Comments of Customers (Read All Comments)

BMW
Çok başarılı. Teşekkürler REMAPS. BMW X6 X Drive 40d - 306Hp @340 Hp
09.10.2017 ( Read More )
Fiat
Hakan A. Arabam çok harika oldu büyük motor hacmi olan araçlar gibi oldu memnunum Fiat Egea 1.6 MJT - 120Hp @155 Hp
18.12.2020 ( Read More )
BMW
İşçilikleri,yapılan işlem ve karşısında alınan performans mükemmel ve kusursuz herkese önerebileceğim bir marka. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
17.08.2020 ( Read More )
Fiat
Mehmet Can S. Tavsiye ederim gerçekten fark hissediliyor. Trabzon remaps. Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
16.04.2019 ( Read More )
Landrover
Köksal K. Range Rover 3000TDV6 Vouge marka aracımın resmen havası değişti. Ellerine sağlık Landrover Range Rover 3.0 TDV6 - 258Hp @300 Hp
06.12.2022 ( Read More )
BMW
Ümit Doğan bu konuda KESİNLİKLE BÜYÜK ÜSTAD. Araçtan aldığım güce inanamıyorum. Hem çok güçlü hemde hiç sorun yaşamadım. Mühteşem sonuç. Büyük motor araca gerek Yok. Bmw için kesinlikle tavsiye ederim BMW Z4 20i - 184Hp @280 Hp
21.03.2017 ( Read More )
Skoda
Fatih T. Yaptırmış olduğum yazılım aracımda hissedilir bir performans artışına sebep oldu, şu an yakıt azalma değil artış gösterdi, performans iyi olunca hız yapıyorsunuz )))))) doğal olarak , düşünen arkadaşlara tavsiye ederim Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
17.04.2018 ( Read More )
Mercedes
Elinize sağlık arabam eşşekti şimdi AT oldu At koşturuyorum Mercedes S S 350 CDI BlueTec - 258Hp @295 Hp
18.12.2020 ( Read More )
BMW
Aracın performansı arttı. Gayet memnunum, teşekkür ederim. BMW 4-Serisi 418i - 136Hp @170 Hp
10.04.2020 ( Read More )
BMW
Zaten çok az yakan 116d lci, yazılımdan sonra şehir içi 4,5-5lt yakmaya başladı.. Güç ve tork çok tatminkar oldu Stock haline göre.. BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
29.12.2015 ( Read More )
Mazda
Gerçekten 140.000₺ para verip bu piyasada 0 araba alıyosun ve basınca gitmiyor. Arabaya bakışım değişti. Ciğerlendi canavar. Yakıt mükemmel azaldı 160-170 km hızda anlık 5-6 L yakıyor. Pişmanlık 0 memnuniyet 100/100. Kök gazla yapamadığımı %30 artışa rağmen çeyrek gazla yapabiliyorum. Mazda Mazda 3 1.5 Skyactiv-D - 105Hp @130 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Audi
Performansın yanında yoğun trafikteki sürüş konforu da iyileşiyor. Kesinlikle tavsiye ederim. İlgi, sohbet ve yardımlarınız için ayrıca teşekkürler :) Audi Q7 3.0 TDi - 233Hp @285 Hp
17.12.2017 ( Read More )
Volkswagen
Cenk C. Kayseri bayisi Özdemir abimiz ilgisi ve alakasından dolayı çok teşekkür ederim uygulamadan da fazlasıyla memnunum Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
23.02.2022 ( Read More )
Peugeot
Yusuf Ibrahim A. 2 sene bu işi araştırdım, aracım için tr de bir ilk olacaktı. Birçok firma ile görüşme yaptım. Fakat güvenemedim. Remaps yaptığın işin arkasında oluşu, müşteri ile olan ilişkileri konusunda çok ilerde olmasının yanında; Çok başarılı işlemlere imza atıyor. Yazılım sonrası aracımda ciddi bir fark var. Ve bu beni mutlu ediyor. 508 GT Peugeot 508 2.2 HDi - 204Hp @235 Hp
27.08.2018 ( Read More )
Kia
Fatıh T. Aracimda guc artisini yuksek viteslerde hissettim. Ayrica verdikleri guven de cok iyiydi herseyi garanti ediyorlar. Tesekkurler. Kia Cee'd 1.6 CRDi - 128Hp @155 Hp
29.11.2018 ( Read More )
Volkswagen
ben yaZılımdan sonra bu kardar hisli bu kadar hevesli olacğını bilmiyordum gerçekten arabam özellikle 3.vites baya baya iyi tabikide remaps farkı TEŞEKKÜRLER Volkswagen Polo 1.4 TDi - 90Hp @115 Hp
21.06.2017 ( Read More )
Volkswagen
