Merhaba ; 8 yıldır aktif araç kullanıcısıyım. Bir çok güçlü marka ve model kullandım. İlk kez yaptırdığım yazılım uygulaması için götürdüğüm aracım audi a3 1.6 tdi 110 hp oldu. Öncelikle işlemi yapan ekip güleryüzlü bilgili ve deneyimli. Aracım yazılım sonrası 150hp ve 300nm civarı bir güce sahip oldu , şuan için 2 hafta oldu çok memmunum 2bin dizel havası var gidişte herkese tavsiye ederim..Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDi - 110Hp @145 Hp07.05.2018( Read More )
Orhan S.zonguldak kdz ereğli remapsa yuksel usta nin titizlikle çalıştığı icin tsk ederim aracimin cekisi on numara oldu herkese tavsiye ederim her yazilimciya guvenmeyin dogru adres icin remapsMitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp19.04.2018( Read More )
Yazılım öncesi ve sonrası 2011 Vito 113 CDI aracımı dinamoya çıkartmadım. Ancak özellikle 1800 devir civarından itibaren her viteste 2200 kg'lik aracın kesintisiz hızlanması insana güven ve ayri bir sürüş zevki veriyor. Ayrıca yazılım sonrası yapılan egzost-emisyon testi değerleri de iyi çıktı. Oğuzhan beye ve Ümit beye teşekkürler. Ellerine sağlık. Tavsiye ediyor muyum. TABİİ Kİ. Mercedes Vito 113 CDI - 136Hp @200 Hp18.06.2017( Read More )
Arabam adeta başka bir araba gibi oldu. Gaz tepkisi arttı, hem düşük viteslerde hem de yüksek süratlerde çok canlandı. Şu anda çok memnunum...BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp20.08.2019( Read More )
Mehmet Muhsin Y.İkinci defa remaps yükledim,bu ikinci yüklemem (aynı arac değil) farklı araclarıma yükledim.şunu öğrendim kalite asla resadüf değildir,bir cok yazılımı inceleyerek remaps yazılıma katar verdim ve en doğru kararı verdiğim icin cok mutluyum.parayı sokaktan toplamıyorum o yüzden harcadığım şey buna değmeli.remaps bunu fazlası ile hak ediyor.teşekkürler …Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp04.11.2021( Read More )
vw passat aracıma yazılım attırdım verim çok iyi oldu yakıttada düşme oldu memnun kaldım zaten bu işi sadece remaps ümit doğan teşekkürler hayırlı işler dilerimVolkswagen Passat 1.9 TDi - 130Hp @165 Hp22.03.2016( Read More )
Aracın çekişi ve yakıt tüketimi çok daha iyi oldu. Ümit usta bu işin profesörü. Çok teşekkür ediyorum. Daha iyi performans daha düşük yakıt tüketimi isteyen herkese tavsiye ederim.Fiat Doblo 1.3 JTD - 69Hp @85 Hp02.12.2016( Read More )
Ismail B.Aracıma zarar gelmesin fakat performansı artsın diyenler için tek doğru adres ben a180 yazdırdım a6 yazdırdım 301 yazdırdım focus yazdırdım passat yazdırdım en ufak sıkıntı yaşamadım diyeceğim sadece aklınızda tereddüt olmadan gidebilirsiniz Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp23.11.2023( Read More )
İşine çok hakim bir ekip mevcut. Titiz ve arabanızı en az sizin kadar düşünüyorlar. Arabaya zarar verebilecek tüm değişkenleri kontrol ediyorlar. Arabayı çok sıkı bir testte tabi tutuyorlar. Çok güvenli bir sistem kurmuşlar. Yazılım ise net 1/3 oranında güç ekledi. Arabamın hakikaten çok keyifli bir süratlenmesi oldu. Teşekkür ederim. BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp14.02.2020( Read More )
Ibrahim A.Mükemmel arkadaş araba yeniden bambaşka bir güce sahip oldu.Araştırmaya gerek yok hemen yaptırmanızı ve bu heyecanı, zevki yaşamanızı tavsiye ederim.Gaza yükleneyim boğulur toparlayamaz böyle bir şey yok araba aniden şahlanıyor.TEŞEKKÜRLER REMAPS!!!!.Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp07.03.2018( Read More )
Ümit Bey ve ekibinin ilgisi ve profesyonel yaklaşımları ile güvenle aracımı teslim ettim. Performans artışından, sorunsuz geçen süre ve servis ziyaretlerinden çok memnun kaldım. Güvenle tavsiye ediyorum.BMW 7-Serisi 730d - 211Hp @300 Hp05.12.2022( Read More )
Samimi, dürüst, mühendislik yaklaşımlarıyla aracınız için güvenilir firma. Ümit bey firmasını dünya standartlarının üzerine taşımış. Chip tuningde çok başarılılar. Üstelik Audi ve Porsche’de kullanılan, gerçek yol simülasyonu yapan Maha dinamometre’de doğru güç ölçümü yapıyorlar. Yaptırdığım araçlarda çok memnun kaldım. Teşekkür aderim. Audi A6 3.0 V6 TDi - 233Hp @275 Hp14.11.2020( Read More )
Ellerinize sağlık, araç performansı gayet başarılı oldu, hızlanması ve sürüş keyfi mükemmel, 10 yıldır yaptığım gibi, Bir sonraki aracımı da size getireceğimVolkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp29.05.2019( Read More )
İlk 200 km’de aracımın kendi aracım olmadığını falan düşündüm sonra alıştım gerçekten G20 serisine fısıldayan firma. Remaps’a teşekkür ediyorum ellerinize sağlık...BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp14.02.2020( Read More )
İlgi ve alaka üst düzeyde. Hizmet anlayışı gerçekten profesyonel. Aracımda çok önemli güç artışını hemen hissettim. Yakıtta da fayda etmeye başladı. Volvo S60 1.6 D2 - 115Hp @140 Hp26.03.2018( Read More )