Power ( hp )
Torque ( nm )
Original
140 hp
320 nm
After Chip Tuning
140 hp
+ %32
320 nm
+ %28
Difference
0
0
Fuel Saving
Detailed Description
Volkswagen Caddy model dizel aracınızın ürettiği 140hp / 320nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 185hp / 410nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 45hp / + 90nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.

Volkswagen Caddy Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Power Gain - Performance Graphic
The customers who applied our Chip Tuning application for Volkswagen brand vehicles All Comments
Volkswagen Chip Tuning
Fatih Y. Benim caddy oldu ASLAN ... Volkswagen Caddy 1.6 TDi - 102Hp @150 Hp
19.04.2017
Volkswagen Chip Tuning
Hülya S. Yapılan işlemden çok memnum kaldım Trabzon Remaps bayisi Alper Akkoç ve ekibine çok teşekkür ederim. İyi ki Remaps’ı tercih etmişim Volkswagen Caddy 1.6 TDi - 102Hp @140 Hp
02.04.2018
Volkswagen Chip Tuning
Coşkun T. Süper bi olay pişmanlık duymayacağınız çaptan ne desem az deneyen memnun Volkswagen Caddy 1.6 TDi - 102Hp @140 Hp
03.01.2019
Our Quality Policy
  • Special sofware for every vehicleSpecial sofware for every vehicle
  • Detailed Log After Chip TuningDetailed Log After Chip Tuning
  • 3 Years / 100.000 Km Guarantee3 Years / 100.000 Km Guarantee
  • 15 Days Refund Guarantee15 Days Refund Guarantee
  • Personalized ApplicationsPersonalized Applications
  • 19 Years of Experience19 Years of Experience
REMAPS Dealers Choose City
Branch Map
VIDEOS All Videos

Comments of Customers (Read All Comments)

