BMW Chip Tuning
Power ( hp )
Torque ( nm )
Original
245 hp
350 nm
After Chip Tuning
245 hp
+ %18
350 nm
+ %29
Difference
0
0
Fuel Saving
Fuel saving values may change due to usage and air conditions..
Detailed Description
BMW 3-Serisi model benzinli aracınızın ürettiği 245hp / 350nm motor gücünü, Türkiye normlarında hazırladığımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 290hp / 450nm ’lik performansa ulaşmasını sağlamaktayız. Kazanılan +45hp / + 100nm güç artışı sonrasında aracınızın egzoz emisyon değerleri kesinlikle değişmemekte ve duman atmamaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı açısından motor mekaniğine extra yük bindirmeden ve yakıt verimliliğini göz önünde bulundurarak yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimizle ön plana çıkıyoruz.

BMW 3-Serisi Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Power Gain - Performance Graphic
The customers who applied our Chip Tuning application for BMW brand vehicles All Comments
BMW Chip Tuning
Uzun yolda yakit 4 litreye kadar dusuyor hem yakit hem performans olarak cok memnunum tesekkurler BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
22.06.2015
BMW Chip Tuning
Kusursuz BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
01.12.2015
BMW Chip Tuning
F30 3.16i 136 beygirken şu anda 4.28i ile neredeyse kıyaslanabilecek performansa sahip ayrıca yakıtta 1 lt. azalma var. bugüne kadar da herhangi bir sorunla karşılaşmadım. ( MAŞALLAH) :) BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
13.12.2015
Our Quality Policy
  • Special sofware for every vehicleSpecial sofware for every vehicle
  • Detailed Log After Chip TuningDetailed Log After Chip Tuning
  • 3 Years / 100.000 Km Guarantee3 Years / 100.000 Km Guarantee
  • 15 Days Refund Guarantee15 Days Refund Guarantee
  • Personalized ApplicationsPersonalized Applications
  • 19 Years of Experience 19 Years of Experience
Software applied BMW
brand vehicles All References
REMAPS Dealers Choose City
Branch Map
VIDEOS All Videos

Comments of Customers (Read All Comments)

Landrover
Araca İstanbul maslakta işlem yapıldı. İlgi ve alaka çok güzel ve Aracda bu kadar performans beklemıyordum.. çok başarılı.. Landrover Range Rover 4.4 SDV8 - 339Hp @390 Hp
17.06.2017 ( Read More )
Skoda
Serkan Ü. Aracımın performansı, çekişi, maksimum hızı artarken bariz şekilde artarken; yakıt tüketimi azaldı. Aracımı kullanırken artık daha çok keyif alıyorum. Bu arada aracim 2015 model skoda superb 1.6 tdi. Düşünenlere tavsiye ederim korkulacak hiç birşey yok. Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
19.04.2017 ( Read More )
Ford
Er Sel Y. Aracımın performansı çok güzel oldu Zonguldak remaps ın ellerine sağlık teşekür ediyorum Ford Galaxy 2.0 TDCi - 140Hp @175 Hp
28.07.2018 ( Read More )
Volkswagen
Tavsiye uzerine performans yazılımı icin yaklasik 3 hafta once maslak ofisine telefon açtım, aracin performansini artirmaya karar verdim, aracin ilk kalkis ve gecislerdeki performansi farkedilir duzeyde gelisme kaydedildi. Tesekkurler. Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
11.02.2017 ( Read More )
Peugeot
Fatih C. 130 hp olan yeni Peugeot 508 aracım yapılan yazılımdan sonra 160 hp ye yükseldi performansına doyum olmuyor açıkçası böyle bir değişim beklemiyordum. Spor moda almıyorum bile aracımı .Yanıtta artış beklerken yüksek devirlerde aksine inanılmaz tasarruf sağlıyor .Her kesin de dediği gibi işi uzmanına bırakın .Teşekkürler Remaps Peugeot 508 1.5 BlueHDI - 120Hp @160 Hp
09.11.2020 ( Read More )
BMW
