de yaptrdim yazılım uygulamasını şuan 320 bin .TeşekkürleR Saygılar, Volkswagen Jetta 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp
21.06.2017 ( Read More )
BMW
Ömer Ö. Hem yakit hem performans yonunden de cok memnunum. Ilginiz ve alakaniz icin cok tesekkur ederim. BMW 1-Serisi 118i - 136Hp @165 Hp
29.11.2018 ( Read More )
Fiat
Ömer E. Sarsıntılı çalışan araba yağ gibi oldu, on numara iş Fiat Albea 1.3 MJT - 90Hp @95 Hp
27.08.2018 ( Read More )
BMW
Ömer D. Normalde kalkışta ve ara hızlanmalarda çok hantal kalan aracım mermi gibi oldu. Çok fazla gaz verip arabayı hızlandırmaya çalışırken harcadığınız yakıtı gerçekten ivmelenerek harcıyorsunuz. Uzun yol seyrinde ise tüketim azalıyor. Teşekkürler Remaps Bursa BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @240 Hp
30.11.2018 ( Read More )
Volkswagen
Remaps da emegi gecen arkadaslara tesekkurederım cevremde yazılım yapturmak isteyen arkadaslarıma önerdiğim tek yer Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp
20.06.2017 ( Read More )
Landrover
Ömer A. Süper yakıt süper düştü performans süper teşekkürler Landrover Evoque 2.0 TD4 - 150Hp @180 Hp
02.11.2018 ( Read More )
BMW
Ümit bey e ozellikle tesekkur ederim guzel olan aracim ümit bey sayesinde mükemmel oldu her sey icin cok tesekkur ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.12.2018 ( Read More )
Volkswagen
Ümit Doğan bu işin Pir’i. Hiç düşünmeyin, hemen Remaps’a… Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
29.10.2024 ( Read More )
Volkswagen
Mustafa Burak Ç. 2012 model VW Tiguan 1.4 TSI 122hp aracima uygulanan yazilim sonrasinda, yasadigim bolge itibariyle yakit tasarrufu ettigimi soyleyemem ama arac cok guzel bir cekise ve atiklige sahip oldu. Umarim uzun vadede motora veya turboya herhangi bir negatif etkisi olmaz. Genel itibariyle memnunum. Volkswagen Tiguan 1.4 TSI - 122Hp @145 Hp
27.08.2018 ( Read More )
Volkswagen
2014 yılından beri aldığım tüm araçları ,yazılım olarak tercih ettiğim ümit doğan ve ailesine sonsuz teşekkürler ediyorum Volkswagen Touareg 3.0 TDi - 245Hp @295 Hp
29.10.2024 ( Read More )
BMW
G20 Aracıma yazılım yaptırdım 280 Hp güç aldım 20.000 km’dir kullanıyorum oldukça memnunum.Hiçbir sorun yaşamadım.Ümit abi harika bir insan her zaman her koşulda yardımcı oluyor BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
09.12.2023 ( Read More )
Skoda
Erencan A. Araç yazılımdan sonra canavar gibi oldu ivmelenme çekiş felan mükemmel kesinlikle tavsiye ederim Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
19.10.2017 ( Read More )
BMW
Çok profesyonelce işini yapan insanlar.Bikere herşeyden önce güven veren bir firma.Araç deneyimine gelince şimdiye kadar tabiri caizse kağnıya biniyormuşum.Şimdi aracımın gerçek gücü ortaya çıktı.Herşey için teşekkür ederim.Yazılımda tek ve doğru adres... BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.05.2019 ( Read More )
Volkswagen
Aracımın performansı ciddi anlamda arttı. Ara hızlanma ve gaz pedalındaki yumuşaklık gitti bunların yanında yalıt tüketimi farkedilir düzeyde azaldı. Teşekkürler. Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
08.06.2018 ( Read More )
Opel
2.0 dizel keyfi istersen remaps Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
04.11.2021 ( Read More )
BMW
Yaşar D. Antalya Remaps Tarafından Aracıma Stage 1 uygulaması yapıldı ve arac yapılır yapılmaz Antalya / İstanbul 730 km yol yaptım test için ortalama olarak yakıt 10 lt /100 km ler ortala hız olarak da 110km/h gidiş yol bilgisayarinin bahşettiği . Özellikle gerekli olduğunda (ani hızlanma gerenksinimleri sollamalar ) tepkimeler hissedilir gelişti hızlanmada aynı şekilde Normal mod da atiklik cok farketdi haliyle eklenen hp ve tork kendini ilk test sürüşünde de zaten hissedilir biçimde değişiklik oldu. Sport mod atikliği de aynı orantıda yükseldi tabiki şunuda belirtimekte fayda var eşime kati suretle Eco mod dan haric kullanma dedim arkadan itiş nedeniyle. Öncelikle Az yaktımı Normal diye bilirim araca hem Hp hemde Tork ekleniyor ve gaz pedalı durduğu gibi sabit durmuyor zaten eğer benzinli araç alınıyorsa ve gerekli performans isteniliyor ise yaktığı yakıt çok etken değil ama yapılan işlem normal kullanımda yükselttimi hayır düşürdümü derseniz tatmin edici olmaya bilir sizi belki ben 2 litre fazla yaksa 1 litre eksik yaksa sorun etmediğimden dolayı eğer performans isteniliyorsa elbetdeki artı değerler olacak ve bu artılara bağlı eksi değerlerde. Tolga Bey'in ve Namına yaraşır Müslüm Bey in ilgileri alakaları ve yapılan işlem ile ilgili tam ve detaylı bilgi vermeleri ve en önemlisi BMW N20B16 Motor ile ilgili Müslüm Bey'in Beni gerçekten aydınlatması özellikle BMW Almanya ile iletişime geçerek söylediklerini sormuş ve doğrulatmış bulunuyorum. Profesyönel ekipman düzenli çalışma ortamları ve müdahele edilen ekipman ile ilgili bilgi ve deneyimleri konusunda da kendilerine Teşekkür ediyorum. Not : Aracımın ECU suna direk müdahale ODB kablosu ile yapılamadığından Söküm işlemi yapıldı biraz tedirgin olmadım değil ancak ECU yükleme ortamı temizligi ve düzenine hayran kaldım gerek ECU Kapak açma anında ki profesyönellik benim tedirginliğimi çok fazlası ile geçirdi. Müslüm Beye ayrıca Teşekkür :) BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
