Power ( hp )
Torque ( nm )
Original
258 hp
550 nm
After Chip Tuning
258 hp
+ %20
550 nm
+ %18
Difference
0
0
Fuel Saving
Detailed Description
Mercedes X Class model dizel aracınızın ürettiği 258hp / 550nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 310hp / 650nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 52hp / + 100nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.

Mercedes X Class Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Power Gain - Performance Graphic
The customers who applied our Chip Tuning application for Mercedes brand vehicles All Comments
Mercedes Chip Tuning
Üstün hizmet güleryüz bilgili hepsi bir arada daha ne olsun Mercedes X Class 250D - 190Hp @220 Hp
11.03.2019
Mercedes Chip Tuning
Yazılım uygulamasından cok memnun kaldım.Tebrikler Remaps. Mercedes X Class 250D - 190Hp @220 Hp
04.06.2019
Mercedes Chip Tuning
İşinin en iyisi Mercedes X Class 250D - 190Hp @220 Hp
19.11.2020
Our Quality Policy
  • Special sofware for every vehicleSpecial sofware for every vehicle
  • Detailed Log After Chip TuningDetailed Log After Chip Tuning
  • 3 Years / 100.000 Km Guarantee3 Years / 100.000 Km Guarantee
  • 15 Days Refund Guarantee15 Days Refund Guarantee
  • Personalized ApplicationsPersonalized Applications
  • 19 Years of Experience19 Years of Experience
REMAPS Dealers Choose City
Branch Map
VIDEOS All Videos

Comments of Customers (Read All Comments)