2021 model bmw 520i aracıma yazılım yaptırdım çok memnunum ilgi alaka süper kesinlikle tavsiye ederim BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
25.12.2024 ( Read More )
Opel
Tavsiyem Ne olduğunu bilmediğiniz yerlere bu tür işlemler yaptırmayın. Ümit abim tecrübelerini konuşturdu. Yakıt normal kullanımda düştü. Araç çok zevkli bi hal aldı. Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
12.09.2017 ( Read More )
BMW
Aracımda daha önceden yapılmış yazılım vardı fark çok büyük serhan abim sayesinde sizin yazılımla tanıştım mükemmel ötesi oldu sonsuz teşekkürler BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
19.10.2019 ( Read More )
Opel
Aklıma her geleni sormak için her aradığımda karşımda bıkmadan cevap veren bir Ümit bey var. Uygulama sonrası 5000 Km oldu henüz, işlerinden de, kendilerinden de çok memnunum. Yazılımda doğru adres Opel Insignia 2.0 CDTI - 163Hp @205 Hp
18.08.2020 ( Read More )
Landrover
2003 Land Rover Discovery 2 Td5 aracıma yazılım ile güç artırımı yapıldı ve gerçekten sonuç mükemmel. Arazide ve uzun yolda gayet memnun kaldım. Kesinlikle tavsiyemdir. Teşekkürler Ümit Doğan Landrover Discovery 2.5 TD5 - 138Hp @160 Hp
24.01.2019 ( Read More )
Audi
Gayet memnun kaldım herşey çok iyi Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Volkswagen
Burda beygir gücünü yükselttiğim 3. Aracım.. emeğinize elinize sağlık c200 aracımıda burda yazılım attırmıştım aracın servis bakımı geldiğinde kolumanda yazılım fabrika ayarlarına geri döndüğünde anladım nekadar güç yüklendiğini.. zaten servisten çıkar çıkmaz soluğu tekrar sizin orda aldım Volkswagen Jetta 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp
10.01.2018 ( Read More )
Toyota
Hasan U. Serviste çok büyük paralardan bahsedilen arızamı çok küçük miktarlara çözüldü teşekkürler remaps aracımın gidişi çekişi bir okadar daha farketti Toyota Auris 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp
12.03.2018 ( Read More )
Volkswagen
Sorunsuz, sağlıklı ve son derece keyifli sürüş deneyimi için çok teşekkür ederim. 2012 yılından beri bütün arabalarımın yazılım işlerini güvenerek yaptırıyorum. Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
15.11.2021 ( Read More )
Renault
Tarık A. Remaps'a kurumsal bir x firmanın yazılımı varken gittim.Ümit bey yeni bir yazılım hazırladı ve gerçekten aracın performası cok farketti.herkeze tavsiye ederim Ümit bey olsun bursada salih bey olsun cok ilgililer.kendilerine cok teşekkür ediyorum.bu arada uzun yol gittim 110- 130 aralığında kullanımda aracım 4.3 litre yaktı klima açık halde şehir içinde ise 5.4 geçmiyor.aracim megane 3 coupe 1.5 dci euro4 motor. Renault Megane 1.5 DCi - 105Hp @130 Hp
23.08.2019 ( Read More )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Read More )
Citroën
İlk defa aracıma yazılım yaptırdım. Yakıt tasarrufu amacıyla yaptırmıştım ancak performansının bu kadar değişeceğini tahmin etmemiştim. şehirdışı uzun yolda cruz ile 90km hızla 3.8lt/100km yakan aracım (3 yetişkin+klima), yazılımdan sonra 3.6lt/100km yaktı (5 yetişkin+1 çocuk+klima) yaktı. şehiriçinde de %7-8 fark olacağını düşünüyorum. henüz pedala alışamadım :) Teşekkürler Ümit Bey. Citroën C4 1.6 HDI - 112Hp @140 Hp
10.05.2016 ( Read More )
Chevrolet
Cem G. Gayet memnun kaldık Alper bey çok ilgili bütün arkadaşlarıma tavsiye edeceğim problemim çözüldü herşey için teşekkürler :) Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
27.03.2018 ( Read More )
Citroën
Ümit beyin ve çalışanların ilgisine teşekkür ediyorum Citroën C5 Aircross 1.5 BlueHDi - 130Hp @160 Hp
29.10.2024 ( Read More )