10.09.2017 ( Read More )
Mercedes
cok memnun kaldım.. aracın ivmelenmesi mükemmel ötesi top speed limitor kaldırıldı mükemmel iş cıkardın remaps başka araç alırsam yine geliceğim tek yer remaps Mercedes A A180 - 122Hp @175 Hp
27.08.2018 ( Read More )
Volkswagen
Artık alışkanlık yarattı güce sahip olma.. 4 araç götürdüm yazılım artırmak için. Tabi farklı zamanlarda. Merdiven altı işyerleri ve elinde tablet olan sanayi çırakları ile karıştırmayın bayağı profesyonel bir ekip ve mekan.. ellerinize sağlık güç bende alışkanlık yaptı harbiden... artık araç alırken ümit beyi arayıp yazılıma uygunmu değilmi kaç beygir yükselir diye sormadan araç almıyorum.... Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
22.07.2019 ( Read More )
Skoda
Öncelikle ümit abiye çok teşekkür ederim Yakıt ve arabanın çekişi için chip tuning çok güzel birşey Bütün herkese remaps ümit abiyi tasfiye ederim Kesinlikle memnun kalacaklardır Skoda Octavia 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
22.06.2017 ( Read More )
BMW
Harikasınız aracım değişiyti Porsche gibi oldu çok eğlenceli teşekkür ederim BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
29.10.2024 ( Read More )
Opel
Astra j 1.3 kullanıcısı olarak şiddetle tavsiye ediyorum remaps ailesine teşekkürler Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
29.11.2018 ( Read More )
Peugeot
Aracımda partikül filtresi arızası vardı. O kadar ki 200 metre gitmeden ikaz lambasını yakıyor ve aracım 80 km.den daha fazla hıza çıkmıyordu. Ankara'da birkaç ustaya götürdüm. Eksozu boşaltmak dahil herşeyi yaptılar. Fakat çare olmadı. Yazılımsal olarakta goturmedigimnusta kalmadı. Çoğu usta! Yapamadığı halde benden işçilik aldi. Remaps yarım saatte çözüm oldu. Uzun zamandır da en ufak bir problem yaşamadım. Gerçek ustalara teşekkür ederim... Peugeot 3008 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp
05.12.2022 ( Read More )
Audi
Aracı 1000 kilometredir kullanıyorum herhangi bir sorunla rastlanmadı ve aracın performansı ve yakıtı güzel Audi A6 3.0 V6 TDi - 245Hp @295 Hp
09.02.2019 ( Read More )
Volkswagen
Yapılan işlemden çok memnun kaldım..Bu derece fark edeceğini sanmazdım..Teşekkür ler… Volkswagen Jetta 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp
06.08.2021 ( Read More )
BMW
Gerçekten mükemmel, elinize sağlık, BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp
10.07.2015 ( Read More )
BMW
Süper. Sakin kullanımda 1800 devirde 100-110 km hıza yükselirken sadece lastik sesini duyuyorsunuz. Güç mü istiyorsunuz, gaz pedalı emrinizde. İsteyene ekonomi isteyene ilave performans. Elinize sağlık. BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
05.06.2018 ( Read More )
Volkswagen
Esen Kurtuluş Ü. Aracımın çekiş gücünden ve yakıt performansından hiç memnun değildim.Çok ama çok araştırdım.Sonunda işlerini profosyonelce yapan remapsla tanıştım.Performans yükseltildi.Aracım 90 beygirden 136 beygire yükseldi .Memnuniyetsizliğimde de ortadan kalktı şükür. Ereğli remaps yetkili servisi Yüksel beye çok ama çok tşkler.Yüksel beye gözünüz kapalı aracınızı teslim edebilirsiniz.Bu zamana kadar çok geç kalmışım bu işlemleri yaptırmamakta. Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp
03.03.2018 ( Read More )
Mitsubishi
Tuncay T. Çok memnun kaldım aracım cok güzel oldu zonguldak remaps bayisine ve yüksel beye tesekür ederim. Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
01.06.2018 ( Read More )
Volkswagen
Ahmet Y. 105 beygirlik. 2917 model vw caddy marka aracın.şu an 183 beygir oldu roket gibi kullanıyorum.rwmaps a çok teşekkür ederim artık.yollarin kralı benim iyiki.varsin remaps Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
05.02.2020 ( Read More )
Renault
Yazılım sonrası gerçekten çok fark etti arabam daha keyifli hale geldi ve çok güzel ilgilendiler teşekkür ediyorum Renault Megane 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
07.03.2022 ( Read More )