Volkswagen
İsmail T. Aracın resmen ruhu değişti yapılan işlemden çok memnun kaldım serkan beye ilgilerinden dolayı teşekkür ederim herkeze tavsiye ederim Volkswagen Golf 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
07.12.2022 ( Read More )
Volkswagen
Tavsiye üzerine gittim. Kısa zamanda işlem yapıldı orjinal yazılıma göre performans çok farklı ben memnun kaldım kendilerine teşekkür ederim Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
08.12.2022 ( Read More )
Volkswagen
Ellerinize sağlık, araç performansı gayet başarılı oldu, hızlanması ve sürüş keyfi mükemmel, 10 yıldır yaptığım gibi, Bir sonraki aracımı da size getireceğim Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
29.05.2019 ( Read More )
Volkswagen
Çok memnunum yakıt iki puan düştü aracımı sürerken zevk alıyorum teşekkürler Ümit’im Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
27.08.2018 ( Read More )
Volkswagen
2017 yılında 1.4 tsi golf aracıma remaps yapmıştım, yaklaşık 150 bin km sorunsuz bir şekilde kullanmış ve çok memnun kalmıştım. Şimdi 1.5 etsi golf aracıma yaptırdım.. Gayet güzel oldu... Volkswagen Golf 2.0 TSI R - 320Hp @380 Hp
03.03.2025 ( Read More )
Jeep
Evet 2006 jeep grand cherokee 3.0 cdr turbo aracıma yazılım yapıldı kalkışta pek anlamadım farkı sürat yapınca hissediliyor belki aracın kasası ağır olduğundan biraz geç anlaşılıyor uzun yolda test edeceğim arkadaşlar çok ilgili ve ümit beyin küçük köpeği şeftali çok cana yakın hepinize teşekkür ederim Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD - 218Hp @265 Hp
13.05.2019 ( Read More )
Peugeot
Arabamda hem yakıt sarfiyatı azaldı hemde performans arttı çok teşekkür ederim. Peugeot 3008 1.6 BlueHDI - 120Hp @150 Hp
05.12.2022 ( Read More )
Isuzu
Bispa G. Slm arac cekis yapmıyor du 10 numara oldu remaps sayesinde tesekkur ederim. ....kdz ereğli zonguldak baskent oto yüksel ustanin ellerine sağlık saygilar Isuzu D-max / Rodeo 3.0 D - 163Hp @190 Hp
07.05.2018 ( Read More )
Fiat
Şehiriçinde çok daha rahat ve vites geçişlerinde çok daha akıcı oldu. Şehirdışındaysa o gücü hissetmek çok güzel üstelik yakıt tasarrufu da cabası. Fiat 500X 1.6 MultiJet - 120Hp @155 Hp
17.08.2020 ( Read More )
Ford
Ustalik Konustu Harika Cok Memnunum Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
21.06.2017 ( Read More )
Opel
Uygulamadan gayet memnunum. Aracın çekişi daha da iyileşti. Aynı hıza daha düşük devirde ulaştığı için konfor arttı. Yakıt tüketimi değişmedi. Çalışanların ilgisi de gayet güzeldi. Teşekkürler Opel Astra 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
16.04.2019 ( Read More )
BMW
Yazılımdan sonra BMW ye bindiğimi anladım. Yazılım yaptırmak isteyenlere kesinlikle Remaps ı tavsiye ediyorum. Ahmet bey ve Kerem bey Harika inşalar. TEŞEKKÜR EDERİM Remaps Maslak BMW 3-Serisi 318i - 136Hp @165 Hp
22.03.2019 ( Read More )
Peugeot
Aracimin yazilimdan sonraki cekisdeki guc artisi farketmemek mumkun degil çok seri oldu arabam elinize saglik remaps Peugeot 208 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp
18.02.2016 ( Read More )
Skoda
Ahmet A. Aracımı bıraktığımda tospağa gibiydi aldığımda ise bambaşka bir makine olmuş ellerinize sağlık serkan adında çalışanınız güler yüzlü sıcak kanlı olması beni ayrı mutlu etti bundan sonra herkese tavsiye edeceğim teşekkürler Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
09.02.2019 ( Read More )
Audi
Her aracımda remapsde yazılım uygululatıyorum. Her seferinde çok memnun kaldım. Aracı alınca ilk adresim Remaps... Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDi - 110Hp @145 Hp
17.10.2018 ( Read More )
Volkswagen
ben yaZılımdan sonra bu kardar hisli bu kadar hevesli olacğını bilmiyordum gerçekten arabam özellikle 3.vites baya baya iyi tabikide remaps farkı TEŞEKKÜRLER Volkswagen Polo 1.4 TDi - 90Hp @115 Hp
21.06.2017 ( Read More )
Volkswagen
Nazmi A. Çok memnunum ellerinize sağlık. İlgi alaka ve sunduğunuz hizmet için teşekkürler:) Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
03.05.2023 ( Read More )
Volkswagen
Aracın ne olduğu önemsiz. Yazılıma ihtiyac duyuyorsanız ki ben nerdeyse tüm araçlarıma uyguluyorum tek marka tek geçer. Volkswagen Golf 1.5 TSI - 150Hp @180 Hp
17.12.2022 ( Read More )
Volkswagen
Koray Y. Alper bey’e ilgi ve alakasından dolayı çok teşekkür ederim arabamı artık daha çok seviyorum performans muhteşem yakıtıtında bu kadar düşebileceğini beklemiyordum herşey için sağolun Volkswagen New Beetle 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Read More )
BMW
Aracıma yeniden ısındım. Güç artışı hayli fazla, yakıt tüketimi gözle görülür şekilde azaldı. Herkese tavsiye ederim BMW 5-Serisi 520d (... -> 05/2008) - 163Hp @200 Hp
24.01.2018 ( Read More )
BMW
Aracımın gidişi yapılan işlemden sonra gözle görülür şekilde değişti.Teşekkürler RemapsTR BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
28.01.2016 ( Read More )
BMW
Murat S. Herkesin hiç düşünmeden yaptırmasını tavsiye ediyorum. Remaps Bursa ailesine ve İlker bey’e ilgi alakalarından dolayı teşekkür ederim BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
31.03.2019 ( Read More )
Volkswagen
Golf R arabamı getirdim stage 1 yaptırmaya, araba tamamen değişti, bütün remaps ailesine çok teşekkür ederim. Volkswagen Golf 2.0 TSI - R - 280Hp @350 Hp
12.02.2017 ( Read More )
Seat
Sürüş zevkim 2 katına çıktı desem abartmış olmam. Alt devirler , hızlanma ve son hızda inanılmaz değişimler oldu. Seat Leon 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
18.11.2017 ( Read More )
Volkswagen
Basta umit bey ekibinin ellerrine saglikkk yaptiklari isten cok menmunum Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
06.05.2018 ( Read More )
BMW
merhaba 2017 520i BMW orjinal haliyle hakkaten gitmiyordu neredeyse binmemeye çalışıyordum.Ancak yazılım sonrası arabaya sanki sihirli bir çubuk değmiş gibi mükemmel bir performans ortaya çıktı.Tek sorun arabanın götü yolda durmuyor arka lastikte hediye etseniz süper olurdu :))).Özetle hiçbir parça değişmeden sadece yazılımla bu kadar değişim harika. Elinize sağlık... BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
31.03.2020 ( Read More )
BMW
Güç artışı bariz şekilde hissediliyor, yakıt kısmıyla zaten ilgilenmiyordum. Ara hızlanmalar mükemmel. Aracım farklı bir kimliğe büründü diyebilirim. Ümit beyle şahsen tanışma fırsatım olmadı ama ekibi harika. Buradan ibrahim kardeşimede selamlarımı sunarım, 10 numara işçilik çıkarttı. BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp
24.01.2018 ( Read More )
BMW
Merhaba iyi akşamlar her şey için teşekkür ederim aracım performans süper oldu emeği geçen herkese teşekkür ederim BMW 5-Serisi 520i - 184Hp @260 Hp
29.11.2017 ( Read More )
BMW
Araba gayet güzel oldu. Şu an ied leri vs geride bırakıyor. Gerçekten bambaşka bir araba oldu. Normal kullanımımda yakıtım düştü. Ümit abinin ve diğer arkadaşların ilgisi ve güler yüzü herşeye değer. Arabamın ilk yol testinde ben tamam oldu diye düşünürken arkadaşlar olmadığını söylediler. İileri olmamasına rağmen basınç kaçağının neden olduğunu tespit ettiler. Yırtık olan turbo hortumunu temin etmemde yardımcı oldular ve basınç testiyle başka kaçak olmadığından emin olduktan sonra tekrar teste çıkıp kendileri tamam demeden teslim etmediler aracı. Bazı firmalar gibi yaptık oldu diye göndermemeleri, fatura kesmeleri ve işlemler sonrasında muhattap bulabileceğimi hissettirmeleri herşeye değer. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
30.07.2018 ( Read More )
Opel
Yazılımdan gayet memlunum ve harika ben boyle bir performans hic bir yazılım da almadım herkeze remaps öneriyorum yapan arkadaslara cok tesekkur ediyorum. Opel Corsa 1.7 DTI - 75Hp @115 Hp
17.08.2017 ( Read More )