Volkswagen
2017 yılında 1.4 tsi golf aracıma remaps yapmıştım, yaklaşık 150 bin km sorunsuz bir şekilde kullanmış ve çok memnun kalmıştım. Şimdi 1.5 etsi golf aracıma yaptırdım.. Gayet güzel oldu... Volkswagen Golf 2.0 TSI R - 320Hp @380 Hp
03.03.2025 ( Read More )
Volkswagen
Aşkın Y. mükemmel bir uygulama Teşekkürler Volkswagen Polo 1.4 TDi - 90Hp @115 Hp
22.11.2017 ( Read More )
Volkswagen
M.akif T. Kısa ve öz 150 ps lik leon kadar kaçıyo nokta Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
18.07.2018 ( Read More )
Audi
2 tane aracıma yazılım yaptırdım biri 520 i idi o 170 hp aracım 245 hp oldu içinden canavar çıktı şimdi audi a6 2.0 tdi kullanicisiyim 177 hp den 210 hp oldu gerçekten iki aractanda memnunum ama bmw si olan herkes remamps a gitmeli hayırlı calismalar Audi A6 2.0 TDi - 177Hp @210 Hp
17.08.2020 ( Read More )
Citroën
Mehmet T. Memnunum teşekkür ederim Citroën Berlingo 1.6 Hdi - 92Hp @115 Hp
12.11.2018 ( Read More )
Ford
Aracımda hissedilir oranda performans artışı oldu. Bunun dışında verilen hizmet çok profesyoneldi çok teşekkür ediyorum. Ford Focus 1.5 TDCi - 120Hp @140 Hp
15.08.2017 ( Read More )
BMW
Aracın resmen kaderi değişiyor. İnanılmaz keyifli oluyor. Diğer firmalar gibi 3 liralık yazılım paketini kopyala yapıştır yapmıyorlar. Her aracın kondüsyonuna göre, stabil bir şekilde yazılım uyguluyorlar. Müşteri ilişkilerinde de çok iyiler. Tavsiye ederim. ( Not : Buradaki yorumları okurken "Kendileri mi yazıyorlar acaba ?" diye düşünüyordum. Şu an ise aracıma yazılım yaptırıp buraya yorum yazıyor olmam, yorumların hepsinin gerçekçiliğini ortaya koyuyor ) BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp
25.02.2019 ( Read More )
Mercedes
Yapılan işlemden sonra arabamın performansı çok iyi oldu arabam hantallıktan kurtuldu sürüş keyfi arttı REMAPS ekibine teşekkür ederim Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 160Hp @180 Hp
08.05.2018 ( Read More )
Chevrolet
Dursun H. merhaba ben 2011 model 2.0 dizel captiva aracıma yazılım uygulaması yaptırdım.yaklaşık 2 ay oldu.yazılım öncesi ve sonrası arasında 2 ay içinde gözlemlediğim farklar şunlar ; 1.aracım sessizlesti 2.aracımın vites geçişleri daha bi karalı hale geldi 3.aracımın ani hızlanma ve sürüş konforu bariz iyileşti 4.yakıt da ise gözlemlediğim kadarıyla 1.5 -2 litre düştü şöyle ki şehir dışı 7-8 bandında tüketimin varken 5.5 ile 6.6 kadar düştü şehir içi 13 -14 lt lerde iken çok agresif kullansam bile 11.5 lt daha geçemedim bunlar gözlemlerim de ki + yönler ama - yönleri ise egzoz dumanım arttı ilk kalkış ve vites geçişlerinde olmak üzere saniyelik de olsa aracımda duman atması ortaya çıktı bunu araştırdım dizel araçlarda normal denildi belkide yazılım öncesi vardı ben dikkat etmedim bilemiyorum. özellikle ERDEM bey ve erzurum remaps ekibine sonrasın da tüm remaps ekibine ilgi ,alaka ve nezaketlerinden dolayı teşekkür ederim . bir ücret ödedim karşılığında hizmet ve destek aldım helali hoş olsun verdiğim ücretin son kuruşuna kadar kazancınız bol işleriniz rast gelsin. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
31.07.2019 ( Read More )
Subaru
Melih A. Uygulama sonrası performans-tasarruf inanılır gibi değil. Sanki yeni bir araç satın aldım. İlgi alaka misafirperverlik zaten muhteşemdi. Subaru Forester 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
19.04.2017 ( Read More )
Audi
Artık daha hızıyız, profosyonel uygulama ve dosthane yaklaşımlar için teşekkürler Remaps.. Yeriniz fevkalede güzel olmuş ayrıca... Audi A5 3.0 TDi - 240Hp @310 Hp
24.05.2017 ( Read More )