Ellerinize sağlık, araç performansı gayet başarılı oldu, hızlanması ve sürüş keyfi mükemmel, 10 yıldır yaptığım gibi, Bir sonraki aracımı da size getireceğim Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
29.05.2019 ( Read More )
Audi
Remaps sayesinde top speed olarak en hızlı 45tfsi sahibi olduk kesintisiz destek sonsuz hizmet için çok teşekkür ediyorum remaps ailesine Audi Q7 3.0 TFSI - 333Hp @400 Hp
29.10.2024 ( Read More )
Mitsubishi
Orhan S. Aracım sorunsuz oldu Zonguldak remaps ve yüksel kardesime teşekür ederim. Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
14.02.2019 ( Read More )
Volkswagen
Fırat C. Selam Caddy 2016 2.0 Tdi. Aracin performansi harika, yakıt tüketimi icin henuz bir , done toplayamadım ama tahminin bir düşüs olucak gibi. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
20.02.2019 ( Read More )
BMW
Bomboş 530i almaktansa dolu 520i alıp aynı performansı hatta daha fazlasını elde edip hem daha fazla vergi ödemekten kurtulun hem de daha donanımlı bir aracınız olsun yazılım sonrası ivmelenme muazzam remapsa teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.08.2018 ( Read More )
BMW
Arda U. Aracin performansinda hissedilir bir artis var. Guzel ilgilenildi. Tesekkurler. BMW 4 GC-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp
20.08.2019 ( Read More )
Volkswagen
3 Bmw , 2 Wolkswagen Beetle , 1 jetta , 1 nissan qashqai Toplamda 7 adet aracımıza değişik zamanlarda uygulattık. Hiç birinde sorun yaşamadık. Mükemmel performans. Bu işin piri Ümit bey . Teşekkürler REMAPS Volkswagen New Beetle 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
22.10.2016 ( Read More )
Peugeot
Peugeot 508 1.6 bluehdi otomatik aracıma uygulandı. Aracımı aldığım gün yaptırdım, Bu yüzden önceki ile farkı bilemiyorum. Ama 2.0lt araç kullanıyormuşum kadar güzel bir çekiş ve emsallerinin altında bir ortalama yakıt tüketimin var (şehir içi 5.5 lt ) . Kesinlikle tavsiye ederim Peugeot 508 1.6 e-HDI - 115Hp @140 Hp
11.04.2018 ( Read More )
Mercedes
Ali S. Aracim oldukca iyi cekisi duzeldi super tesekurler Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
30.07.2018 ( Read More )
Volkswagen
Ender S. Merhaba. Aracimi 5 senedir kullaniyorum. Bilindigi uzere 3 silindir ve 1.2 motor alt devirde cansiz. Yazilim sonrasi alt devordeki cansizlik duzeldi ve yuksek devirdeki performani yasamaniz lazim. Artik aracimin hicbir eksigi kalmadi binmeye devam. Sadece yaptir ve keyfini sur Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
17.06.2017 ( Read More )
BMW
F90 M5 aracıma yazılım uygulaması yapıldı mükemmel performans ve yakıt tüketimi iğleştirildi ümit bey ve profesyonel ekibine çok teşekkür ederim. BMW M5 F90 M5 - 600Hp @680 Hp
25.12.2024 ( Read More )
Jeep
Aracım 2003, 2.7 crd Grand Cherokee. 288.000 de. Yazılımdan sonra performans ve yakıtta hissedilir iyileşme var. Gaz pedalına dokununca hemen hareketlendiği için araca yüklenmeden yeterli hızlanma var. Tasarruf burada başlıyor... Gaza basınca ise oldukça güçlü tork hissediliyor, vites geçişleri hissedilmeden yüksek hıza ulaşılıyor. Motor devri limitli sınırlarda kaldığından hararet vb problem yaşamadım. Öneririrm... Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD - 163Hp @200 Hp
24.02.2016 ( Read More )
Volkswagen
Aracım 2012 Polo gti 1.4 tsi motor var yazılımdan sonra arabanı içindeki canavar çıktı sanki Volkswagen Polo GTi 1.4 TSI (CAVE) - 180Hp @200 Hp
27.08.2018 ( Read More )
Ford
Araçtan çok memnunum iyiki sizi tercih atmışım herşey için çok tşk Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
16.10.2018 ( Read More )