Volkswagen
Burhan S. Merhaba benim. SiZden 2. Kez yaZılım yaptırmamdır ilki golf arabmaydı şimdi passat aldım ve hemen yaptırsım çünkü inanın çok farkındalık yaratıyor hem perforöans hemse yakıtta ben trabzonda yaşıyorum herkese tavsiye ederim Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
26.08.2019 ( Read More )
Volkswagen
Yazılım yaptırtıkdan sonra aracımın performansından çok memnunnum herhangi bir sıkıntı yaşamadım.tavsiyede ederim herkeze ümit beye teşekkür ederim Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
08.01.2016 ( Read More )
BMW
Gayet Profesyonel ve hızlı şekilde sorunsuz güç artışı ve ekonomi sahibi oldum. Teşekkür ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
12.03.2018 ( Read More )
Ford
Gülkar G. Gayet Memnunuz Ford Tourneo Custom/Connect 2.2 TDCi - 100Hp @180 Hp
09.02.2019 ( Read More )
BMW
Bmw F33 Aracıma stage 1 yazılım uygulandı.Gözle görülür şekilde performans artışı ve yakıt tasarrufu elde ettim.Remaps ailesine ve Ümit beye teşekkür ediyorum. BMW 4-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp
14.08.2016 ( Read More )
Nissan
İbrahim Ç. Aracımın performansı çok güzel oldu. Yakıt daha az yakmaya başladı. Bu işin en iyisi REMAPS. Nissan Qashqai 2.0 dci - 150Hp @180 Hp
02.11.2018 ( Read More )
Toyota
Safa T. Özdemir beyin ilgisi çok güzeldi aracımın çekişi çok tatmin edici bir şekle büründü tavsiye ederim Toyota Corolla 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Dacia
aracım çok daha keyifli oldu .herkeze tavsiye ederim...teşekürler. Dacia Duster 1.5 dci - 105Hp @130 Hp
01.02.2018 ( Read More )
BMW
Ali A. Atmosferik motorum alt devirlerde daha iyi yakıt ekonomisi çok başarılı işinde uzman arkadaşlara teşekkür ederim BMW 3-Serisi 330i - 258Hp @278 Hp
05.09.2017 ( Read More )
Audi
Cemil S. Sayın Alper beye çok teşekkür ederim. Mükemmel ve cok profesyonel şekilde hizmet verdi. Başda olan kuşkuları mı boşa çıkardı. Bence Türkiye'de chip tuning yapılacak tek adres Audi Q7 3.0 TDI CR - 272Hp @320 Hp
17.11.2017 ( Read More )
BMW
Bomboş 530i almaktansa dolu 520i alıp aynı performansı hatta daha fazlasını elde edip hem daha fazla vergi ödemekten kurtulun hem de daha donanımlı bir aracınız olsun yazılım sonrası ivmelenme muazzam remapsa teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.08.2018 ( Read More )
Fiat
Oğuzhan A. 1.6 dizel kıvamına geldi:) Yakıt tüketimi sakin kullanımda fabrika verilerini yakalayabiliyorum. Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
16.10.2018 ( Read More )
Ford
Aracım şu anda performans olarak mükemmel sağ olsunlar aracı yeni aldım hızı sabitti serviste yazılım silinirse ne yaparız dedim sorun yok ücretsiz olarak yükleme yaparız dediler isterseniz bizde yardımcı oluruz dediler sağ olsunlar bu zamanda yaptığı işin arkasında duran kalmadı. Bütün arkadaşların eline sağlık bol kazançları olsun. Araç 2000 devire gelmeden vites istiyor dizel olduğu halde çoğu benzinli arabayı geçer. Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
28.07.2018 ( Read More )
Fiat
Aracın çekişi ve yakıt tüketimi çok daha iyi oldu. Ümit usta bu işin profesörü. Çok teşekkür ediyorum. Daha iyi performans daha düşük yakıt tüketimi isteyen herkese tavsiye ederim. Fiat Doblo 1.3 JTD - 69Hp @85 Hp
02.12.2016 ( Read More )
Ford
Süper bir uygulama bi araç canavarlasirmi 1de zor kalkış yapan araç rampada 2de kalkış yaparmi die sormayin vallahi kalkıyor umit beye teşekkürler iyiki bu konuda profesyonel birisi olup bana yardımcı olmuşsss Ford Transit Connect 1.5 TDCi - 75Hp @95 Hp
13.09.2017 ( Read More )
Jeep
Evet 2006 jeep grand cherokee 3.0 cdr turbo aracıma yazılım yapıldı kalkışta pek anlamadım farkı sürat yapınca hissediliyor belki aracın kasası ağır olduğundan biraz geç anlaşılıyor uzun yolda test edeceğim arkadaşlar çok ilgili ve ümit beyin küçük köpeği şeftali çok cana yakın hepinize teşekkür ederim Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD - 218Hp @265 Hp
13.05.2019 ( Read More )
Fiat
Elinize sağlık tek kelimeyle bu işi profesyonel yapan sizsiniz Fiat Doblo 1.3 Multijet - 90Hp @115 Hp
04.11.2021 ( Read More )
Honda
Kadir B. Performans artisi hemen hissediliyor,yakit tüketimi de azaldi . Bursa daki arkadaslar cok yardimci oldu. Salih Beye teşekkürler. Aynen böyle devam edin... Herkeze tavsiye ederim Honda FR-V 2.2 CTDi - 140Hp @185 Hp
28.07.2018 ( Read More )
BMW
Aynı araç olduğuna inanamadım. 0-100km 10 saniye olan araç su an arkadaşlarımın panamera dizellerini geçiyor. Kusursuz hizmet için teşekkür ederim. G30 170-280 BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.12.2018 ( Read More )
BMW
Araba uçuyor inanın 2.0passatla rahat kapışıyorum işinin ehli insanlar sizde arabanızı onlara emanet edin teşekkür ederim remaps BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
27.08.2018 ( Read More )
BMW
Arac harika oldu yakıt tasarufu ve güç aynı anda ümit beye teşekkürler BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
16.08.2017 ( Read More )
Peugeot
Ercan D. ben böyle bişey görmedim süper oldu daha öncede arabalarıma yazılım yapmıştım ama böyle olmamıştı elinize sağlık yakıtta düştü gidişi çok iyi daha ne olsun alper beyde çok ilgilendi bizle sağolsun ben çok memnunum herkezede tavsiye ederim teşekkürler Peugeot 3008 1.5 BlueHDI - 130Hp @160 Hp
10.03.2021 ( Read More )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Read More )
Mitsubishi
Fevkalede mükemmel bütün araç tutkunlarına tavsiye ederim ilginiz için teşekkür ederim Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 130Hp @160 Hp
07.05.2018 ( Read More )
Mercedes
Profesyonellik ve özveri ile çok çalışıp , kopyacılık yapmadan tamamen kendine özgü kalite ile işlem yapan , Ümit bey ve çalışma arkadaşlarına canı gönülden teşekkür ederim. Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 160Hp @180 Hp
09.11.2020 ( Read More )
BMW
İlgiden çok memnun kaldık ama yeni yazılım olduğu icin tam olarak incelemedik BMW 2-Serisi Grand/Active Tourer 216d - 116Hp @150 Hp
14.12.2018 ( Read More )
Volkswagen
Teknik ve teknolojik altyapi destegiyle cok profesyonel hizmet. Piyasa kasaplarina mecbur olmamak cok guzel. Keske herkes isini boyle guzel yapsa. Tesekkurler Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp
15.02.2020 ( Read More )
Seat
Remaps ankara ümit doğan başta olmak üzere yardımcı olan arkadaşların hepsine teşekkür ediyorum düşük her devirde ciddi güç artışı oldu 1.4 tsi 125 lik araçlar için süpriz beygirlere ulaşılabiliyor remapsta bunun en doğru adresi Seat Leon 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
16.11.2019 ( Read More )
Mercedes
Aracimi aldigimda x firma tarafindan sacma sapan yazilim yazilmisti arac yolda esp isigi yakip Gaz kesiyordu firmayla gorusup gelip gidip yazilim degistirdiler is cigrindan cikti internetten baktim repams buldum ve maslak subesini aradim yazilimsal oldugu getirmemi istediler aracimi goturdum ilgilendiler sagolsunlar herseyi duzeldi herseyden cok memnunum bundan sonra Hep remapstayim ellerine kollarina saglik Mercedes A 180 - 122Hp @175 Hp
04.11.2021 ( Read More )
BMW
Kesinlikle dünya standartlarında bir servis. Aracımla mükkemmel bir şekilde ilgilendiler. Her sorumu cevapladılar. Aldığım hizmetten çok memnunum. Aracım resmen kabuk değiştirdi düşük devirlerdeki hantallık ortadan kalktı. Yüksek devirlerdeki hızlanma ve çekiş ise inanılmaz. Kerem Bey’e bize verdiği kusursuz hizmetten dolayı çok teşekkür ederim. Daha erken yaptırmadığım için pişmanım diyebilirim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
26.02.2019 ( Read More )