Sohbet muhabbet ile gerçekleşen bir yazılım işlemimiz oldu. 6 aydan fazladır kullanıyorum çok memnunum. Sorun ile karşılaşmadım. Yakıt için sakin kullanımda düşüş oldu. Seri kullanımda hem keyifli hemde eski seri kullanımdan daha az yakıyor. 114 CDI Otomatik vito. Mercedes Vito 114 CDI (2100cc) (Euro6) - 136Hp @220 Hp15.03.2021( Read More )
Yakıt tüketimi net %12 azaldı, performans olarak da özellikle yokuş ve rampalarda cok ciddi fark etti, misavirper ve profesyonel bir firma. Mutlaka gidip ziyaret edin.Ford Kuga/Escape 1.5 TDCi - 120Hp @140 Hp20.08.2019( Read More )
İşinin ehli ve uygulamanın her adımında bilgi transferi son derece taktire değerdi. Uygulama sonrası beklentimin üzerinde bir performans artışı ile karşılaşmak daha da iyiydi. Emeğinize yüreğinize sağlık.Renault Megane 1.5 DCi - 105Hp @130 Hp10.07.2015( Read More )
Aracım audi q7 3000 cc işlemden sonra aracım hem yakıtta hem çekiş gücünde inanılmaz fark yarattı şu an hergün kullanıyorum ve cebimi üzmüyor performansı çok keyf veriyor aldığım her araca yaptırdım ve hep memnun kaldım bir de inanılmaz ilgili alakalı ve saygılı ekiple çalışıldığı için müşteri memnuniyeti en üst seviyede başarılarının devamını dilerimAudi Q7 3.0 TDi - 240Hp @295 Hp22.11.2023( Read More )
F90 M5 aracıma yazılım uygulaması yapıldı mükemmel performans ve yakıt tüketimi iğleştirildi ümit bey ve profesyonel ekibine çok teşekkür ederim.BMW M5 F90 M5 - 600Hp @680 Hp25.12.2024( Read More )
Aracı sıfır aldığımda yaptırdığıma pişman olduğum bir uyguluma. Sonradan tanıştım bu sistemle ama çok memnun kaldım tam aracım çok fazla serileşti ve yakıt neredeyse % 20 oranında düştü ama güvenilir garantili bir yerde bu işlemi yaptırmak çok önemli. Teşekkürler remaps .Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp21.06.2017( Read More )
Peugeot 3008 aracıma yazılım işlemi uygulandı çok memnunum bütün araçlarımı ÜMİT DOĞAN beye gönül rahatlığıyla teslim ediyorum işinde çok başarılı insanlar bütün ekip arkadaşlarına teşekkür ederim Peugeot 3008 1.6 BlueHDI - 120Hp @150 Hp22.11.2023( Read More )
Aracımın performansı ciddi şekilde arttı.özellikle 2000 deviri geçip turbonun açılmasından sonraki koltuğa yapıştırma hazzı müthiş. İlgi,alaka,sohbet,güler yüz.. Ahmet Bey ve Kerem Bey'in ilgi alakası için çok teşekkür ediyorum. Mutlaka her araca remaps el atmalı.Seat Ibiza 1.2 TSI - 90Hp @130 Hp27.08.2018( Read More )