Comments of Customers (Read All Comments)

Volkswagen
Üst devir bandı için hissedilir bir canlanma var ama 0-2000 devir bandındaki gaz tepkileri adına tatmin edici bir canlanma yok.Bu aralıktaki tepkilerin biraz daha iyi olmasını beklerdim. Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
14.12.2018 ( Read More )
Peugeot
Profesyonel ekibi ile çok iyi iş cikardilar arabamın hem yakıtı düştü hem performansı artdi. Aracımi sürmek keyf haline geldi. Aracım pejo partner.. Teşekkürler remaps Peugeot Partner 1.6 Blue HDI - 100Hp @130 Hp
27.09.2019 ( Read More )
Volkswagen
İki yıldır passata biniyorum sanıyordum yazılım attırana kadar.Arabamdan zevk almaya başladım,Teşekkür ediyorum Remaps kurucusuna ve çalışanlarına. Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
19.08.2020 ( Read More )
Honda
Kadir B. Performans artisi hemen hissediliyor,yakit tüketimi de azaldi . Bursa daki arkadaslar cok yardimci oldu. Salih Beye teşekkürler. Aynen böyle devam edin... Herkeze tavsiye ederim Honda FR-V 2.2 CTDi - 140Hp @185 Hp
28.07.2018 ( Read More )
Fiat
İşinin ustası Ümit Doğan'a ve güleryüzlü uzman ekibine çok teşekkürler... Fiat Linea 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
20.05.2018 ( Read More )
Jeep
3.0 grand cherokee var bende ve inanın bir 4 çekerin bu denli süratli olmasının tadını hiç bir arabada yaşamadım .Bundan sonra alacağım her araçta kesinlikle önce size uğrayacağım :)) Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD - 218Hp @265 Hp
11.12.2015 ( Read More )
Volkswagen
Merhaba , Öncelikle tüm remaps çalışanlarına ilgilerinden dolayı çok teşekkür ediyorum.Aracımın performansında ciddi bir yükseliş gözlemledim. Yakıt konusunda ise basmazsanız orjinal haline göre 1.5 lt daha az yakıyor. Teşekkürler Remaps. Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 130Hp @170 Hp
16.01.2018 ( Read More )
Mazda
Gerçekten 140.000₺ para verip bu piyasada 0 araba alıyosun ve basınca gitmiyor. Arabaya bakışım değişti. Ciğerlendi canavar. Yakıt mükemmel azaldı 160-170 km hızda anlık 5-6 L yakıyor. Pişmanlık 0 memnuniyet 100/100. Kök gazla yapamadığımı %30 artışa rağmen çeyrek gazla yapabiliyorum. Mazda Mazda 3 1.5 Skyactiv-D - 105Hp @130 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Landrover
Range Rover 3.0td6 performansta stock haliyle kıyas kabul etmez. Bu kadar fark edeceğini tahmin bile etmezdim. Landrover Range Rover 3.0 TD6 - 177Hp @204 Hp
23.05.2016 ( Read More )
Volkswagen
Yapılan işlemden de fiyatındanda memnunun aracıma işlem yapılalı 1 sene oldu sorunsuz şekilde kullanmaya devam ediyorum ilgi ve alakalarından dolayı remaps a teşekkür ederim Volkswagen Crafter 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Volkswagen
Ankara da yazılım yapılacak tek yer. (3. Kez memnun kaldım)Kesinlikle problem yaşamazsınız. Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
21.03.2017 ( Read More )
Skoda
gerçekten çok kaliteli hem işcilik hem kişilik aracını sevenleri başka adrese gitmemisini rica eder kendilerine teşekür ederim Skoda Octavia 1.4 TSI - 150Hp @170 Hp
17.02.2022 ( Read More )
Chrysler
Uzatmadan sahip oldugum her araci guvenle getirdigim tekyer tesekkurler Remaps tesekkurler Ümit Dogan Chrysler Voyager 2.8 CRDI - 163Hp @200 Hp
20.02.2018 ( Read More )
Audi
Selçuk A. Q5 2.0 TFSI aracıma uyguladık sonuç bariz bir performans artışı ve şehir içi kullanımda 1 depoda ortalama 100 km civarı fazla yol yapmaya başladı, çok memnunum, teşekkür eder çalışmalarınızda başarılar dilerim. Audi Q5 2.0 TFSi - 211Hp @260 Hp
