Mustafa E.Yüksel ustama ilgi ve alakasindan dolayı çok teşekkür ederim. Aracında inanılmaz derece çekiş farkını hissettim.ayrica yakıt tüketimi 5.3 lt kadar düştü. Teşekkür ederim.Nissan Juke 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp01.12.2017( Read More )
İki aracım var ikisininne beygir gücünü yükselttim bu firmada. Araçlarımın performansından kaldığım memnuniyet tarif edilemez sanki bir boğanın üstündeyim. Buda Bi kenara personel çok sempatik ve samimi bence işlerinde on numaralarBMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp02.12.2016( Read More )
İlk aşamada açıkçası çekimserdim ve kafamda soru işaretleri vardı. Remaps gerekli açıklamaları yaparak beni rahatlattı. Uygulama sonrasımı :) , sonuç mükemmel. Önceden araçda gaza yüklendiğim zaman yığılmalar oluyordu ve araba geç hızlanıyordu. Şimdi ise mükemmel ötesi gücü gerçekten hissediyorsunuz. (Özellikle yokuşlarda) Remaps ‘in tamamen yerli yazılım firması olması ayrıca gurur verici. Bundan sonra stok arabaya binmek yok remaps ile hızlanmaya devam :). Teşekkürler remaps ailesi. Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp20.06.2018( Read More )
İlk kez böyle bir uygulama yaptırdım. Burada ümit beyin göstermiş olduğu ilgi ve alaka ile vermiis olduğu bilgi etkili olduğu. İyi ki de yaptirmisim. Arbamin gücü hissedilen derecede arttı. Memnun kaldim. Tavsiye ederim. Kesinlikle doğru adres. Teşekkürler ümit bey ve remapsRenault Megane 1.5 DCi - 105Hp @130 Hp21.05.2017( Read More )
Güleryüz, ilgi alaka ve profesyonellik ne ararsanız burada. Gözünüz kapalı aracınızı teslim edebileceğiniz yegane garaj.Çok teşekkürler Ümit DOĞAN ve ekibi. BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp15.09.2017( Read More )
G30 520i aracım için performans yazılımı yapıldı. Sonuçtan çok memnun kaldım. Ümit Bey aracımın bujilerini yenilemeden yazılım yapmayacağını belirtti, yeni buji aldık. Memnuniyet için tüm teknik detayları hassasiyetle kontrol eden, işlem sonrası test sürüşü ve ölçümler yapan konusunda uzman bir firma. Herkese tavsiye ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp22.11.2023( Read More )
Yaptıkları iş konusunda deneyimli müşteri odaklı düzgün insanlar sahibide çalışanlarda. Yaptıkları uygulamadan çok memnun kaldım. Bundan sonrada ilk tercihim olacaktır. Volvo S80 2.4 D5 - 185Hp @220 Hp07.01.2020( Read More )
Güç artışı bariz şekilde hissediliyor, yakıt kısmıyla zaten ilgilenmiyordum. Ara hızlanmalar mükemmel. Aracım farklı bir kimliğe büründü diyebilirim. Ümit beyle şahsen tanışma fırsatım olmadı ama ekibi harika. Buradan ibrahim kardeşimede selamlarımı sunarım, 10 numara işçilik çıkarttı.BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp24.01.2018( Read More )
seat ateca 1,6 tdi aracımı 0 km.iken yazılımı yaptırdım,Ümit bey ve ekibi son derece tecrübeli bir ekip,kendilerine çok teşekkür ediyorum,bu işi en iyi yapan firma Remaps,başka bir yere asla gitmeyinSeat Ateca 1.6 TDI - 115Hp @145 Hp06.01.2020( Read More )