07.04.2018 ( Read More )
Chevrolet
Captivaya atılan yazılımdan memnun kaldım.tşkler Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
14.05.2019 ( Read More )
Audi
Merhaba ; 8 yıldır aktif araç kullanıcısıyım. Bir çok güçlü marka ve model kullandım. İlk kez yaptırdığım yazılım uygulaması için götürdüğüm aracım audi a3 1.6 tdi 110 hp oldu. Öncelikle işlemi yapan ekip güleryüzlü bilgili ve deneyimli. Aracım yazılım sonrası 150hp ve 300nm civarı bir güce sahip oldu , şuan için 2 hafta oldu çok memmunum 2bin dizel havası var gidişte herkese tavsiye ederim.. Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDi - 110Hp @145 Hp
07.05.2018 ( Read More )
Ford
Aracım servis aracıydı aracımın çekişi ve yakıtı çok kötüydü Remaps uygulama yaptıktan sonra aracımın çekişi artı yakıtı düştü teşekkür ederim remaps ailesi Ford Transit 2.2 TDCi - 125Hp @180 Hp
09.01.2020 ( Read More )
Renault
Remaps maslağa ilgisi için teşekkür ederim. Yakıt tüketimi konusunda net bir tasarruf yok fakat böyle bi güç artışı beklemiyordum. İnanılmaz! Renault G.scenic 1,5 dci 110 HP den 130 HP ye çıktı. Hızlanma müthiş. Teşekkürler. Renault Scenic 1.5 DCi - 105Hp @130 Hp
24.01.2019 ( Read More )
Audi
300 hp 3.0 dizel tadi gercekten cok baska tesekkurler remaps ailesi. Audi Q7 3.0 TDi - 233Hp @285 Hp
23.07.2016 ( Read More )
Audi
Şükrü Y. Herhangi bir sorun olmadı herkese tavsiye ederim. Audi A3 / A3 Sedan 2.0 TDi cr - 140Hp @185 Hp
31.08.2021 ( Read More )
Seat
Aracımın performansı ciddi şekilde arttı.özellikle 2000 deviri geçip turbonun açılmasından sonraki koltuğa yapıştırma hazzı müthiş. İlgi,alaka,sohbet,güler yüz.. Ahmet Bey ve Kerem Bey'in ilgi alakası için çok teşekkür ediyorum. Mutlaka her araca remaps el atmalı. Seat Ibiza 1.2 TSI - 90Hp @130 Hp
27.08.2018 ( Read More )
BMW
Harikasınız aracım değişiyti Porsche gibi oldu çok eğlenceli teşekkür ederim BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
29.10.2024 ( Read More )
Volkswagen
Basta umit bey ekibinin ellerrine saglikkk yaptiklari isten cok menmunum Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
06.05.2018 ( Read More )
BMW
Gayet güzel oldu İlgi ve alakanıza teşekkür ederim.Başka araclarımda var inşallah onlarada yaptırmayı dişünüyorum BMW 5-Serisi 520d - 163Hp @220 Hp
19.02.2017 ( Read More )
BMW
Harika geçen F16 yı geçtik BMW 4 GC-Serisi 418i - 136Hp @165 Hp
07.04.2018 ( Read More )
Nissan
Çok memnun kaldık herkese tavsiye ederim Nissan Qashqai 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
06.11.2021 ( Read More )
Volkswagen
Aracım carevella nın içindeki ölmüş beygirleri canlandınız çok acayip teşekkür ederim çok süper oldu Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 140Hp @175 Hp
10.02.2018 ( Read More )
Renault
Çok teşekkür ediyorum 10 numara sistem aracım az yakıyor hemde çok hızlı oldu Renault Talisman 1.5 DCi - 110Hp @135 Hp
05.12.2022 ( Read More )
BMW
Araç performansını çok degiştirdi 150 ile gidecegim gazla 180 hızı görüyorum önceden bir ve ikinci viteste pati çekiyordu şimdi 3 e kadar çekiyorrr ;) BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @220 Hp
17.08.2020 ( Read More )
Opel
Aracıma güvenipte yazılım yaptıracağım tek yer şuana kadar dört aracıma yazılım uygulandı ve çok memnunum. Ümit bey e çok tşk ilgi ve alakaları için. Yapılan işin arkasında olması çok iyi Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
10.08.2016 ( Read More )